Olen paljon mielummin Putinisti...

Anonyymi-ap

....kuin nainen 🤦🤦🤦

49

55

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki muut on tavallaan naisia.

      • Anonyymi

        Hameet vaan puuttuu 🤦🤦🤦


    • Anonyymi

      Sairasta.

      • Anonyymi

        Naiset ovat syy sairauteesi 🤦🤦🤦


    • Anonyymi

      no voi vittu

      • Anonyymi

        Me emme ota myrkkypiikkejäsi 🤦🤦🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme ota myrkkypiikkejäsi 🤦🤦🤦

        EU-Ursula todellinen uhka. Oli kaikille määräämässä pakkopiikkejä.
        Putin ei meitä uhannut mitenkään ennen Natotusta vaikka toisin yritetään kovasti uskotella. Natotuksen ja pakotteiden jälkeen ymmärrettävästi muutuimme Venäjää kohtaan epäystävälliseksi maaksi kuten totesivat ja näinhän se on.
        Länsi ei ole turva kansalaisilleen koska mieletön mielivalta sallitaan kansaa vastaan. Turha jonkun Venäjää tähän sotkea, he toimivat tyylillään eikä asia meitä kosketa. Meitä koskettaa kova kohtelu mitä saamme hintojen kallistumisen myötä sekä kaiken huonontamisena, ainakin suurin osa. Toki hyötyjäkeinottelijoita (mm.sähköfirmat) on ja hautausalan yrittäjiä (ylikuolleisuus) joilla menee hyvin tilanteen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU-Ursula todellinen uhka. Oli kaikille määräämässä pakkopiikkejä.
        Putin ei meitä uhannut mitenkään ennen Natotusta vaikka toisin yritetään kovasti uskotella. Natotuksen ja pakotteiden jälkeen ymmärrettävästi muutuimme Venäjää kohtaan epäystävälliseksi maaksi kuten totesivat ja näinhän se on.
        Länsi ei ole turva kansalaisilleen koska mieletön mielivalta sallitaan kansaa vastaan. Turha jonkun Venäjää tähän sotkea, he toimivat tyylillään eikä asia meitä kosketa. Meitä koskettaa kova kohtelu mitä saamme hintojen kallistumisen myötä sekä kaiken huonontamisena, ainakin suurin osa. Toki hyötyjäkeinottelijoita (mm.sähköfirmat) on ja hautausalan yrittäjiä (ylikuolleisuus) joilla menee hyvin tilanteen vuoksi.

        Putinin Venäjä on viennyt Karjalan, Petsamon ja nyt taas uhitellut.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti sisäinen tyttö alkaa puskea itseään pintaan ja sitä pelätessä pitää yrittää kehittää miehistä uhoa ja itsetuntoa. Ole rennosti vaan tyttönen mieleltäsi ja tule ulos kaapista, niin kaikki pääsee helpommalla, ei sitä nykyään tarvitse hävetä.

      • Anonyymi

        Minä olen MIES, ALFAUROS🤦🤦🤦


      • Anonyymi

        Juu, minäkin olen lukenut, että ihmiset usein vihaavat patologisesti toisissa itseään, eli sitä, mitä eivät itsessään voi hyväksyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, minäkin olen lukenut, että ihmiset usein vihaavat patologisesti toisissa itseään, eli sitä, mitä eivät itsessään voi hyväksyä.

        Himmeitä ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen MIES, ALFAUROS🤦🤦🤦

        Et ole. Sinä olet piikkikammoinen kansanmurhaaja Putinia kannattava pelle; et muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen MIES, ALFAUROS🤦🤦🤦

        Olet luuseri ja nynny. Ansaitset olla juuri niin onneton elämässäsi kuin mitä varmasti olet.

        Tekstisi vaikuttaa lapsen tai kehitysvammaisen kirjoittamalta


      • Anonyymi

        Näin juuri


    • Anonyymi

      Tämä on taas jonkun anti-Venäjä öyhöttäjän erittäin heikkolaatuinen troijalainen.

      • Anonyymi

        Enemminkin täysverinen Putinisti.


    • Anonyymi

      Natotrollit saavat maksaa aiheuttamansa tuhon🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Venäjä maksaa kaiken tai pakotteet tiukkenevat 5 vuotta putkeen kunnes Venäjä vääjäämättä kaatuu.

        Loppuvaiheessa pakotteet koskevat myös maita jotka tekevät kauppaa Venäjän kanssa jolloin Venäjältä menee viimeisetkin kauppakumppanit kuten Kiina. Näin Venäjä kaadetaan kuten kaadettiin NL

        Tulen nauttimaan Venäjän alamäestä. Nyt jo naurattaa se miten perseestä jo nyt on asua Venäjällä jos ei kuulu pieneen eliittiin.


