Et välitä tällaisesta itkupillistä

Anonyymi-ap

Mutta mitä minä voin sille, että kivun tunne kouristaa rintaa ja niinä hetkinä toivon näkeväni sinut edessäni sellaisena kuin olet ja sinut tunnen.
Kyyneleet puhuvat omaa kieltään, sydän sanoo tämä on vakavaa.

20

660

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ethän voi tietää, jos tunnette kerran toisenne, jos hän tuntee samoin?

• Anonyymi

Ketä kyynelin kaipaat? Jos kyynelissä näen, halaan, olen.

• Anonyymi

Mitä vikaa on kyynelissä. Miksi surua ei saisi itkeä? Sehän on parasta palaamaan haavoille. Antautua surulle ja antaa kyynelten valua.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älä puhu noin:(

• Kyllä mieskin saa itkeä. Olen itkenyt silmät päästäni useasti tämän vuoden aikana.

• Anonyymi

Kuinka sit näet vielä kirjoittaa

• Anonyymi

Si on aika keksiä uus harrastus jatkakaa te täällä sisarukset keskenänne onanointia varokaa että keskenänne enempää lisäänny mutta onnea Montako yhteistä lasta teillä jo on niiden kolmen lisäksi

• Anonyymi

Itkupillit kulkee baarii pallomerta vertaistukea etsien. Se on niiden tie.

• Anonyymi

Mitä jos hänkin on itkupilli? Voisitte itkeä yhdessä ja sen jälkeen halailisitte ja pussaisitte.

• Anonyymi

Voi vain toivoa, että noin. Miten itkupilli hän lienee, ja jos itkee, kuten varmaan tekeekin, niin itkeekö minua. Voi tätä sumua, kun mitään ei tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi vain toivoa, että noin. Miten itkupilli hän lienee, ja jos itkee, kuten varmaan tekeekin, niin itkeekö minua. Voi tätä sumua, kun mitään ei tiedä.

Luulen kuule vähän että ollaan aika samanlaisia itkupillejä molemmat. Itku auttaa vaivaan kuin vaivaan. Ja kyllä itken ikävästä ja kaipauksesta ja ihan vain siksi että olen niin rakastunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin tuota, että kuuluuko ihmisen sitten itkeä toisen ihmisen takia/perään? Minusta se on vähän noloa, mutta täällä voin tunnustaa, että olen itkenyt hänen vuokseen paljon. Vaikka kuinka rakastaisi, niin ei asiat siitä miksikään muutu. Mutta itku jatkuu kai loputtomiin.

• Anonyymi

Olen itkenyt monta kertaa, että miksi mulle kävi hänen kanssa näin.

• Anonyymi

Jopa kovan ulkokuoren kasvatanu ihminen voi joskus itkeä.... Minä koin sen ex mieheni vierellä...
      Siinö ei oo mitää pahaa...
      Olin iloisempi kun koskaan kun edes sain kake sen et joku itkee mun kans..
      Se liikutti sydäntä enenmän kun mikään
      Sitä herkempää ja tuntelisempaa puolts hänessä rakastin syvästi ja rakastan kai aina elämäni lopouun asti...
      Hän oli minulle se ykkönen kaikista...
      Harmi että ten ise nuorena sellaisia virheitä elämässäni etten voinut olla hänen kanssaan kun vähän aikaa...
      Mutta minä rakastin .... Vaikka tiesin et pitää lähteä pian pois....
      Kiitos hänelle elämäni ihanimista muistoista ❤️.

Rakkaudella A naiselta T miehelle.

• Anonyymi

Tämä oli jollakin tavalla hellyyttävä ja koskettava tarina. Ei voi ymmärtää, miksi asiat menevät joskus niin kuin menevät. Jaksuhalit sinne!

• Anonyymi

Kuka ei välitä? Onko tämä kenelle osoitettu?

• Anonyymi

Kirjoitetun viestin sisältöviesti jää täysin epäselväksi.
      Jos ap puhuu samalla tavalla laveasti, ympäripyöreästi, harvoin, saati ollenkaan -
      Menettää saattaa lämpimän vastaanoton ja ymmärtävän olkapään, sylin, ihmisen, rakkauden kokonaan.

• Anonyymi

Juuri näin, kerro naiselle,halaus😘🌞

• Anonyymi

Mullakin koskee rintaan. Tietzen oireyhtymä vaivaa. Mä ainakin kun olen kertonut täällä itkeväni tai muuta vastaavaa. Vastaukset on ollu älä hae sääiä jne. Ei tänne kannata mitään sellaista kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1702
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1256
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1150
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1053
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      37
      915
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      907
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      685
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      671
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      662
    Aihe