Onko ruotsinmalli hyvä

Anonyymi-ap

Myyminen ei ole kiellettyä mutta ostaminen on ,¤¤¤¤ , onhan tuo jotenkin vissiin selitettävissä parhain päin .
Minun vaan on hieman hankala ymmärtää tuota , johtuu tietenkin siitä että olen valkoinen keski-ikäinen mies ja siis semmoinen ostajakriminaali .

6

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö Ruotsissa kaikki ole kiellettyä? Sekä ostaminen ja myynti? Miten minulla on sellainenkin mielikuva, että Ruotsissa olisi vain myyminen kielletty, mutta ostaminen ei

• Anonyymi

Joo ei , kyllä siellä ostamisesta joutuu linnaan mutta myymisestä ei .
      No tietenkin sitten jos myyjä on mies niin sitten varmaan myyminenkin on kiellettyä , siis tietenkin jos ostajakin on mies jos ostajana on nainen niin silloin ei ja kulut korvaa tietenkin siinä tapauksessa ruotsin kela .

• Anonyymi

Seksikauppa siirtyi mafialle ja maan alle. Ei tuo säädös sitä lopettanut. Seksityöläisten asema heikkeni, nyt he ovat kriminaalien valvonnan alla, aikaisemmin sitä valvoi virannomainen. Esimerkiksi ihmiskauppaan päästiin tarttumaan helposti, kun sitä harjoittavat tahot olivat, kuin tarjottimella. Näin ruotsalaisena tiedän, että tämä ei ole ainoa asia, joka tässä maassa on järkyttävästi pielessä. Aikaisemmin seksikaupan lieveilmiöitä suurenneltiin kaikissa tutkimuksissa, nyt niitä ei tutkita, tai siis päästä tutkimaankaan, koska ne on lakaistu maton alle.

• Anonyymi

Ei ole hyvä malli.

Ei mielestäni kuulu lainsäätäjälle ylipäätään, mitä kaksi täysi-ikäistä tekee keskenään omasta tahdostaan ja vaihtaako samalla raha omistajaa.

Paritus ja ihmiskauppa ovat asia erikseen.

• Anonyymi

Mitäs sitten, kun huoralle tehdään väkivaltaa ja vainoamista, vaikka ei ole parituksen ja ihmiskaupan uhri? Siis kun asiakas tekee? _Asiakas_ tekee helpommin väkivaltaa huoralle, joka ei ole paritettu tai ihmiskaupan uhri. Tällöin asiakas kokee, että huora on ikään kuin hänen omaisuutta, kun huoralla ei ole taustalla ketään toista miestä tai jotain porukkaa, niin asiakas uskaltaa itse ottaa vallan huoraan. Ja huora ei uskalla poliisille, kun ensinnäkin köyhänä ei voi pistää yritystä pystyyn ja huorana ei saa vielä vuonna 2022 hyvää kohtelua viranomaisilta näin arkaluontoiseen asiaan.

• Anonyymi

Erikoinen malli. Myydä saa, mutta ei ostaa. Kovin kummoinen ei ole sekään, että ostaa saa, muttei myydä. En ymmärrä prostituutiota hyvänä kenellekään. Enemmän tulee haavoja kuin hyötyjä.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2528
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1811
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      127
      1541
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      51
      1521
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1327
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1285
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1208
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1148
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      66
      1105
    Aihe