Maskit naamalle,,,koronaa ja influenssaa joka toisella !!!
Viikonlopun tapahtumiin
10
77
Vastaukset
- Anonyymi
Työnnä se maskis sinne mihin aurinko ei paista !!!
- Anonyymi
Jep !! Sais jo tuo kiihkoilu ja vouhotus loppua. Aina näitä tauteja ja sairauksia on ollut. Aina.
- Anonyymi
Joka toinen voi säilyä tavoiteltuimpana poikamiesnaisena.
- Anonyymi
Taitaa olla normiflunssa enää eli lopeta vouhotus
- Anonyymi
Ei ole normiflunssaa vanhemmille ihmisille.
Suosittelen maskeja.- Anonyymi
Lopeta vouhotus
- Anonyymi
Kävin paukun jouluavajaisis. Ei tehny mieli mennä sisälle. Maskeja ei pahemmin näkynny ihmisten naamoilla...
- Anonyymi
No se oli hyvä ku et tullut yx.vaino harhainen median aivopesty vähempu..
- Anonyymi
miksi olisi näkynyt ? maskeista ollaan luovuttu jo hyvän sään aikana,jos ylipäätänsä niitä on joku käyttänyt ,,lakiahan tuosta ei ole sillä maskin käyttö aina ollut vain suositus eli toivomus!
- Anonyymi
Minä en aina käytä ja koupoollakai puhun tahallaan niin jotta räkä lentää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057