Venäjä ampui alas siviililentokoneen. Kuolleita n.200 ihmistä

Anonyymi-ap

16

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi, kuolleita uhreja oli n.300.

• Anonyymi

Tai 402

• Anonyymi

Laskun mukaan elävät uhrit .

• Anonyymi

Eli jos joku suomalainen tekee rikoksen niin se on suomen hallituksen vika. okei

• Anonyymi

Tuo tapahtui siis v.2014. Putlerin toinen presidenttikausi käynnistyi 2012, joten on hyvin todennnäköistä että siviililentokoneen alasampuminen on putiinin ratkaisu.
      Eikä tuollaista päätöstä tee kuka tahansa. Sen päättäminen edellyttää tietyntyyppistä mielen psyykkistä rakennetta. Ja ukrainan sota todistaa sen että putiinilla on sellaista mielen psyykkistä rakennetta.

• Anonyymi

Ei siviilikoneillakaan voi tiedustelulentoja tehdä sotatoimi alueilla. Suomikin jos olisi sodassa venäjän kanssa niin pitäisikö suomen laskea venäläiset "sivilikooneet" ihan vapaasti omaan ilmatilaansa. Kyllä se alas ammuttas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siviilikoneillakaan voi tiedustelulentoja tehdä sotatoimi alueilla. Suomikin jos olisi sodassa venäjän kanssa niin pitäisikö suomen laskea venäläiset "sivilikooneet" ihan vapaasti omaan ilmatilaansa. Kyllä se alas ammuttas.

Olet oikeassa. Putler on sotinut ja sotii koko maailmaa vastaan, ilmeisesti jo v.2014, joten kaikki venäjän lentokoneet pitää ampua alas. Muista kertoa se työnantajallesi, putlerille, niin hänkin ymmärtää tietää tuon ja tekee siitä johtuen myös hitlerit !!!

Ja kerro työnantajallesi myös se että Ukraina on jo voittanut tämän hetkisen sodan työnantajaasi ja venäjää vastaan. Joten voisivat suksia hvnvtnhlvttiin.

• Anonyymi

Putin ampuu kohta ohjuksia suomeenkin ja sä voit vaan itkeä sillekki. Koska sä oot täys nolla

• Anonyymi

Tuomiossa ei Venäjää syylistetty tai syytetty, ainoastaan 3 henkilöä.

• Anonyymi

Taisi olla ukrainalaiset asialla, se ensimmäinen false flag yritys.

• Anonyymi

Joo ei tuo mitään todista jos vaikka Ruotsiin isketään amerikkalaivalmisteisilla hävittäjillä. USAhan myy noita joten syyllinen voi olla vaikka norja. Joka on järkännyt eli myynyt intialaisille luvatta nämä sitten myyneet ruotsalaisille maahanmuuttajille jotka iskun suorittaa. Ihan turha se on tutkia kenen ohjus missä ja milloinkin johinkin iskeytyy. Ohjus voitu vaikka käsimatkatavaroissa tuoda koneeseen ja se sitten vain räjäytetty etänä Saksan toimesta.

• Anonyymi

Ukrainalainen Leonid Hartšenko todettiin syylliseksi

• Anonyymi

Tätä se on syyttömät sitten joutuu vastuuseen.

• Anonyymi

Neuvosto-Venäjällä on hyvää kokemusta aseettomien siviililentokoneiden alasampumisesta esim. Etelä-Korean matkustajalentokone 1983 tai vaikka suomalaisen Kalevan alasampuminen 1940 rauhan aikana

• Anonyymi

On hlvtin kiva juttu että venäjä on tekemässä hitlereitä eli itsemurhaa. Ihmiskunta pkoreaa lukuunottamatta kiittää tuosta tempusta suurilla juhlilla. Ja sitten myös pkorea tekee samat temput, itsemurhan, niinkuin kaikki kommunistiset maat ovat tehneet, kun sekin huomaa kuinka psskaa ko uskonto on ollut.

Kiitos aplodeista kiitos !!!! :) :) :) :) :) !!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1690
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      240
      874
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      37
      814
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      770
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      661
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      616
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      571
    8. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      569
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      556
    Aihe