Kepu petti maasudun ja Viljelijät

Anonyymi-ap

Keskusta on nyt istunut 8 vuotta hallituksessa, ja Viljelijät ja maaseutu on unohdettu ja hylätty heitteille. Hyvä että KD ja muut teki välikysymyksen maataloudesta ! Häpeä Juudas-Kepu !

26

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

8v vuotta on kepu tosiaan istunut hallituksessa, Ja postit, pankit, kyläkoulut ja terveyspalvelut ovat menneet maaseudulta.. Maatalous on kriisissä ! Kepu petti ja rajusti.

• Anonyymi

Aivan oikein kannattajille. "mitäs läksitte". Luulis, että joskus oppii ...

• Anonyymi

Tosi kurjaa.
        Tädilläni on 27 km lähimpään pankkiin.
        Kylällä on yksi kauppa, kun 10 v sitten oli kolme.
        Posteja oli kunnassa jopa kaksi.
        Miten kepu voi unohtaa kylmästi kaikki ihmiset, jotka ovat olleet vuosikymmeniä lojaaleja puolueelle.
        Kova hinku cityyn, jossa kepu kuitenkin jää oitis jalkoihin.
        Auringonlaskun puolue.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein kannattajille. "mitäs läksitte". Luulis, että joskus oppii ...

Hallitus kaavailee metsien lisäsuojelua ! Metsänomistajilta ryövätään taas lisää metsää "suojeluun".. Sinne meni metsästä saatavat rahat ! Kepu pettää aina. ( tästä metsien lisä suojelusta oli uutisissa 2.12. )

• Anonyymi

Vihervouhotusta ja lisää matuja sitä tarjoo kepu.. Ja suomalaisilta leikataan. # Katujengit.

• Anonyymi

Juudas Sipilä kaiken takana.

• Anonyymi

Oulun tapahtumat.. Ja samaa muuallakin suomessa koko ajan.

• Anonyymi

Ajankohtaiset ja hyvät uutiset saa nykyään, Kun kirjoittaa Googleen : suomenuutiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajankohtaiset ja hyvät uutiset saa nykyään, Kun kirjoittaa Googleen : suomenuutiset.

Torstaisin tuumaustunti, kannattaa katsoa klo 10.

• Anonyymi

Kepun taru loppussa...ajanu koko maaseudun ahdinkoon....palvelut viety ja nyt sote vie vielä terveyspalvelutkin!!!! Hullu joka kepua äänestää enään....

• Anonyymi

Niinpä, Totta puhut !

• Anonyymi

Kepu menettää joka vaalipiirissä yhden edustajan. Myös pääkaupunkiseudulla.
        Ei yksi kärnä kesää tee.
        Puoli jauhoinen tempunyekijä ja länkyttäjä.

• Anonyymi

Isisläisiä haetaan salakähmäisesti leireiltä.. Pakolaiskiintiötä nostetaan.. Suomi täytetään saddameilla. Ja viljelijät on petetty. Ei auta enään tällä kertaa lipevät puheet mielistely ja hyvittely. Keskusta petti ja rajusti ! Kyläkoulujen lopetus, terveyspalvelut, postit, pankit. . . . Häpeä kepu.

• Anonyymi

Sipilä tarjoaa asuntoaan ja haalii kaikki vapaana liikkuvat ketkut meidän eläteiksi.
        Mikä helvetin järki sitä miestä riivaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sipilä tarjoaa asuntoaan ja haalii kaikki vapaana liikkuvat ketkut meidän eläteiksi.
        Mikä helvetin järki sitä miestä riivaa!!

Sipilä tuhosi maaseudun ja kepun.

• Anonyymi

# Katujengit. Oulun tapahtumat..

• Anonyymi

Mikä hinku on kepulla ja vihervassuilla tuottaa näitä pikkutyttöjen sukuelinten silpojia Suomeen?

• Anonyymi

Matut rötöstelee ja raiskaa kuka toi ....kepupa tietenki ja jakaa kaikki rahat kehitysapuun ettei raha riitä terveyspalveluihin kotimaassa enään....kepun loppu!

• Anonyymi

Viime vaaleissa 18-24 vuotiaista äänesti kepua vain 3%.
        Nyt tämä aallonpohja etenee ikäluokkaan 25-34.
        Yli 65 vuotiaissa äänesti v. 2019 vaaleissa Kepua 22%. Nyt näistä on poistunut joka kuudes.
        Kepun vaalikevät on Kivinen.
        Todella Kivinen.

• Anonyymi

Kepu pettää aina ja Sipilä vielä useammin sanoi jo saarikkokin kun tupaillassa Juhaa tanhuun haki.

• Anonyymi

Pienituloisten kantasuomalaisten elämä kurjistetaan Marinin hallituksen toimin!
      Diesel 2020 1.16€/L eilen 2,32€/L
      Ruoan hinta samassa ajassa n.40%
      Sähkö samassa ajassa 4c/kWh, nyt 48cc/kWh.
      Tämä kaikki sosialistien hallituskaudella!
      Hintojen laskeminen ei hallitusta kiinnosta!

• Anonyymi

Pitää kerätä verotuloja että on sitten mitä jakaa matuille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää kerätä verotuloja että on sitten mitä jakaa matuille..

Sovassaistujiin uusia naamoja....

• Anonyymi

Pahin maaseudun tuhooja on Osuuspankin puutiainen. Nyt MTK tarkkana tuon pankin kanssa pitäis yhteistyö lopettaa.. haukutaan maksavat asiakkaat, ja ajetaan pankista ulos. Toisaalta yritetään saada asiakkaita.

• Anonyymi

Mtk ei tee millekkää asialle mittää!!! Ja marttila jatkaa johossa nii ei mitää tapahu seo nähty.....

• Anonyymi
      UUSI

Missä on paljon sanoja? Siellä,on myös mielettömyys.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1638
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      239
      828
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      765
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      751
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      634
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      591
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      561
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      547
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      544
    Aihe