Reilu Sähkö

Ainakin henkilökohtaisesti sain huomata että Valtionyhtiö FORTUM "kalastaa"
kohtuu hinnalla asiakasta ja sitten alkaa "nylkeminen".
Tein sopparin ja tiesin että heillä oikeus joka kuukausi tarkistaa hintaa,
mutta tarkistus on ollut NYT joka kuukausi sen n. 10 senttiä / kW.
Sitten kun se hinta on pilvissä...niin soittaa myyjä ja tarjoaa maaräaikasopimusta
joka sen rinnalla kuulostaa "hyvältä" ELI he "pelastaa.
No sekin oli n. 10senttiä / kW kalliimpi kun sai muualta
maääräaikaisen sopimuksen.
ELI mielestäni Valtoinyhtiö FORTUM "pissii" korkealta ja kovaa.

5

1473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukas käski osallistua sopimuslottoon ?
      Pörssisähköllä Fortumin marginaali tieääkseni kohtuullinem 0.30 snt/kWh

      Lokakuussa lämmityssähköni 4.84 snt/kWh
      Marraskuu kyllä kallimpi

      • Anonyymi

        FINGRIID ilmoitaa ett'ä sähkö maksaa 8sentiä kvh ja siihen markinaali 0,38 senttiä ja kuitenki joudun maksamaan 25 senttiä kilovatilta ,mihin menee täm'ä suuri erotus määrä ,tädstä ei julkisuus kirjoita mitään maksanko saksan kalliista kasusta heile .


    • Anonyymi

      On alkeellinen firma ei ole edes takaisin soittopalvelua asiakaspalveluun on vaikea päästä kun mummo ei osaa lähettää sähköpostia. Olin kotimaanenergian asiaksa ja yllättäen tuli sähköposti että olen fortumin asiakas. Aivan kuin venäjällä että pakotetaan ei kysytä asiakkaan mielipidettä kyllä kirosin ja kovaa. Nyt sitten lihotan fortumin herroja nauravat partaansa kun väkisin piti liittyä venäjä meininkiä. Olis ollut kohteliasta kysyä että haluanko. En olis missään nimessä. Näin mummoja huijataan

    • Anonyymi

      Mistä mummo tietää paljonko joutuu sähköstä maksamaan. Automaatti vaan korvaan huutaa parannetaan palvelua miten voi parantaa kun eivät vastaa edes puhelimeen.

    • Anonyymi

      Määräaikaiseen pitää neuvotella purkamismahdollisuus ja -kustannukset.

      Halvin tietysti pörssisähkö eli tukkuhintaan ostaminen.
      Lähimenneisyydessä ollut halpa myös kulutusta halpoihin tunteihin siirtämättä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe