Piensoholla vapaakirkollinen kasvatus

Anonyymi-ap

Ruokkiiko vapaakirkollisuus homoutta?

Niklas Piensoho (14. lokakuuta 1964 Västerås) on ruotsalainen seurakunnanjohtaja, helluntaipastori ja kristillinen kirjailija. Piensoho on Pohjoismaiden suurimman Helluntaiseurakunnan, Tukholman Filadelfia-seurakunnan johtaja. Piensoho on toiminut pastorina 24-vuotiaasta lähtien ja hänellä on vapaakirkollinen tausta.

8

674

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko Piensoho ollut pastorina vapaakirkossa Ruotsissa?

Frank Mangs oli vapaakirkon pastori.

• Ruokkiiko konservatiivinen herätyskristillisyys, johon vapaakirkollisuuskin lukeutuu, homoseksuaalisuutta? No ei ruoki. Ihmisiin vaikuttavat perimä, ympäristö ja omat valinnat. Perinteisessä evankelikaalisuudessa homoseksuaalisuuden harjoittamiseen suhtaudutaan varsin torjuvasti. Se aiheuttaa tämänkaltaisen kristillisyyden keskuudessa kasvaville tai muuten oleville homoseksuaaleille painetta mukautua kristilliseen avioliittokäsitykseen ja seksuaalietiikkaan, joka on heteronormatiivista. Paine mukautua sekulaariin käsityksiin, kuten siihen että homoseksuaalisuuden harjoittamiseen tulisi suhtautua myönteisesti ja sallivasti, ei nouse kristillisestä perinteestä, vaan ympäröivästä kulttuurista.

• Anonyymi

Vapaakirkko on saatananpalvontaa pysykää erossa kaikesta tämän maailman hengellisyydestä. Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä muut hengellisyys on saatananpalvontaa Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydeta kaikki väärähenkisten on eroittaa Jumalan valtakunnassa mikä johtaa synnillinen elämään ja ikuisesti helvettiin. Rientäkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle ja tehkää parannus oikeaan uskoon. SRK Lestadiolaisuus on ainoa oikea usko, Jumalan valtakunta on rauhanyhdistyksellä ei missään muualla

• Anonyymi

Lestadiolaisiin synnytään harvoin ulkopuolelta.

• Anonyymi

Totta, vapaakirkko on vahvasti raamatunvastainen kirkko!

• Anonyymi

Homoseksualisuus oli ennen rangaistava teko josta tuomittiin vankilaan, kaappihomot keksivät suojakseen uskonnolliset yhteisöt joka antoi homoille suojaverkoston jonka turvin pystyivät esittämään heteroa.

• Anonyymi

Kyllä siellä saa jokainen olla mitä haluaa!

• Anonyymi

Kyllä suosii, siellä saa olla mitä haluaa, se on kirkko naisten mieleen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1600
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      822
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe