Minun vaimoni ainakin nauttii kun on useammat kädet ja varsinkin kun vaki vieras nuolee pillua.
Se on muuten kiihoittavaa katsoa kun vaimoa panee toinenkin mies ja vaihdetaan miestä panemassa useita kertoja.
Kokeile sinäkin, jos et ole mustasukkainen niin nautit, vaimosi nauttisi varmasti.
Pääsisitte kimppaseksin jutusta jyvälle ja vaimosi saisi kunnolla seksiä.
Vaimoani ryhmäseksiin
11
1585
Vastaukset
- Anonyymi
En oikein tiedä. Eihän se järvi soutamalla kuku, sanoi vaimoni.
Totuus olisi nyt kuitenkin se että vaimoani on pyydetty ryhmäseksiin.
Siis ilman minua. Viikko lapissa ilman suksia ja ilman vaatteita.
Minun tehtävä olisi viedä hänet kentälle ja hakea sitten sovitusti pois.
Vaimo vaan miettii että pystyykö hän istumaan sitten paluumatkalla sen viikon jälkeen.- Anonyymi
On ainakin hyvin tyydytetty jos tulee kunnolla pannuksi.
Olen kateellinen vaimollesi.
Viikon kimppa maistuisi minullekin. - Anonyymi
Voi äidin pikkupojua. Vaippa märkänä housuissaja kauhea tarve kommentoida älyttömyyksiä joka palstalle.
- Anonyymi
Mitä ja leikit vielä apinanukeillakin, no jo on
- Anonyymi
Onko siellä monta miestä odottamassa vaimosi pillua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä monta miestä odottamassa vaimosi pillua?
Ei yhtään peräkamari poikien löpinöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään peräkamari poikien löpinöitä
Ota tutti pois suusta.
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057