olipa...

..harvinaisen tylsä lauantai..blaahhh.. no kohta vuorokausi vaihtuu ja nukkumatti yrittää tulla heittää hiekat silmille..

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

päivä on jo puolessa ja aurinko paistaa :))
      Tiedä vaikka sulla olis tänään virkeämpi päivä kun eilen ;))

• ..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..

olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?

• sydänystävä kirjoitti:

olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?

...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..

Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))

• sydänystävä kirjoitti:

Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))

..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..

höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((

• sydänystävä kirjoitti:

höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((

..oon mä tavallaan valoisa ja iloinen tyyppi mutta synkkyys on mulle positiivista.. se kuuluu tyyliini ja maalauksiini.. kauhu ja goottihenkisyys..yöt, syksy.. melankolia ja sen semmonen.. tykkään semmosista asioista..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4531
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4028
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3542
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      36
      2832
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2593
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      60
      2502
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      2384
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1927
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47