Tuolla joku miettii että koska ilmakehä ei loikkaa tyhjöön avaruutta ei voi olla olemassa.
Jatketaan keskustelua kun olet katsonut allaolevat.
https://www.youtube.com/watch?v=p62NS-q57vQ
https://www.youtube.com/watch?v=vwk4mSFFop0
https://www.youtube.com/watch?v=Yt9yIBJ-jzo
Nuo katsottuasi et enää mieti turhia.
Avaruus on olemassa
13
124
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoja CGI animaatioita. Selitetään sinullekin:
Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen. Mikä on aika-avaruus? ”Aika-avaruus on matemaattinen malli” (wikipedia). Matemaattisen mallin taittaminen ei tee yhtään mitään todellisessa maailmassa. Kyseessä on esineellistäminen: sekoitat mallin ja todellisuuden keskenään.
Kaasut liikkuvat vapaasti joka suuntaan, eivätkä alaspäin. Painovoima on fiktiota.- Anonyymi
Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussakin on tietty määrä gravitoneja ja siksi pysyt maan pinnalla, vai miksi et leiju avaruuteen?
Ja kaikilla kaasuilla on eri massa.
- Anonyymi
Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota perätöntä väitettä olet inttänyt enemmän kuin laki sallii.
Opiskele edes peruskoulun perustiedot fysiikasta, ettet jatkuvasti nolaisi itseäsi typeryydelläsi, olet keksinyt jostain hienon termin, "aika-avaruuden taittuminen", jonka merkityksestä et ymmärrä pätkääkään.Hieno vastaväite pallopää 👍😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gravitonia ei ole olemassakaan. Painovoima ei ole osa kvanttifysiikkaa. Painovoima eli aika-avaruuden taittuminen on hölynpölyä.
Typeryksien kanssa ei kannata väitellä, ei sen onttoon päähän järkipuhe tartu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno vastaväite pallopää 👍😂
Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten olen monta kertaa sanonut, minua voi kutsua maatietoiseksi, vastaan nuo onnettomat littu-uskovaiset, "pallopää" viittaa mielestäni ihmisen fyysiseen ulkomuotoon, ja sillähän ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Tosin täytyy kiittää sinua, että huomasit ns. vastaväitteeni hienoksi, mikset sitten usko viisaampiasi kun kerran sinulle sanotaan?Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole maatietoinen, et ole painovoima etkä viisas. Sinä olet pelkkä pallopää.
En todellakaan ole PAINOVOIMA, tosin olen maatietoinen koska tiedän totuuden Maapallosta, ja kuten sinun sekavista sepustuksistasi näkyy, olen ihan varmasti SINUA viisaampi.
- Anonyymi
Kaikilla ei vain lamppu syty ja sille ei voida yhtään mitään.
- Anonyymi
Niin, Aasin voi viedä lähteelle mutta sitä ei pysty pakottamaan juomaan.
- Anonyymi
Siellä se on, eikä välitä uskotko vai et, sun mielipiteellä kun ei olemassaoloja muuteta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962