Huomenta päivää

Perjantaista Prinssiltä. 🤴 ☕ 🥖🍳

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta☕

    • Anonyymi

      Huomenta Rinssi ☕👩

      • Huomenta 🤴☕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Huomenta 🤴☕

        Miten menee?👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten menee?👩

        Heräile vasta. 😄 Entäpä sinulla? 🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Heräile vasta. 😄 Entäpä sinulla? 🤴

        Ok mitä joko söit?👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok mitä joko söit?👩

        En vielä. Olen edelleen sängyssä. Alkaa kyllä olla nälkä. 🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En vielä. Olen edelleen sängyssä. Alkaa kyllä olla nälkä. 🤴

        Ok. Sulla oli vaan patonkin kuva tuossa 👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Sulla oli vaan patonkin kuva tuossa 👩

        Niin kun kohta täytyy nousta ja syödä 🤴


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin kun kohta täytyy nousta ja syödä 🤴

        Mitäs tummatukka tekee? Missä menet? 🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitäs tummatukka tekee? Missä menet? 🤴

        Kohta työhön oon palvelualla 👩


    • Anonyymi

      Alalla siis piti sanoa👩,:)

      • Ok. Minä myös eräänlaisella palvelualalla. Iltaan taas menen. 🤴


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Minä myös eräänlaisella palvelualalla. Iltaan taas menen. 🤴

        Joo👩


    • Anonyymi

      Ootko yksinäinen👩?

      • Välillä joo. En vaan saa yhtä naista mielestäni millään... Siksi olen ollut täällä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Välillä joo. En vaan saa yhtä naista mielestäni millään... Siksi olen ollut täällä.

        Sulla on hyvin kun mää oon yksin👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on hyvin kun mää oon yksin👩

        Ei se ole hyvin. Minä olin ennen sitä jossain määrin tyytyväinen yksin olemiseen. Ihastuminen muutti sen kaiken... Muutti vaikka mitä muutakin. Ja jäi tämmöinen loputon "ikävä" ihmistä, jota ei edes kiinnosta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se ole hyvin. Minä olin ennen sitä jossain määrin tyytyväinen yksin olemiseen. Ihastuminen muutti sen kaiken... Muutti vaikka mitä muutakin. Ja jäi tämmöinen loputon "ikävä" ihmistä, jota ei edes kiinnosta.

        Ai jaa oon pahoillani👩


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei se ole hyvin. Minä olin ennen sitä jossain määrin tyytyväinen yksin olemiseen. Ihastuminen muutti sen kaiken... Muutti vaikka mitä muutakin. Ja jäi tämmöinen loputon "ikävä" ihmistä, jota ei edes kiinnosta.

        ja siten, sitä on ehkä vielä yksinäisempi kuin ennen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa oon pahoillani👩

        Ei sun tarvitse olla... Mikä sut on tänne tuonut, ikävä palstalle?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sun tarvitse olla... Mikä sut on tänne tuonut, ikävä palstalle?

        Yksinäisyys ensisijaisesti👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisyys ensisijaisesti👩

        Oletko aina ollut yksinäinen? Oletko luonteeltasi enemmän ekstrovertti ja kaipaat seuraa?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Oletko aina ollut yksinäinen? Oletko luonteeltasi enemmän ekstrovertti ja kaipaat seuraa?

        Tai siis no, kyllähän introkin kaipaa seuraa, niin kuin minä teen, mutta viihdyn myös yksin paljon.


    • Anonyymi

      En oikein tiedä mitä nuo sanat tarkoittaa👩

      • Ok. Ekstrovertti ihminen on ulospäinsuuntautunut ja tykkää olla ihmisten kanssa, ihmisten keskellä ja suuna päänä. Introvertti on vähän kuin vastakohta tälle, eli viihtyy paremmin pienessä porukassa jonka tuntee hyvin, ja myös tykkää olla yksinään vaikka kirjaa lukemassa taikka nettiä selaamassa, musiikkia kuunnellen, kuten itse paljon teen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Ekstrovertti ihminen on ulospäinsuuntautunut ja tykkää olla ihmisten kanssa, ihmisten keskellä ja suuna päänä. Introvertti on vähän kuin vastakohta tälle, eli viihtyy paremmin pienessä porukassa jonka tuntee hyvin, ja myös tykkää olla yksinään vaikka kirjaa lukemassa taikka nettiä selaamassa, musiikkia kuunnellen, kuten itse paljon teen.

