olipa...

..harvinaisen tylsä lauantai..blaahhh.. no kohta vuorokausi vaihtuu ja nukkumatti yrittää tulla heittää hiekat silmille..

8

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

päivä on jo puolessa ja aurinko paistaa :))
      Tiedä vaikka sulla olis tänään virkeämpi päivä kun eilen ;))

• ..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..

olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?

• sydänystävä kirjoitti:

olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
        Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?

...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
        ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
        mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..

Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))

• sydänystävä kirjoitti:

Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
        Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))

..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..

• sydänystävä
        pervokki kirjoitti:

..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..

höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((

• sydänystävä kirjoitti:

höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
        Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((

..oon mä tavallaan valoisa ja iloinen tyyppi mutta synkkyys on mulle positiivista.. se kuuluu tyyliini ja maalauksiini.. kauhu ja goottihenkisyys..yöt, syksy.. melankolia ja sen semmonen.. tykkään semmosista asioista..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2439
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2248
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1270
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1078
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      103
      1042
    6. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      889
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      196
      875
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      817
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      47
      730
    Aihe