Nyt pojat tulee rahaa kuin roskaa, sen takaa ystävämme Klaus Berg...!

Anonyymi-ap

Teidän tarvitsee vain lähettää rahanne Klasun hallinnoitavaksi niin hän niistä huolehtii kuin omistaan...!

Tässä hän kertoo aivan itse tästä mahtavasta sijoitusmahdollisuudesta:
"Mulle on tullu pajon kysymyksiä näistä mu digi-digi -krypto-sijoituksista. Se toinen vähä sille yskii ja se on ollu alunperinkin kolme vuotta, pari vuotta pitäs vielä ootella .....
Se toinen on taas sitte missä mä oon mukana ni se on kyl sit aivan huippu se.. Mut se on semmonen monimiljardööri kaveri joka on rikastunu kiinteistömarkkinoilla ja se se.., prosentin päivässä, joo..
Mua vaan harmittaa se et ku mä en oo saanu sinne laitettuu muuta ku sen alku pienen panoksen ...muminaa... yritän tässä säästää jos sais sinne lisää.
Mut sieltä tulee prosentti päivässä ja ja tota 6 kuukautta on se aika kun on se sopimusaika. Jos sä sidot sen kuudeks kuukaudeks nii et sä et ota mitään ulos kuuden kuukauden aikana ni saat 1,12 % päivässä sit. No kyllähän se on hurjaa ku saa prosentin päivässä sille pääomalleen kuulkaa se on 30 % kuukaudessa jaaa vähän alle neljässä kuukaudessa se aina tuplaantuu se pääoma.., joo. Se on "vähisien" (? epäselvää) silloin oli vielä rahaa ( leveää naurua) , nyt ei oo. No onneks ny lähin sinänsä ettei joo...

Kaks tonnia jos laittais ni se on kakskymppiä päivä tienais tota ja ja se olis sitte jo kuussataa euroa kuussa ylimääräistä tuloo.. ajattele.. parilla tonnilla sais kuussataa kuussa ja neljän kuukauden päästä se ois sit niinko ois. Sitä mä ny odotan enite et pistäs sinne vähä lisää (muminaa) seittemä, yhksänkymppiä?.. mä en oo ottanu mitää ulos sieltä. Mä meinaan vaa ku 6 kk tulee täytee ni saan sinne tulleet ja ne entiset mä laitan sinne se tuplaantuu se sitte ku kuudessa kuukaudessa rahat tuplaantuu , flösh.. mä meinaan tuplata monta vuotta. Kyllähä se kasvaa sitte. Neljän kuukauden välein aina tuplaantuu, siitä voi jokainen laskee et aika mahtavasti se kasvaa kyllä.

Ja joo.... Siinä toisessa systeemissä siinä vaaditaa sit et sulla pitää olla kryptotili. Ei sen kryptotilin avaaminen.... Mitä mä nyt oikee höpötän? Nyt sit (muminaa) takasin.., innostuin.

Jos haluut enemmä tietää ja jutella asioista ni Whatsapilla voi soittaa taikka lähettää viestiä ni kyllä mä neuvon ja autan ei siinä mitään, joo.
Nää on mielenkliintosii ku lähtee pienellä rahalla pelaamaan ni niistä voi tulla iso ajan kanssa joo.., ajan kanssa niin, eikä kauheen pitkäkää aika. Et kyllä sieltä voi pienelläkin panostuksella saada paljo muutamassa vuodessa.
Se on siitä kiva et se toimii mun piti nyt kyl lopettaa se höpöttely mut ku mä en malta.., mä kerron viel tämän: Aina kun sulle tulee se satku.. sata dollaria tuottoo täyteen saat kyllä ottaa vaikka joka päivä sieltä ulos satanen kun on siellä niin saat ottaa satasen ulos jooo.. Ja toimii ku kello. Kaveriha on ollu siinä mukana ja se lähti tammikuussa ja ja puhu mulleki mut mä et en mää ääh.., usko tommoseen. Ois pitäny lähtee..
Joooo, kannattaa ottaa yhteyttä jos jos kiinnostaa tommosista asioista voijaan jutella niistä ja katotaan mitä voidaan tehdä.