    • Anonyymi

      Te putinistit, kansanmurhaajat, tulette saamaan ansaitsemanne tuskaisen kuoleman. Sitä ennen teitä rääkätään ja kidutetaan.

      • Anonyymi

        Miten on mahdollista että rakkaassa Suomessa on Putinisteja ja Putinin kansanmurhan kannattajia?

        Isiemme isät taisteli Karjalassa ja nyt Putinistit tahtoo luovuttaa lisää alueita Venäjälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista että rakkaassa Suomessa on Putinisteja ja Putinin kansanmurhan kannattajia?

        Isiemme isät taisteli Karjalassa ja nyt Putinistit tahtoo luovuttaa lisää alueita Venäjälle.

        Viiden ja puolen miljoonnan populaan mahtuu aina muutama sekopääkin. Tuokin on todennäköisesti avohoitopotilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiden ja puolen miljoonnan populaan mahtuu aina muutama sekopääkin. Tuokin on todennäköisesti avohoitopotilas.

        Olet oikeassa


    • Anonyymi

      Olen paljon mieluummin ihminen kuin putinisti tai venäläinen.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Suomen asioista on päättämässä entinen Sokoksen kassatyttö. Onhan se häpeällistä. 80% kansasta on myrkkypiikitetty.

      Meitä Putinin kannattajia ei Natopiikeillä tapeta.

      • Anonyymi

        Te kuolette luoteihin, tykin ammuksiin, ohjuksiin tai kotimaassanne länsi lääkkeiden puutteeseen ja 5 vuoden kuluttua lopulta nälkään. Ja sen te ansaitsette


    • Anonyymi

      Tyhmä provosointi.

      • Anonyymi

        Putinistit ovat hieman tyhmempiä luonnostaan.


    • Anonyymi

      '....kuin nainen'

      Toivottavasti toiveesi vielä toteutuu.

      Me emme maksa leikkausta, joten laskuta Putinia.

      • Anonyymi

        Hehhehheehe


    • Anonyymi

      Epäsikiönä et naiseksi tai mieheksi kelpaisikaan...

    • Anonyymi

      Putinin trollit kiukkuaa kun kukaan ei usko Putinin olevan oikeassa.

      • Anonyymi

        Natottajat itkee kun Venäläiset tulee konekivääriem kanssa koputtaan ovelle ja kysymään: Haluatko vielä Natoon?


    • Anonyymi

      Miksi venäläisistä ei pidetä?

      Jos minua vihataan, katson peiliin
      Jos sinua vihataan katso peiliin
      Jos venäläisiä vihataan, katso mitä he tekevät

    • Anonyymi

      Suomen lama oli 90-luvulla naisten syy. Nyt se matujen ja Naisten vika.🤦🤦🤦

    • Anonyymi

      Olen ylpeä valinnastani, olen Putinisti!

    • Anonyymi

      Suomalaliset miehet hankkikaa ballit ootte aivan munattomia

      • Anonyymi

        Himmeitä ovat tosiaan


    • Anonyymi

      Kun alkaa putinistiksi, niin edellyttääkö se jotain aivokirurgista leikkausoperaatiota?
      Vai edellyttääkö putinius jo varhaisnuoruudesta lähtien aloitettua pitkäkestoista putinointi ehdollistamista?

      • Anonyymi

        Putinisti ihailee Putinia ja Putinin suorittamaa raakalaismaista kansanmurhaa Ukrainassa.
        Ei siihen tarvi koulua käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinisti ihailee Putinia ja Putinin suorittamaa raakalaismaista kansanmurhaa Ukrainassa.
        Ei siihen tarvi koulua käydä.

        Harvoin Putinisti on pakollista koulua lukuunottamnatta suorittanut kuin työvoimatoimiston ehdottamia kursseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin Putinisti on pakollista koulua lukuunottamnatta suorittanut kuin työvoimatoimiston ehdottamia kursseja.

        👍👍


    • Anonyymi

      Me Putinistit tiedämme mitä haluamme ja sen me otamme.

    • Anonyymi

      Voihan nainenkin olla putinisti ja oikeasti uskoa ettei hänellä ole mitään ihmisoikeuksia.

    • Anonyymi

      Näin saat siis paremmin munaa?

    • Anonyymi

      Mielenkiintoiset vaihtoehdot.

    • Anonyymi

      Meille maittaa ainoastaan Marabou suklaa. Sitä saa myös Venäjältä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe