Ruokkiiko vapaakirkollisuus homoutta?
Niklas Piensoho (14. lokakuuta 1964 Västerås) on ruotsalainen seurakunnanjohtaja, helluntaipastori ja kristillinen kirjailija. Piensoho on Pohjoismaiden suurimman Helluntaiseurakunnan, Tukholman Filadelfia-seurakunnan johtaja. Piensoho on toiminut pastorina 24-vuotiaasta lähtien ja hänellä on vapaakirkollinen tausta.
Piensoholla vapaakirkollinen kasvatus
8
672
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Piensoho ollut pastorina vapaakirkossa Ruotsissa?
Frank Mangs oli vapaakirkon pastori. Ruokkiiko konservatiivinen herätyskristillisyys, johon vapaakirkollisuuskin lukeutuu, homoseksuaalisuutta? No ei ruoki. Ihmisiin vaikuttavat perimä, ympäristö ja omat valinnat. Perinteisessä evankelikaalisuudessa homoseksuaalisuuden harjoittamiseen suhtaudutaan varsin torjuvasti. Se aiheuttaa tämänkaltaisen kristillisyyden keskuudessa kasvaville tai muuten oleville homoseksuaaleille painetta mukautua kristilliseen avioliittokäsitykseen ja seksuaalietiikkaan, joka on heteronormatiivista. Paine mukautua sekulaariin käsityksiin, kuten siihen että homoseksuaalisuuden harjoittamiseen tulisi suhtautua myönteisesti ja sallivasti, ei nouse kristillisestä perinteestä, vaan ympäröivästä kulttuurista.
- Anonyymi
Vapaakirkko on saatananpalvontaa pysykää erossa kaikesta tämän maailman hengellisyydestä. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä muut hengellisyys on saatananpalvontaa Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydeta kaikki väärähenkisten on eroittaa Jumalan valtakunnassa mikä johtaa synnillinen elämään ja ikuisesti helvettiin. Rientäkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle ja tehkää parannus oikeaan uskoon. SRK Lestadiolaisuus on ainoa oikea usko, Jumalan valtakunta on rauhanyhdistyksellä ei missään muualla
- Anonyymi
Lestadiolaisiin synnytään harvoin ulkopuolelta.
- Anonyymi
Totta, vapaakirkko on vahvasti raamatunvastainen kirkko!
- Anonyymi
Homoseksualisuus oli ennen rangaistava teko josta tuomittiin vankilaan, kaappihomot keksivät suojakseen uskonnolliset yhteisöt joka antoi homoille suojaverkoston jonka turvin pystyivät esittämään heteroa.
- Anonyymi
Kyllä siellä saa jokainen olla mitä haluaa!
- Anonyymi
Kyllä suosii, siellä saa olla mitä haluaa, se on kirkko naisten mieleen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514