        Ekstrovertit on kovia puhua pälättämään kaikkien ihmisten kanssa niitä näitä. Introverttejä lähinnä kyllästyttää joutavan päiväisten asioitten höpöttäminen tuntemattomien kanssa. Juttelee mieluummin paljon syvällisempiä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ekstrovertit on kovia puhua pälättämään kaikkien ihmisten kanssa niitä näitä. Introverttejä lähinnä kyllästyttää joutavan päiväisten asioitten höpöttäminen tuntemattomien kanssa. Juttelee mieluummin paljon syvällisempiä.

        Ja näin, voi oppia uusia asioita jopa suoli24 ikävä palstalla. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok. Ekstrovertti ihminen on ulospäinsuuntautunut ja tykkää olla ihmisten kanssa, ihmisten keskellä ja suuna päänä. Introvertti on vähän kuin vastakohta tälle, eli viihtyy paremmin pienessä porukassa jonka tuntee hyvin, ja myös tykkää olla yksinään vaikka kirjaa lukemassa taikka nettiä selaamassa, musiikkia kuunnellen, kuten itse paljon teen.

        Ok. Lähden töihin moi👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Lähden töihin moi👩

        Hyvää työpäivää sinulle. moikka. 🤴


      • Anonyymi

        Kauniita sanoja kun on haluttu yrittää lokeroida ihmisiä johonkin että voidaan kai hoitaa jotakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita sanoja kun on haluttu yrittää lokeroida ihmisiä johonkin että voidaan kai hoitaa jotakin

        Noin tänne tulit sitten sotkemaan tätäkin. Voisitko oikeasti mennä jo helvetin syvimpiin onkaloihin?


    • Missähän mahtaa ihana rinsessa mennä näin päivisin? Yöllä aina muistaa yötä toivottaa. ☕ 🤴

    • Paskaa päivää kaikille muillekin.

      • Anonyymi

        Oon tauolla👩 mikä hätänä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon tauolla👩 mikä hätänä?

        Tuo yksi idiootti tyyppi joka kirjoittelee minulle jatkuvasti, aiheesta alaikäisen ahdistelu.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo yksi idiootti tyyppi joka kirjoittelee minulle jatkuvasti, aiheesta alaikäisen ahdistelu.

        Tulee varmaan kohta tännekin sotkemaan. Ja ei siinä kaikki. Täällä käytiin jo huutamassa minulle isoilla kirjaimilla että on jätettävä rauhaan. Ihan kun nyt muuta olisin koskaan tehnytkään.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo yksi idiootti tyyppi joka kirjoittelee minulle jatkuvasti, aiheesta alaikäisen ahdistelu.

        ja mitään ahdistelua ei ole ikinä edes ollut sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        ja mitään ahdistelua ei ole ikinä edes ollut sanan varsinaisessa merkityksessä.

        On ollut vain silkkaa liioittelua ja ahdistumista, ihan parista sanasta minun suustani tulleesta. Ei olis ikinä pitänyt tulla edes tälle palstalle.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On ollut vain silkkaa liioittelua ja ahdistumista, ihan parista sanasta minun suustani tulleesta. Ei olis ikinä pitänyt tulla edes tälle palstalle.

        Pelkkää vedättämistä ja kiusaamista sen jälkeen täällä. Mutta siihenkin on nyt kyllästytty selvästikin. Hyvä niin.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Pelkkää vedättämistä ja kiusaamista sen jälkeen täällä. Mutta siihenkin on nyt kyllästytty selvästikin. Hyvä niin.

        Siitä vaan masua kasvattelemaan seuraavaksi. Minä etsin uuden rakkauden kohteen.


    • Anonyymi

      Ollaanpas sitä vihaisella päällä👩

      • Kyllä nämä tämän aamuiset tekstit minulle, laittoi vähän vihaiseksi. Päivä on pilalla nyt.


    • Nyt tekee mieli vedellä tolla patongilla ja paistinpannulla ihmisiä päähän.

    • Ei olis reilu vuosi sitten uskonut mihin tämä vielä päättyy. Näin se sitten päättyi. Suureen vihaan.

      • Anonyymi

        No mutta ei sentään raastupaan tarvinnut mennä? 👸


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ei sentään raastupaan tarvinnut mennä? 👸

        Olisitko halunnut?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Olisitko halunnut?

        Eli sinäkin olet minua vastaan? Minä häivyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      256
      2432
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      73
      1836
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      334
      1559
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1085
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      86
      978
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      216
      773
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe