Meppi Sarvamaa (kok) uhkailee Unkaria rahojen menetyksellä, Suomi ei pääse Natoon

Anonyymi-ap

https://www.talouselama.fi/uutiset/te/7e531b68-e30d-4a24-847d-37211e890a17?ref=ampparit:a46d

" Riittääkö muutaman miljardin euron jäädyttäminen siihen, että Unkarin oikeusvaltion tilassa tapahtuisi muutosta positiiviseen suuntaan?

”Nyt lähetetään viesti, että jäädytämme nämä varat, ja jos ette pistä asioita kuntoon, seuraavaksi otetaan lisää”, Sarvamaa sanoo.

Unkarilta on edelleen saamatta myös sille kuuluva osuus EU:n elpymispaketin varoista."

10

59

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä rahaa suomella muka on?

• Anonyymi

Kyse on EU:n rahoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse on EU:n rahoista.

Ai suomiko päättää EU:n rahoista?

• Anonyymi

Uskokaapa vaan, niin hallitus lahjoittaa Unkarille eu:sta saamatta jääneet rahat,
      Suomalaiset hakutaan köyhdyttää urakalla.

• Anonyymi

Joo meppi Sarvamaa rosvosi 100 000 euroa valtion rahaa suuressa Sanna Marinin järjestämässä koronapuhalluksessa , missä 34 000 000 000 euroa valtion rahaa jaettiin etuoikeutetuille ja yrittäjille.
      Nyt on menossa suuri Ukrainapuhallus , missä Fortun , MTK , EK ja Suomen Yrittäjät Sarvamaan tavoin ryöstävät Suomen veronmaksajia.

• Anonyymi

"Ehdollisuusasetuksen pääneuvottelijana parlamentissa toiminut suomalaismeppi Petri Sarvamaa (kok) uskoo, että komissio tulee suosittelemaan jäsenmaiden neuvostolle varojen jäädyttämistä.

”Sitä en osaa arvioida, miten äänet tulevat jakautumaan neuvostossa. Itse olen keskittynyt vaikuttamaan komissioon ja painanut päälle kuin Viitamaan susi.”

Sarvamaa on sitä mieltä, että jos ehdollisuusasetusta ei nyt viedä Unkarin kohdalla läpi ja saada aikaiseksi ennakkotapausta, koko asetus uhkaa " Talouselämän jutusta

• Anonyymi

Taukki vauhdissa. Liiraa ei pysy tiellä. armeijankin hyljeksimä.

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/bb010a8e-143a-44b8-885c-53278608f0bd

Jutussa Unkarista ja Eu-rahoista lisää

• Anonyymi

Sarvamaan toiminta ei helpota Suomen NATO tietä.

• Anonyymi

EU ja Nato on kaksi eri asiaa, eikä Unkarin tai Turkkin saa antaa koplata näitä yhteen. Koplauksessa syntyy sellanen ikiliikkuja ettei kiristykselle tule loppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      143
      2279
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      380
      1361
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1078
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      85
      965
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      69
      883
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      63
      825
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      37
      745
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      64
      713
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      76
      651
    Aihe