Täällä pervoliina kadonnut pikkusiskosi. Huuhaalla ehkä joskus 2000-2010 luvun taitteesta. Pääsin vihdoin pakenemaan Arabiprinssin hoteista (haaremista) ja tulin kallion kautta tänne kun tiesin että täällä pyörit. Onko sinulla älypuhelinta ollenkaan vai soitteletko vanhalla luurilla? vai onko numerosi vaihtunut?
Minä voin hyvin. Mitä nyt vxttuni on puutunut sen pirun arabiprinssin käsittelyn jälkeen. Nou hätä.. Im fine. Asun nyt kalliossa ja menee ok. Halusin sinun tietävän. Olethan etsinyt mua.
Ter: suku ON pahin
huhuu pervokki!
Anonyymi-ap
2
229
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pese vxttusi ruokasoodalla ja Japanilaisella riisiviinaetikalla. Äläkä kerro seikkailustasi kenellekään jos haluat miehen.
Terveisin: isoäitisi rajan takaa. (siis SEN rajan takaa) - Anonyymi
Kuis ruparesori ja pxllu muutes? Onx ajokunnossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561