Tuolla joku miettii että koska ilmakehä ei loikkaa tyhjöön avaruutta ei voi olla olemassa.
Jatketaan keskustelua kun olet katsonut allaolevat.
https://www.youtube.com/watch?v=p62NS-q57vQ
https://www.youtube.com/watch?v=vwk4mSFFop0
https://www.youtube.com/watch?v=Yt9yIBJ-jzo
Nuo katsottuasi et enää mieti turhia.
Avaruus on olemassa
13
142
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoja CGI animaatioita. Selitetään sinullekin:
Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen. Mikä on aika-avaruus? ”Aika-avaruus on matemaattinen malli” (wikipedia). Matemaattisen mallin taittaminen ei tee yhtään mitään todellisessa maailmassa. Kyseessä on esineellistäminen: sekoitat mallin ja todellisuuden keskenään.
Kaasut liikkuvat vapaasti joka suuntaan, eivätkä alaspäin. Painovoima on fiktiota.- Anonyymi
Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?
Ja kaikilla kaasuilla on eri massa.
- Anonyymi
Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään.Hieno vastaväite pallopää 👍😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.
Typeryksien kanssa ei kannata väitellä, ei sen onttoon päähän järkipuhe tartu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno vastaväite pallopää 👍😂
Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan?Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.
En todellakaan ole PAINOVOIMA, tosin olen maatietoinen koska tiedän totuuden Maapallosta, ja kuten sinun sekavista sepustuksistasi näkyy, olen ihan varmasti SINUA viisaampi.
- Anonyymi
Kaikilla ei vain lamppu syty ja sille ei voida yhtään mitään.
- Anonyymi
Niin, Aasin voi viedä lähteelle mutta sitä ei pysty pakottamaan juomaan.
- Anonyymi
Siellä se on, eikä välitä uskotko vai et, sun mielipiteellä kun ei olemassaoloja muuteta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781