Tämän myyntipuheen voitte toki kuunnella myös livenä alkaen videon kohdasta n. 13:15:
https://www.youtube.com/watch?v=uI3CMN5wno4

29

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh..., myyntipuheen tallennukseen meni sen verran aikaa että rekisteröitymiseni ehti vanhentua.

      Mahdolliset avaustani koskevat kommentit voitte siis osoittaa minulle.

    • Anonyymi

      Vai oikein prosentti päivässä. Eli jos sijoitan nyt 10 tuhatta on se parin vuoden päästä reilu 14 miljoonaa. Uskoiskohan moista…

    • Anonyymi

      Siis Klasuun yhteys watsapilla? Miten ne rahat lähetetään klasulle? Satanen päivässä? Siis miten ne nyt sitten sijotetaan jos annan klasulle kymppitonnin sijotettavaksi niin voinko sitten odottaa satasen aina päivässä nostettavaksi?

      • Anonyymi

        Käsitin, että koko homma pitää hoitaa itse, klasu vain neuvoo? Saatoin tietty käsittää väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitin, että koko homma pitää hoitaa itse, klasu vain neuvoo? Saatoin tietty käsittää väärin.

        Aivan. Pakko ottaa yhteys Klasuun tästä tilaisuudesta ei kannata jäädä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitin, että koko homma pitää hoitaa itse, klasu vain neuvoo? Saatoin tietty käsittää väärin.

        Klasun Nordean tili jäädytettiin väärinkäytöksien takia. Sekös käppyrää harmittaa.


    • Anonyymi

      Jos raha tuplautuu neljän kuukauden välein niin tonnin sijoitus olisi silloin 10 vuoden päästä kasvanut noin 4300 mrd euroon ja 20 vuoden kuluttua tuo tonni olisi jo 1 150 000 000 000 mrd euroa. Lieneekö koko maailmassakaan niin paljoa rahaa?

    • Anonyymi

      Perustuuko sijoitus kryptoihin?

      • Anonyymi

        Tämä Klaus on uskovainen hyväntekijä joka on joutunut lähtemään maanpakoon ymmärtämättömiä rahan perijöitä.

        Nyt Klaus pyrkii auttamaan köyhiä uskovaisia.
        Se on täysin pyyteetöntä työtä. Lähettäkää vain Klasun pankkitilille rahaa niin hän pitää niistä yhtä hyvää huolta kuin omistaan.


    • Anonyymi

      Huomaa kyllä että tuo Klaus Berg on toiminut myös suuryrityksien myyntipäällikkönä.
      Sen verran hyvä myyntipuhe oli tuossakin kyllä että oksat pois.

    • Anonyymi

      Mistä Klasuun voi olla yhteydessä? Haluan mukaan tähän missä voin nostaa joka päivä satasen.

      • Anonyymi

        Paljon helpommalla voit nostaa vuoden joka päivä aamulla satasen kun haet pankista satasen setelin.

        Sitten pistät sen illalla kulhoon.

        Aamulla voit sitten nostaa kulhosta satasen.

        Muistat vain että se pitää joka ilta laittaa takaisin kulhoon.

        Toinen yhtä hyvä keino satasen nostoon, jos haluat tehdä sen pankista, on että talletat ensin pankkiin 36500. Voit sitten vuoden jokaisena päivä käydä hakemassa automaatista satasen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon helpommalla voit nostaa vuoden joka päivä aamulla satasen kun haet pankista satasen setelin.

        Sitten pistät sen illalla kulhoon.

        Aamulla voit sitten nostaa kulhosta satasen.

        Muistat vain että se pitää joka ilta laittaa takaisin kulhoon.

        Toinen yhtä hyvä keino satasen nostoon, jos haluat tehdä sen pankista, on että talletat ensin pankkiin 36500. Voit sitten vuoden jokaisena päivä käydä hakemassa automaatista satasen.

