Rukoilen koko maailman puolesta

Anonyymi-ap

Niin paljon rukoiltavaa.
Voimani ovat vähäiset, pyydän usein että Pyhä Henki rukoilisi puolestani.

5

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rauhaa!

Rukoilen että kaikki maailman kansat ottaisi KASTEEN ja saisivat opetusta uskon tiellä. Ja ennen kaikkea alkaisivat säännöllisesti rukoilla.

Itse olen rukoillut nyt noin 50 päivää putkeen yhden rukouksen päivässä ja olo on alkanut olla taivaallisen hyvä. On tunne että mikään ei ole mahdotonta ja rakastaa kaikkia. Tahtoo mennä elämään mukaan maailmassa ja harrastaa kaikkea.

Menestysteologiaan johtaa kaikki hyvin hoidettu rukouselämä. Kun rukoilee säännöllisesti on elämän tarkoitus aivan kämmenellä. Eikä kulje harhapoluilla. Sapatin pitäminen on toinen tärkeä asia. Sapatti tuo anteeksiannon ja rukous menestyksen.

Rauhaa!

• Anonyymi

Pyhä Henki rukoilee puolestasi pyytämättäkin:

Room. 8:26-27
      "Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla. Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä."

Mulla ei ole enää yhtään omaists elossa, joten rukoilen minäkin maailman kaikkien uskovien puolesta, jotka ovat hengessä siskojani ja veljiäni.

Jatketaan rukousta

• Anonyymi

Nyt varsinkin, kun on vaikka mitä maailmassa.

• Anonyymi

Room. 8:26 Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla
      Joh. 14:16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,

• Anonyymi

Niin on.
        Ei itse tiedä, mitä pitäisi rukoilla.

Onneksi Pyhä Henki rukoilee puolestamme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe