..harvinaisen tylsä lauantai..blaahhh.. no kohta vuorokausi vaihtuu ja nukkumatti yrittää tulla heittää hiekat silmille..
olipa...
8
315
Vastaukset
- sydänystävä
päivä on jo puolessa ja aurinko paistaa :))
Tiedä vaikka sulla olis tänään virkeämpi päivä kun eilen ;))..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..heräsin tänään jo kahdeksalta..kun menin niin aikasin eilen nukkumaan.. ja juu tänään on tullut vähän maalattuu..kangasta ja otettuu valokuvia.. seuraavaksi lähetän ne kotisuvuntekijälle ja sit jossain vaiheessa lähetin mailin valokuvineen erääseen englannista käsin toimivaan nettigalleriaan jonne maalaukseni voisivat hyvinkin sopia mut ekaks pitää vähän harjoitella englantia.. että sellasta tänään..
olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia? sydänystävä kirjoitti:
olet sielultasi,voimpa vaan kuvitella sut heilumassa pensseli kädessäsi,musiikin soidessa takana,siinä syntyy taidetta,vauuu :))
Mistä aiheesta yleensä maalaat tai otat kuvia?...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
...mun maalaukset on yleensä surrealistisia tai ekspressionistia.. synkkyyttä, tummia värejä.. symboliikkaa.. tiedäthän?
ihmiset ovat ihmisen näköisiä mutta ne saattavat olla vähän vääristyneitä tai sitten outoja esineitä oudoissa yhteyksissä.. unimaailmaa ja kaikkee sellasta..
mä en oo valokuvaaja mut mun piti ottaa maalauksista valokuvia nettisivuja varten..Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :)) sydänystävä kirjoitti:
Miksi ei valoisia ja vaaleita värejä???
Tiedän kyllä millaisia maalauksia tarkoitat,kuva piirtyy silmieni eteen kun ajattelen :))..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..värit eivät kuulu mun maalauksiin... eivät sovi eikä se oikein kuvasta mua.. en oo sen luonteinen ihminen..
höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :(( sydänystävä kirjoitti:
höpöjä luonteestasi,olet varmasti valoisa ihminen,jokainen on ainakin joskus :))
Synkkiä kausiakin on jokaisella,jolloin tekis mieli maalata mustaksi kaikki :((..oon mä tavallaan valoisa ja iloinen tyyppi mutta synkkyys on mulle positiivista.. se kuuluu tyyliini ja maalauksiini.. kauhu ja goottihenkisyys..yöt, syksy.. melankolia ja sen semmonen.. tykkään semmosista asioista..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730