        Mä saan palkkaa sen satasen päivässä, melkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saan palkkaa sen satasen päivässä, melkeen.

        Niin saan minäkin käteen jää jotain 3400, mutta tuon eteen pitää tehdä töitä. Tuo Klasun homma toimii niin että nostat sen satasen aina eikä tarvitse tehdä mitään.


    • Anonyymi

      Nämä Klasun rahan metsästyskeinot muuttuvat yhä vain härskeimmiksi.

      Jos lähetätte hänelle rahaa ette koskaan tule saamaan latiakaan takaisin.
      Klasu sanoo vain että sori jäbä se firma mihin pistin rahasi menikin konkurssiin ja lopetti toimintansa.

    • Anonyymi

      Nyt Klasulla on uusi osoite jossa hän kertoo kuinka voitte lähettää hänelle lisää RAHAA, RAHAA, RAHAA.....

      • Anonyymi

        Rahaa, rahaa, rahaa,
        hyvää vaiko pahaa...

        Nopin se Klasu rallattelee höhlien uskovaisten seteleitä ilmaan heitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahaa, rahaa, rahaa,
        hyvää vaiko pahaa...

        Nopin se Klasu rallattelee höhlien uskovaisten seteleitä ilmaan heitellen.

        Klasu joutaisi saada opetuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Klasu joutaisi saada opetuksen.

        Klasu joutuu ensin kiirastuleen jossa siltä palaa karvat ja siitä se lähetetään ikuiseen kadotukseen jossa kirkuu tuskasta ajasta iäisyyteen.
        Tämä siis aivan omien oppiensa mukaisesti.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Klasu joutuu ensin kiirastuleen jossa siltä palaa karvat ja siitä se lähetetään ikuiseen kadotukseen jossa kirkuu tuskasta ajasta iäisyyteen.
        Tämä siis aivan omien oppiensa mukaisesti.

        Kerro terveisiä kun tapaatte.

        Jos oikeasti olette toistenne "vihamiehiä" niin tokihan sitten Helvetissä päädytte vierekkäin.


    • Anonyymi

      Kiäh kiäh... ottaako tuois saasta klasu mitään näistä arvosteluista opikseen?
      Ei ota sanon minä.

      • Anonyymi

        Klasu porskuttaa menemään ”tervetuloa ystävät ja viholliset”…


    • Anonyymi

      Siis mitä ihmettä? Prosentin tuotto päivässä? Kaikki maailman rahamiehet sijoittaisivat juuri tuohon. Onko tuo Klaus nyt aivan tervejärkinen vai vainko raaka huijari, varas ja valehtelija?

      • Anonyymi

        Tervetuloa ystävät ja viholliset!


      • Anonyymi

        Mikään ei tuota niin hyvin kuin mehevä Ponzi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikään ei tuota niin hyvin kuin mehevä Ponzi!

        Operaatiokeskuksen kanava on suljettu.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Operaatiokeskuksen kanava on suljettu.

        Mitä? Missä nyt seuraamme klasua?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Operaatiokeskuksen kanava on suljettu.

        Kävikö Poliisi kylässä?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Operaatiokeskuksen kanava on suljettu.

        Samaa menoa tuo klaus berg jatkaa chattikatti nimetyllä youtube kanavallaan. Nuo on tuollaisia henkilöitä kuten Olli H. Porista kenellä tarve päteä haukkuen muita uskovaisia. Perusteena muunmuassa montako vuotta hän on tutkinut raamattua vaikka eihän tuo mitään todista, hallitseehan saatanakin raamatun ulkoa ja osaa naamioida agendaansa millloin missäkin asiassa kuin se olisi jotenkin raamattuun perustuvaa. Olli H on valitettavasti eksyttäjä keskuudessamme joka sitten o toni torppa, petri paavola, mauno mattila ja jarmo ekman tyyppisten henkilöiden kanssa samassa linjassa. Rukoillaan sitä että Olli joutuu vastuuseen tuosta toiminnastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4217
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3662
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2319
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2275
    Aihe