Joku kehtasi kehuskella, että kyllä sieltä jo energiaa tulee niin joo eipä tule mitään on rakennettava uusi voimala jonnekin muualle räyhähenki ei mihinkään lähde se on varma.
Olkiluodon räyhähenki se vaan riehuu
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
" Uskomme siihen, että tämän jälkeen koekäyttöä päästään jatkamaan täyden tehon testeillä. Koekäytössä voi tietysti vielä ilmetä jotain, mutta yhtä hyvin on mahdollista ettei enää mitään tule vastaan.
– Hyvä laitos tästä vielä tulee varmistamaan vakaan tuotannon pitkälle tulevaisuuteen."
Täysin paska laitos, ei kestänyt edes koekäytöä, vaan hajosi.
Ei tule koskaan tuottamaan sähköä Olkiluoto.
Keinotekoisesti se pidetään toimimattomana, että saadaan pidettyä sähkön hinta korkeana.- Anonyymi
Näinhän vesivoimalaitoksiakin ohijuoksutetaan koko ajan, vaikka maassa muka on sähköpulaa. Eikä ole mitään tulvaa tms korkean vesipinnan tilannetta vaan turpiinit on seis ja ohijuoksutus vain kohisee. Joka kerta ohikulkiessani sen todistan.
- Anonyymi
Se siitä saatiin kun tilattiin ranskalaista tekniikkaa.
- Anonyymi
Great Reset etenee suunnitellusti, vanhukset kuolevat kylmään ja kuolinsyyksi kirjataan korona. Show Must Go On.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158