Olen paljon mielummin Putinisti...

Anonyymi-ap

....kuin nainen ūü§¶ūü§¶ūü§¶

52

190

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Kaikki muut on tavallaan naisia.

• Anonyymi

Hameet vaan puuttuu ūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hameet vaan puuttuu ūü§¶ūü§¶ūü§¶

Suomi on "Hameenmaa"

Terveiset Hämeestä..

• Anonyymi

Sairasta.

• Anonyymi

Naiset ovat syy sairauteesi ūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi

no voi vittu

• Anonyymi

Me emme ota myrkkypiikkej√§si ūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme ota myrkkypiikkej√§si ūü§¶ūü§¶ūü§¶

EU-Ursula todellinen uhka. Oli kaikille määräämässä pakkopiikkejä.
        Putin ei meitä uhannut mitenkään ennen Natotusta vaikka toisin yritetään kovasti uskotella. Natotuksen ja pakotteiden jälkeen ymmärrettävästi muutuimme Venäjää kohtaan epäystävälliseksi maaksi kuten totesivat ja näinhän se on.
        Länsi ei ole turva kansalaisilleen koska mieletön mielivalta sallitaan kansaa vastaan. Turha jonkun Venäjää tähän sotkea, he toimivat tyylillään eikä asia meitä kosketa. Meitä koskettaa kova kohtelu mitä saamme hintojen kallistumisen myötä sekä kaiken huonontamisena, ainakin suurin osa. Toki hyötyjäkeinottelijoita (mm.sähköfirmat) on ja hautausalan yrittäjiä (ylikuolleisuus) joilla menee hyvin tilanteen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU-Ursula todellinen uhka. Oli kaikille määräämässä pakkopiikkejä.
        Putin ei meitä uhannut mitenkään ennen Natotusta vaikka toisin yritetään kovasti uskotella. Natotuksen ja pakotteiden jälkeen ymmärrettävästi muutuimme Venäjää kohtaan epäystävälliseksi maaksi kuten totesivat ja näinhän se on.
        Länsi ei ole turva kansalaisilleen koska mieletön mielivalta sallitaan kansaa vastaan. Turha jonkun Venäjää tähän sotkea, he toimivat tyylillään eikä asia meitä kosketa. Meitä koskettaa kova kohtelu mitä saamme hintojen kallistumisen myötä sekä kaiken huonontamisena, ainakin suurin osa. Toki hyötyjäkeinottelijoita (mm.sähköfirmat) on ja hautausalan yrittäjiä (ylikuolleisuus) joilla menee hyvin tilanteen vuoksi.

Putinin Venäjä on viennyt Karjalan, Petsamon ja nyt taas uhitellut.

• Anonyymi

Ilmeisesti sisäinen tyttö alkaa puskea itseään pintaan ja sitä pelätessä pitää yrittää kehittää miehistä uhoa ja itsetuntoa. Ole rennosti vaan tyttönen mieleltäsi ja tule ulos kaapista, niin kaikki pääsee helpommalla, ei sitä nykyään tarvitse hävetä.

• Anonyymi

Min√§ olen MIES, ALFAUROSūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi

Juu, minäkin olen lukenut, että ihmiset usein vihaavat patologisesti toisissa itseään, eli sitä, mitä eivät itsessään voi hyväksyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, minäkin olen lukenut, että ihmiset usein vihaavat patologisesti toisissa itseään, eli sitä, mitä eivät itsessään voi hyväksyä.

Himmeitä ovat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole. Sinä olet piikkikammoinen kansanmurhaaja Putinia kannattava pelle; et muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet luuseri ja nynny. Ansaitset olla juuri niin onneton elämässäsi kuin mitä varmasti olet.

Tekstisi vaikuttaa lapsen tai kehitysvammaisen kirjoittamalta

• Anonyymi

Näin juuri

• Anonyymi

Tämä on taas jonkun anti-Venäjä öyhöttäjän erittäin heikkolaatuinen troijalainen.

• Anonyymi

Enemminkin täysverinen Putinisti.

• Anonyymi

Ota se jätesäkki silmiltäsi ja räpistele rähmät pois.

• Anonyymi

Natotrollit saavat maksaa aiheuttamansa tuhonūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi

Venäjä maksaa kaiken tai pakotteet tiukkenevat 5 vuotta putkeen kunnes Venäjä vääjäämättä kaatuu.

Loppuvaiheessa pakotteet koskevat myös maita jotka tekevät kauppaa Venäjän kanssa jolloin Venäjältä menee viimeisetkin kauppakumppanit kuten Kiina. Näin Venäjä kaadetaan kuten kaadettiin NL

Tulen nauttimaan Venäjän alamäestä. Nyt jo naurattaa se miten perseestä jo nyt on asua Venäjällä jos ei kuulu pieneen eliittiin.

• Anonyymi

Te putinistit, kansanmurhaajat, tulette saamaan ansaitsemanne tuskaisen kuoleman. Sitä ennen teitä rääkätään ja kidutetaan.

• Anonyymi

Miten on mahdollista että rakkaassa Suomessa on Putinisteja ja Putinin kansanmurhan kannattajia?

Isiemme isät taisteli Karjalassa ja nyt Putinistit tahtoo luovuttaa lisää alueita Venäjälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten on mahdollista että rakkaassa Suomessa on Putinisteja ja Putinin kansanmurhan kannattajia?

Isiemme isät taisteli Karjalassa ja nyt Putinistit tahtoo luovuttaa lisää alueita Venäjälle.

Viiden ja puolen miljoonnan populaan mahtuu aina muutama sekopääkin. Tuokin on todennäköisesti avohoitopotilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viiden ja puolen miljoonnan populaan mahtuu aina muutama sekopääkin. Tuokin on todennäköisesti avohoitopotilas.

Olet oikeassa

• Anonyymi

Olen paljon mieluummin ihminen kuin putinisti tai venäläinen.

• Anonyymi

ūüĎćūüĎć

• Anonyymi

Suomen asioista on päättämässä entinen Sokoksen kassatyttö. Onhan se häpeällistä. 80% kansasta on myrkkypiikitetty.

Meitä Putinin kannattajia ei Natopiikeillä tapeta.

• Anonyymi

Te kuolette luoteihin, tykin ammuksiin, ohjuksiin tai kotimaassanne länsi lääkkeiden puutteeseen ja 5 vuoden kuluttua lopulta nälkään. Ja sen te ansaitsette

• Anonyymi

Tyhmä provosointi.

• Anonyymi

Putinistit ovat hieman tyhmempiä luonnostaan.

• Anonyymi

Olen paljon mielummin Putinisti..

Tappaja,murhaaja,kiduttaja..Miksi olet saastainen rotta putinisti?
      Saat vessan p√∂nt√∂n multa jos haluat tai pesukoneen,kunhan et Ukrainalaisia SIVIILEJ√Ą murhaa !
      venäjän armeija ei mahda armeija armreija vastaan vaan murhaa ja kiduttaa siviilejä,sitä on ROTTA PUTIN !

• Anonyymi

Kurva Putin ūüĎé

• Anonyymi

'....kuin nainen'

Toivottavasti toiveesi vielä toteutuu.

Me emme maksa leikkausta, joten laskuta Putinia.

• Anonyymi

Hehhehheehe

• Anonyymi

Epäsikiönä et naiseksi tai mieheksi kelpaisikaan...

• Anonyymi

Putinin trollit kiukkuaa kun kukaan ei usko Putinin olevan oikeassa.

• Anonyymi

Natottajat itkee kun Venäläiset tulee konekivääriem kanssa koputtaan ovelle ja kysymään: Haluatko vielä Natoon?

• Anonyymi

Miksi venäläisistä ei pidetä?

Jos minua vihataan, katson peiliin
      Jos sinua vihataan katso peiliin
      Jos venäläisiä vihataan, katso mitä he tekevät

• Anonyymi

Suomen lama oli 90-luvulla naisten syy. Nyt se matujen ja Naisten vika.ūü§¶ūü§¶ūü§¶

• Anonyymi

Olen ylpeä valinnastani, olen Putinisti!

• Anonyymi

Suomalaliset miehet hankkikaa ballit ootte aivan munattomia

• Anonyymi

Himmeitä ovat tosiaan

• Anonyymi

Kun alkaa putinistiksi, niin edellyttääkö se jotain aivokirurgista leikkausoperaatiota?
      Vai edellyttääkö putinius jo varhaisnuoruudesta lähtien aloitettua pitkäkestoista putinointi ehdollistamista?

• Anonyymi

Putinisti ihailee Putinia ja Putinin suorittamaa raakalaismaista kansanmurhaa Ukrainassa.
        Ei siihen tarvi koulua käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinisti ihailee Putinia ja Putinin suorittamaa raakalaismaista kansanmurhaa Ukrainassa.
        Ei siihen tarvi koulua käydä.

Harvoin Putinisti on pakollista koulua lukuunottamnatta suorittanut kuin työvoimatoimiston ehdottamia kursseja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin Putinisti on pakollista koulua lukuunottamnatta suorittanut kuin työvoimatoimiston ehdottamia kursseja.

ūüĎćūüĎć

• Anonyymi

Me Putinistit tiedämme mitä haluamme ja sen me otamme.

• Anonyymi

Voihan nainenkin olla putinisti ja oikeasti uskoa ettei hänellä ole mitään ihmisoikeuksia.

• Anonyymi

Näin saat siis paremmin munaa?

• Anonyymi

Mielenkiintoiset vaihtoehdot.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      193
      2054
    2. Haluaisin tutustua suhun

kunnolla. :) Millaista sun elämä on ollut. Puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnut merkitykselliseltä ihmiseltä elämänpolullani. Aika näyttää..
      Ikävä
      138
      1324
    3. Kumpa tietäisin mies

Mitä päässäsi liikkuu. Niin tietäisi miten toimia..
      Ikävä
      141
      1195
    4. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      444
      957
    5. Voi ei! Selviytyjät-luovuttaja Virpi rehellisenä vaikeasta päätöksestään: "Ei ole pelkoa, että..."

Voi ei… Olisit nyt Virpi jatkanut kisan loppuun asti! Olisit voinut vaikka voittaa! Lue Virpin perustelut luovuttamiselle: https://www.suomi24.fi/vii
      Tv-sarjat
      26
      737
    6. Työpaikkaromanssit...

Onko ihan tuhoon tuomittuja juttuja?
      Ikävä
      59
      651
    7. Siihen ei voi vastata

Mutta luin sen. Eritt√§in ihana kirjoitus, kiitos ūü•ļ. En omi. Olen tuntenut kauan sitten samalla tavalla. Se on pitk√§ tarina jota en kirjoita t√§h√§n. M
      Ikävä
      36
      631
    8. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      73
      547
    9. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      100
      537
    10. Aatteles kulta

jos oltais eletty keskiajalla niin ei oltais ees tavattu ūü§ó. Silloin oli keski-ik√§ 30-35v. Ihanaa kun olet ‚̧.
      Ikävä
      61
      518
    Aihe