Avaruus on olemassa

Anonyymi-ap

13

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoja CGI animaatioita. Selitetään sinullekin:

      Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen. Mikä on aika-avaruus? ”Aika-avaruus on matemaattinen malli” (wikipedia). Matemaattisen mallin taittaminen ei tee yhtään mitään todellisessa maailmassa. Kyseessä on esineellistäminen: sekoitat mallin ja todellisuuden keskenään.

      Kaasut liikkuvat vapaasti joka suuntaan, eivätkä alaspäin. Painovoima on fiktiota.

      • Anonyymi

        Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?

        Ja kaikilla kaasuilla on eri massa.


      • Anonyymi

        Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
        Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?

        Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
        Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään.

        Hieno vastaväite pallopää 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.

        Typeryksien kanssa ei kannata väitellä, ei sen onttoon päähän järkipuhe tartu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno vastaväite pallopää 👍😂

        Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
        Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan?

        Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.

        En todellakaan ole PAINOVOIMA, tosin olen maatietoinen koska tiedän totuuden Maapallosta, ja kuten sinun sekavista sepustuksistasi näkyy, olen ihan varmasti SINUA viisaampi.


    • Anonyymi

      Kaikilla ei vain lamppu syty ja sille ei voida yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Niin, Aasin voi viedä lähteelle mutta sitä ei pysty pakottamaan juomaan.


    • Anonyymi

      Siellä se on, eikä välitä uskotko vai et, sun mielipiteellä kun ei olemassaoloja muuteta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe