Mitä luulette ottiko Ukrainalainen tarkka-ampuja väitetyn koriolis ilmiön huomioon?

Anonyymi-ap

20

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ottanut huomioon. Maa on litteä.

• Anonyymi

Voisiko joku laskea millä nopeudella väitetty maapallo pyörii itä ukrainassa ja paljonko pitää ottaa ennakkoa osuakseen maahantunkeutujaan?

• Anonyymi

Pitäisi tietää tarkka ammunnan ilmansuunta koska vaikuttaa kulmaan joka pyörintään nähden ja siten myös voimaan joka siirtää luotia sivuun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi tietää tarkka ammunnan ilmansuunta koska vaikuttaa kulmaan joka pyörintään nähden ja siten myös voimaan joka siirtää luotia sivuun...

Päiväntasaajalla Maapallo pyörii n. 1680 km/h.
        Stadin tasalla vain n. 550 km/h.

Siinäpä sitä on tulenjohtajalla laskemista jos tykillä joudutaan ampumaan eri ilmasuuntiin pikatulta.

Maapallon pyörimistä ei oteta huomioon missään aselajissa se on saatanan varmaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sitä on tulenjohtajalla laskemista jos tykillä joudutaan ampumaan eri ilmasuuntiin pikatulta.

Maapallon pyörimistä ei oteta huomioon missään aselajissa se on saatanan varmaa se.

Meinaat että kyseinen sniper joka lopetti nuo kolme venäläissotilasta ei ottanut maan pyörimistä huomioon? 🤔

No en minäkään ota kun ankkoja tusautan haulikolla. Tippuvat samalla tavalla muuten ankat kuin nuo sotilaat videolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nopein tapa päästä junanvaunun etuosasta takaosaan on hypätä ilmaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ammattisotilas evp ja voin vakuuttaa ettei Maan mahdollista pyörimistä oteta huomioon minkään aselajin ammunnoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi höhlä junavaunussa hyppääjä ei ole sitten ajatellut että kun maan pinnalla hyppää ilmaan niin eikö silloin maan pitäisi kulkea aika haipakkaa alta pois ja hyppääjän laskeutua aivan eri paikkaan, häh?

• Anonyymi

Ukraina war youtube ja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina war youtube ja

Ukraina war youtube ja Ukraina war today Youtube ja Ukraina war live youtube

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Olen ammattisotilas evp ja voin vakuuttaa ettei Maan mahdollista pyörimistä oteta huomioon minkään aselajin ammunnoissa.

Jos maa pyörisi se olisi pakko ottaa huomioon ammunnoissa. Maa pyörii väitetysti 1500kmh niin koita siinä sitten moisessa karusellissa osua johonkin. Sodankäynti olisi täysin mahdotonta hyrräpallonpäällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maa pyörisi se olisi pakko ottaa huomioon ammunnoissa. Maa pyörii väitetysti 1500kmh niin koita siinä sitten moisessa karusellissa osua johonkin. Sodankäynti olisi täysin mahdotonta hyrräpallonpäällä.

Maa ei pyöri Helsingin tasolla kuin n. 550 km/h.
        Pohjoisnavalla kun tähtäät mursua pyssyllä niin jos se pysyy paikallaan etkä ammu niin se on taas tähtäimessä seuraavana päivänä samaan kellonaikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maa ei pyöri Helsingin tasolla kuin n. 550 km/h.
        Pohjoisnavalla kun tähtäät mursua pyssyllä niin jos se pysyy paikallaan etkä ammu niin se on taas tähtäimessä seuraavana päivänä samaan kellonaikaan.

Pyöriihän se mursukin siinä sitten sano.
        Ainaski ne on päät ylöspäin. Etelänavalla ne pinkut onki päät alaspäin nääs.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Et ole ammatiltaan muuta kuin homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ovat nyt ne sivarit jotka tietävät että sniperit laskevat ammunnoissaan Maan pyörimisen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei mennyt kauaa kunnes Persekärpänenkin otti osaa keskusteluun. Tapansa mukaan tosin ei osallistunut keskusteluun aiheesta vaan kommentoi muita keskustelijoita.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei mennyt kauaa kunnes Persekärpänenkin otti osaa keskusteluun. Tapansa mukaan tosin ei osallistunut keskusteluun aiheesta vaan kommentoi muita keskustelijoita.

Heh heh..., kiitoksia tarkasta huomiostasi veli hyvä.
        Tarkemmin katsoen huomaamme ettei Persekärpänen muuta tee kuin solvaa minun nimimerkkiäni törkeillä tavoilla.

Mitään muuta en ole kirjoituksistaan löytänyt.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tästäkin asiasta on sinulle esitetty todisteita vaikka kuinka paljon. Luuletko että totuus vain muuttuu, kun odottelet hieman?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Mikä se semmoinen "ammattisotilas" on, joka nöyristelee mahdollisen vihollisen edessä? Voin vastata: se on luuseri pelkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä se semmoinen "ammattisotilas" on, joka nöyristelee mahdollisen vihollisen edessä? Voin vastata: se on luuseri pelkuri.

Tai mielikuvitusolento kuten nuo atamaaninkin kertomat nimikkeet taitavat olla. Listoilta joita aikani kuluksi löysin oli kaikenlaisia "titteleitä" vain kuueversti ja hoodin ritari taisivat puuttua...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      335
      2967
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      55
      1244
    3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1124
    4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      63
      982
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      59
      884
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      857
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      736
    8. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      40
      724
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      716
    10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
      Ikävä
      52
      605
    Aihe