Moni kakku päältä kaunis...

Anonyymi-ap

Moni kakku päältä kaunis.

Viimeksi kylvetty luste on päältäpäin rehevämpää ja elinvoimaisemman näköistä kuin oikea hitaasti ja pitkään kasvanut nisuvilja.

Eihän se eksytys muuten väkevä olisi, jos se ei näyttäisi päällepäin alkuperäiseltä.

15

87

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2. Tess. 2:11

"Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen."

• Anonyymi

Matt.13:24-27 Biblia (1776) Mutta ihmisten maatessa tuli hänen vihollisensa ja kylvi ohdakkeita nisun sekaan, ja meni pois. Mutta kuin oras rupesi kasvamaan ja hedelmän antoi, silloin näkyivät myös ohdakkeet. Mutta perheen isännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: Herra, etkös hyvää siementä kylvänyt peltoos? mistä siis sillä on ohdakkeet?

• Anonyymi

Matt.13:30 Biblia: Sallikaa molemmat kasvaa elon-aikaan asti; ja elon-ajalla sanon minä elonmiehille: kootkaat ensin ohdakkeet, ja sitokaat heitä lyhteisiin poltettaa, ja nisut kootkaa minun aitaani.

• Anonyymi

Ensimmäisten pois temmattavien kyytiin ei pidäkään pyrkiä, se on lusteen ylöstempaus.

Nisu kerätään aittoihin, jotka on täällä maan päällä.

Häät vietetään uudessa Jerusalemissa, mikä laskeutuu alas taivaasta.

Ei niitä häitä missään pilvenreunalla pidetä, kuten Paavali kuvitteli siellä olevan hyvät näköalat.

Paavalin aikaan ajateltiin, että maapallo on pannukakun muotoinen, eikä tiedetty että ilmakehä on vain ohut kerros ja pilvien korkeudella on tavattoman kylmää.

Tähdistä ajateltiin, että ne on reikiä Jumalan taivaassa, josta Jumala katselee ihmisiä.

• Anonyymi

Matt.13:37-43 Pelto on maailma; hyvä siemen ovat valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele; elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit. Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laitomuutta, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillon vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko, jolla on korvat, se kuulkoon. Jooel.3:13. Ilm.14:15-20

• Anonyymi

"laittomuuden tekijät" Ef.4:5 Yksi kaste. Uudestikastajat ovat niitä laittomuuden tekijöitä.

Jokainen Jumalan sanan vastainen teko on synti ja laittomuus.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Meidät on lähetetty lusetta metsästämään.

• Anonyymi

Jenkkilusteesta pitää varoittaa Kristittyjä, etteivät menisi siihen eksytyksen kavaliin juoniin mukaan etsimään hurmoskokemuksia ja luulla niitä "Jeesuksen" suudelmiksi, henkikasteiksi, ja taivasmatkoiksi tai pelastusvarmuudekis. Eksytys on väkevää laatua, mikä Jenkeistä on tänne tuotu.

• Anonyymi

Uskonnonvapauslaki antaa erilaiset harhaoppiset uskonlahkot ja uskonkultit toimia ihan vapaasti perinteisten Kristillisten kirkkojen seassa, joista ne saalistaa itselleen käännynnäisiä.

• Anonyymi

2Sam.7:12-13 Kuin sinun päiväsi ovst päätyneet ja sinä lepäät isiesi tykönä, korotan sinun seuraajaksi jälkeläisesi, joka lähtee sinun ruumiistasi; ja minä vahvistan hänen kuninkuutensa. Hän on rakentava huoneen minun nimelleni, ja minä vahvistan hänen valtaistuimensa ikuisiksi ajoiksi. Ps.132:11-14 Herra on vannonut Daavidille totisen valan, jota hän ei peruta: Sinun ruumiisi hedelmän minä asetan sinun valtaistuimellesi. Jos sinun poikasi ptävät minun liittoni ja minun todistukseni, jonka minä heille opetan, niin saavat heidänkin poikansa istua sinun valtaistuimellasi iankaikkisesti. Sillä Herra on valinnut Siionin, halunnut sen asunnoksensa: Tämä on minun leposijani iankaikkisesti; tässä minä asun, sillä tänne on minun haluni ollut.

• Anonyymi

Jumala on taivaassa, ei missään temppelin peräkammareissa, jonne Paavali meni sitä nasiirilupastaan tekemään pää kaljuksi ajettuna ja alkoi juutalaisia mielistelläkseen täysraittiiksi ja määräsi naisille huntupakon alistumiseen merkiksi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ap.t.2:29-31 Te miehet, veljet, on lupa teille rohkeasti sanoa, minä kantaisäämme Daavidiin tulee, että hän on sekä kuollut että haudattu; onhan hänen hautansa meidän keskellämme vielä tänäkin päivänä. Koska hän nyt oli profeetta ja tiesi, että Jumala oli valalla vannoen hänelle luvannut asettavansa hänen kupeittensa hedelmän hänen valeaistuimelleen, niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hylätyksi tuonelaan eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta. Ps.16:10

• Anonyymi

Ap.t.13:34-37 Ja että hän herätti hänet kuolleista, niin ettei hän enää palaja katoavaisuuteen, siitä hän on sanonut näin: Minä annan teille pyhät ja lujat Daavidin armot. Sentähden hän myös toisessa paikassa sanoo: Sinä et salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta. Sillä kun Daavid oli aikansa Jumalan tahtoa palvellut, nukkui hän ja tuli otetuksi isiensä tykö ja näki katoavaisuuden. Mutta hän, jonka Jumala herätti, ei nähnyt katoavaisuutta.

• Anonyymi

" kuin oikea hitaasti ja pitkään kasvanut nisuvilja."

Luterilaisuus ei ole tuottanut satoa.
      Luterilaisten "hedelmien lista" on synkkää luettavaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      56
      1344
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      980
    3. 78
      837
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      64
      768
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      744
    6. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      714
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      665
    8. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      10
      632
    9. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      615
    10. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      595
    11. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      85
      595
    12. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      550
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      543
    14. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      542
    15. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      92
      496
    16. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      493
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      36
      465
    18. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      17
      464
    19. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      454
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      36
      447
    Aihe