Muski kaatoi 44 miljardia Twitteriin ja nyt kaatamassa koko Twitterin

Anonyymi-ap

Ja hänen takiaan työntekijöitä lähdössä joukolla pois. Ei kovin älykkäältä toimelta vaikuttanut nämä Muskin monet Twitter sähläilyt.

"Työntekijät lähtivät, toimistot suljettiin... Loppuuko Twitter?":
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/39f12fea-a587-4d7b-b25b-cf9b1a1068db

Tosin se että oli alkanut kyseenalaistamatta uskoa kaiken maailman Venäjän propagandoihin ja salaliittoteorioihin Trumpin lailla kertoo hänestä muutenkin jo ettei kovin fiksusta henkilöstä liene muutenkaan kyse tai ehkä ennen ollut paljonkin fiksumpi, mutta sittemmin ilmeisesti muuttunut vain selvästi huonompaan suuntaan.

35

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki rupusakki pois twitteristä heti. Ketään ei kiinosta teidän epävalistuneet mielipiteet.

• Anonyymi

Uskoo mm. siihen, että maailmamme on simuloitu, eli keinotodellisuus.

• Anonyymi

linkki?

• Anonyymi

Ne lähtevät koska saivat potkut, koska heidän mielipiteensä ovat satanististia, marxilaisia ja vajaaälyisiä ja täysin haitallisia yhteiskunnalle.

• Anonyymi

Ja monet, kun eivät hyväksyneet uusia ehtoja.

• Anonyymi

Eipä tuo Twitter näytä mihinkään loppuvan. Ennenaikaista hösötystä.

• Anonyymi

Miten kuvittelet twitterin pärjäävän ilman työntekijöitä ja mainostuloja. Ensin lähtivät isoimmat mainostajat ja itseään kunnioittavat käyttäjät. Sen jälkeen sanottiin henkilökuntaa irti ja huomattiin että - hups - eihän me pärjätäkään ilman niitä. Loputkin sanoutuivat irti, kun pomo esitti jo etukäteen orjapiiskuria ja kielsi mm. etätyön. Kuka täyspäinen ammattilainen tällaista tarvitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kuvittelet twitterin pärjäävän ilman työntekijöitä ja mainostuloja. Ensin lähtivät isoimmat mainostajat ja itseään kunnioittavat käyttäjät. Sen jälkeen sanottiin henkilökuntaa irti ja huomattiin että - hups - eihän me pärjätäkään ilman niitä. Loputkin sanoutuivat irti, kun pomo esitti jo etukäteen orjapiiskuria ja kielsi mm. etätyön. Kuka täyspäinen ammattilainen tällaista tarvitsee.

Juuri näin, eli vaikeat tai ma(h)dottomat ajat twitterillä ja joku/jotkut alustat varmasti korvannevat sen jättämän aukon paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi

Sekoilullakin on rajansa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tesla kaatuu ennen Twitteriä.

Montako prosenttia Musk omistaa Twitteristä? Ei ostanut ihan yksin eikä omilla rahoillaan.

• Anonyymi

Enronin kaatumisessa osakkeenomistajat menettivät jotakin 70 miljardia dollaria mutta siihen meni neljä viuotta.

Twitterin tapauksessa ratkaisevat päätökset ja näkyvät seuraamukset ovat tapahtuneet hyvin lyhyessä ajassa. En toki jää twitteriä kaipaamaan vaan antakoon kaatuessaan tilaa muille yrittäjille. Poliitikot ja julkimot joutuvat sitten miettimään että missä nyt julkistaa lausuntoja.

• Anonyymi

Musk twiittasi: Miten tehdä pieni omaisuus? Aloita isolla. (How to make a small fortune? Start with a large one.) :D

• Anonyymi

Musk on seonnut rahoistaan, ei sovi hänen kaltaisilleen liika raha, luulee olevansa kuin Putin.

• Anonyymi

Twitter menee kohta konkurssiin, no se tekee 44 mrd loven Muskin omaisuuteen mutta hänellähän on varaa pieniin tappioihin.

• Anonyymi

Muskilla on varaa hakata päätänsä ja menettää vaivalla hankkimiaan rahojaan salaliittohölmöilyihin ja muihin tyhmyyksiin uskomisien johdosta, vaikka lopulta olisikin keppikerjäläinen, omia rahojaan kun saa käyttää mihin vain haluaa🤡

• Anonyymi

Ei nuo kaikki sen omia rahoja olleet, siinähän oli arabiprinssiä ym. rahoittamassa.

• Anonyymi

Twitter on täysin arvoton rupuyhtiö.

• Anonyymi

Muskin toimien seurauksena ainakin enemmän sitä.

• Anonyymi

Kätevin tapa päästä eroon pöljimmistä wokettajista! :D

Samalla saadaan Twitterin talous kuntoon ku menot vähenee ja tulot pysyy samoina

• Anonyymi

Twitter on parempi ja suositumpi nyt kuin koskaan aikaisemmin.

• Anonyymi

Kukaan ei jäänyt kaipaamaan Whoopi Goldbergiä.

• Anonyymi

Jos hän puhuu sananvapauden puolesta, se on hyvä asia. Ehkä juuri tämän takia punikit ovat nousseet häntä vastaan.

• Anonyymi

Punikit ei tykkää sananvapaudesta yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikit ei tykkää sananvapaudesta yhtään.

Koska kommunistisessa yhteiskunnassa kukaan ei saa olla eri mieltä hallitsevasta näkemyksestä. Toisinajattelu on kielletty.

• Anonyymi

Muistaako kukaan edes YHTÄ
      Hyvää twiittiä ?

• Anonyymi

Sillä on varaa tehdä se. Trumpin vastaava on tarjolla joten pomppaa sinne.

• Anonyymi

Kiva ostaa kallis lelu ja särkeä se.
      Sellaisia ne rikkaat on.

• Anonyymi

Se jutkujen media sensurointi saa haastajan, ei kaikki valta kipan alle.

• Anonyymi

Paras jos koko twitter kaatuu, samalla saisi mennä facebook ym. vastaava sosiaalinen media.

En ymmärrä miksi ihmiset tuolla roikkuvat, aikani olin kunnes ymmärsin tuon olevan täyttä sontaa. Jos on ystäville asiaa niin soitan tai käyn.

Joku Trumppi tai muu pöljä esittää siellä kaikkiviisasta hölöttäen mitä sattuu ja pölhöjen lammaslauma määkii mukana. Hitler, stalin ja putin, samoja jauhopäitä netti täynnä mitä ihmiset ihannoivat kun omat taidot ja tiedot ei riitä, helppoja sloganeita palvotaan kun oman elämön vitutukselle pitää löytää joku muu syyllinen kuin itse.

Että hyvää päivää vaan, eläkää kuplasanne mikä syntyy siutä että etsitte netissä samanmieliset ja erimieliset, siellä sitten intätte pahaa oloanne ja hankitte sitä lisää.

Aamen mutten kuulu kirkkoon kun sielläkin on kirkkaus ja pimeys tappelemassa ja inttämässä.

• Anonyymi

Sanavapauden varjolla ei saa valehdella ja huijata ihmisiä ansaintatarkoituksessa. Koskee myös poliitikoita.

Myös valehteleminen ja väärien tietojen levittäminen ihmisten vahingoittamiseksi on kielletyä ja aina rikollista toimintaa.

Tämän palstan viesteistä lähes puolet on rikollisten kirjoittamia tai kopioimia. Jos niitä ei poisteta, kyse on tarkoituksellisesta rikollisten tukemisesta.

• Anonyymi

Maailmassa hyvä olla paikka missä sana vapaa eikä ainaista viherpunikkien uikutusta.

• Anonyymi

• Anonyymi

Toisinaan vaan tuntuu, että Venäjän trollit vain haluavat käyttää juurikin sitä sananvapaus tekosyytä haitallisten ja vaarallisten valheidensa ja Venäjä propagandojensa levittämiseen.

• Anonyymi

Valtamedia eli Juutalaiset on paniikissa niiden sekopää suvakki aatetta ei kukaan kannata enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      52
      1695
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1429
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1419
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      106
      1247
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1021
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      970
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      963
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      861
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      798
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      39
      792
    Aihe