Kuuletko Jumalan äänen?

Anonyymi-ap

Onko helluntailaiset ottaneet vaarin Raamatun kehoituksesta "ostakaa silmävoidetta" ja kuulkaa mitä Herra sanoo.
Vaikuttaa siltä etteivät kaikki helluntailaiset ole uskossa.

Ilm 3:22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

Mikä on paras ja huonoin Helluntaiseurakunta ja miksi?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jag hör klart Guds´ röst. Varför hör jag inte ?

    • Anonyymi

      suomi24 on osallinen kiihottamiseen kansaryhmää vastaan. Ylläpito on suurin yksittäinen aloitusten tekijä ja kommenttien lähettäjä. Lähes kaikki ylläpidon kautta palstalle postatut kommentit sisältävät vihapuhetta ja panettelua ja solvaamista ja valheellisia väittämiä.

    • Anonyymi

      Job.28:22 Biblia (1776) Kadotus ja kuolema sanovat: me olemme korvillamme kuulleet hänen sanomansa.

    • Anonyymi

      Ps.94:7-12 Ja he sanovat: Ei Herra näe, ei Jaakobin Jumala sitä huomaa. Ymmärtäkää, te kansan järjettömät, ja tomppelit - milloin te tulette järkiinne? Joka on korvan istuttanut, hänkö ei kuulisi? Joka on silmän luonut, hänkö ei näkisi? Joka kansat kasvattaa, hänkö ei rankaisisi, hän ihmisille opettaa tiedon? Herra tuntee ihmisen ajatukset; sillä he ovat kuin tuulen henkäys. Autuas se mies, jota sinä Herra, kuritat ja jolle sinä opetat lakisi. 1Kor.3:18-23

    • Anonyymi

      Redan Martti talade om det. Varför frågar du ?

    • Anonyymi

      2Moos.4:11 Ja Herra sanoi hänelle: Kuka on antanut ihmiselle suun, tahi kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra? Hes.3:26-27

    • Anonyymi

      Sananl.20:12 Kuulevan korvan ja näkevän silmän - molemmat on Herra luonut.

    • Anonyymi

      Se, jos uskova ei kuule, ei välttämättä tarkoita sitä, että hän olisi uskosta osaton.

      Uskovallakin voi tulla ja tulee aikoja, jolloin hän voi loitontua Herrasta ja keskittyä liikaa maallisiin, se voi estää kuulemasta, mutta asia voi korjaantua, kun uskova sen tajuaa ja tekee parannuksen.

    • Anonyymi

      95% suomalaisista on jumalattomia.

    • Anonyymi

      Ilm.3:18 Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alasmuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Ilm.16:15

    • Anonyymi

      Ilm.21:10 Biblia (1776) Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkialle vuorelle, ja osoitti minulle kaupungin, pyhän Jerusalemin, astuan alas taivaasta Jumalalta. Ilm.21:2 Ja minä Johannes näin pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, astuvan alas taivaasta, Jumalalta valmistetun, niinkuin morsiamen kaunistetut hänen miehellensä.

    • Anonyymi

      Ilm.21:3 Biblia (1776) Ja kuulin suuren äänen taivaasta sanoman: katso, Jumalan maja ihmisten seassa, ja hän on asuva heidän kanssansa, ja he tulevat hänen kansaksensa, ja itse Jumala on oleva heidän kanssansa ja heidän Jumalansa.

    • Anonyymi

      3Moos.26:11-29

    • Anonyymi

      Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä. Suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaanen ylläpito.

    • Anonyymi

      3Moos.26:11-12 Ja minä panen asumukseni teidän keskellenne enkä viero heitä. Ja minä vaellan teidän keskellänne ja olen teidän Jumalanne, ja te olette minun kansani. Hes.37:24-28 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudatttavat minun käskyjäni ja pitävät ne. He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti. Minä teen heidän kanssansa rauhan liiton - se on oleva iankaikkinen liitto heidän kanssansa - istutan ja runsaasti kartutan heidät ja asetan pyhäkköni olemaan heidän keskellänsä iankaikkisesi. Minun asumukseni on oleva heidän yllänsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän Israelin, kun minun pyhäkköni on heidän keskellänsä iankaikkisesti. Hes.43:7 Se ääni sanoi minulle: Ihmislapsi, tämä on minun valtaistuimeni sija ja minun jalkapohjaini sija, jossa minä tahdon asua israelilaisten keskellä iankaikkisesti. Ja Israelin heimo ei ole enää saastuttava minun pyhää nimeäni - eivät he eivätkä heidän kuninkaansa - haureudellansa, kuninkaittensa ruumiilla ja uhrikukkuloillansa. Hes.48:35 Ympärinsä: kahdeksantoista tuhatta. Ja kaupungin nimi on tästedes oleva: Herra on täällä.

    • Anonyymi

      Ps.68:16-17 Baasarin vuori on Jumalan vuori, Baasarin vuori on monihuippuinen vuori. Miksi te, monihuippuiset vuoret, karsaasti katsotte vuorta, jolla Jumala on mielistynyt asumaan? Totisesti, Herra asuu siellä iankaikkisesti. Ps.48:3 Kauniina kohoaa, kaiken maan ilona, pohjan puolella Siionin vuori, suuren kuninkaan kaupunki. Ps.132:13-18.

    • Anonyymi

      Niin Helluntailaiset kuin Jehovan todistajatkin väheksyy juutalaisia, joilla on silmävoidetta, korvat ja Hengen sanat. Nuo uskovat korvausteologiaan ja käyttävät juutalaisten aarteita kuin ominaan.

      Vähän kirpaisee kuin olisi vuotava haava kun tuota korvausteologiaa koko ajan esillä pitävät ajattelematta kuka kannattelee ja on juurena.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe