Mutta mitä minä voin sille, että kivun tunne kouristaa rintaa ja niinä hetkinä toivon näkeväni sinut edessäni sellaisena kuin olet ja sinut tunnen.
Kyyneleet puhuvat omaa kieltään, sydän sanoo tämä on vakavaa.
Et välitä tällaisesta itkupillistä
20
659
Vastaukset
- Anonyymi
Ethän voi tietää, jos tunnette kerran toisenne, jos hän tuntee samoin?
- Anonyymi
Ketä kyynelin kaipaat? Jos kyynelissä näen, halaan, olen.
- Anonyymi
Mitä vikaa on kyynelissä. Miksi surua ei saisi itkeä? Sehän on parasta palaamaan haavoille. Antautua surulle ja antaa kyynelten valua.
- Anonyymi
Kyyneleet puhdistaa. Hyvää yötä.
https://youtu.be/MTvJpQ7TDuo - Anonyymi
Älä puhu noin:(
Kyllä mieskin saa itkeä. Olen itkenyt silmät päästäni useasti tämän vuoden aikana.
- Anonyymi
Kuinka sit näet vielä kirjoittaa
- Anonyymi
Si on aika keksiä uus harrastus jatkakaa te täällä sisarukset keskenänne onanointia varokaa että keskenänne enempää lisäänny mutta onnea Montako yhteistä lasta teillä jo on niiden kolmen lisäksi
- Anonyymi
Itkupillit kulkee baarii pallomerta vertaistukea etsien. Se on niiden tie.
- Anonyymi
Mitä jos hänkin on itkupilli? Voisitte itkeä yhdessä ja sen jälkeen halailisitte ja pussaisitte.
- Anonyymi
Voi vain toivoa, että noin. Miten itkupilli hän lienee, ja jos itkee, kuten varmaan tekeekin, niin itkeekö minua. Voi tätä sumua, kun mitään ei tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vain toivoa, että noin. Miten itkupilli hän lienee, ja jos itkee, kuten varmaan tekeekin, niin itkeekö minua. Voi tätä sumua, kun mitään ei tiedä.
Luulen kuule vähän että ollaan aika samanlaisia itkupillejä molemmat. Itku auttaa vaivaan kuin vaivaan. Ja kyllä itken ikävästä ja kaipauksesta ja ihan vain siksi että olen niin rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin tuota, että kuuluuko ihmisen sitten itkeä toisen ihmisen takia/perään? Minusta se on vähän noloa, mutta täällä voin tunnustaa, että olen itkenyt hänen vuokseen paljon. Vaikka kuinka rakastaisi, niin ei asiat siitä miksikään muutu. Mutta itku jatkuu kai loputtomiin.
- Anonyymi
Olen itkenyt monta kertaa, että miksi mulle kävi hänen kanssa näin.
- Anonyymi
Jopa kovan ulkokuoren kasvatanu ihminen voi joskus itkeä.... Minä koin sen ex mieheni vierellä...
Siinö ei oo mitää pahaa...
Olin iloisempi kun koskaan kun edes sain kake sen et joku itkee mun kans..
Se liikutti sydäntä enenmän kun mikään
Sitä herkempää ja tuntelisempaa puolts hänessä rakastin syvästi ja rakastan kai aina elämäni lopouun asti...
Hän oli minulle se ykkönen kaikista...
Harmi että ten ise nuorena sellaisia virheitä elämässäni etten voinut olla hänen kanssaan kun vähän aikaa...
Mutta minä rakastin .... Vaikka tiesin et pitää lähteä pian pois....
Kiitos hänelle elämäni ihanimista muistoista ❤️.
Rakkaudella A naiselta T miehelle.- Anonyymi
Tämä oli jollakin tavalla hellyyttävä ja koskettava tarina. Ei voi ymmärtää, miksi asiat menevät joskus niin kuin menevät. Jaksuhalit sinne!
- Anonyymi
Kuka ei välitä? Onko tämä kenelle osoitettu?
- Anonyymi
Kirjoitetun viestin sisältöviesti jää täysin epäselväksi.
Jos ap puhuu samalla tavalla laveasti, ympäripyöreästi, harvoin, saati ollenkaan -
Menettää saattaa lämpimän vastaanoton ja ymmärtävän olkapään, sylin, ihmisen, rakkauden kokonaan.- Anonyymi
Juuri näin, kerro naiselle,halaus😘🌞
- Anonyymi
Mullakin koskee rintaan. Tietzen oireyhtymä vaivaa. Mä ainakin kun olen kertonut täällä itkeväni tai muuta vastaavaa. Vastaukset on ollu älä hae sääiä jne. Ei tänne kannata mitään sellaista kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632