Saattepa nährä...kun Kaikkonen ...

Anonyymi-ap

Saattepa nährä...kun sotahupsu Kaikkonen loikkaa KOKOOMUKSEEN!

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinistö ottaa vastaan kaikkosen jäsenanomuksen...

      • Anonyymi

        Kaikkone ottaa poskeen V. Ryydeltä?


    • Anonyymi

      Nato-pöytä pani Kaikkosen ja Marinin päät pyörälle. Ei olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut. Aikaisemmon suht järkevinä pidetyistä poliitikoista kehittyi pahimman luokan natohaukkoja. jotka menevät ohi eurooppalaisista poliitikoista asenteen jyrkkyydessä. Nyt molemmat kysyvät jenkeiltä mitä mieltä pitää olla, Oma ajattelu on loppunut. Eu:n tai Suomen etu jää taka-alalle. Marin haluaa kauppasuhteet Kiinaan jäädyttää Usa-mallin mukaan, maksoi mitä maksoi.

      • EU:n ja Suomen etu on, ettemme ole diktatuureista riippuvaisia ja erityisesti Suomen etu on liittyminen maailman voimakkaimpaan sotilasliittoon täysjäseneksi nyt kun Venäjän fasistinen ja sotakiimainen imperialismi on tullut kaikille selväksi. Tiltu ei ole vielä herännyt noihin tosiseikkohin.


      • Anonyymi

        Nato-esitys tuodaan eduskuntaan, vaikka Turkki ja Unkari eivät vielä ole ratifioineet Suomen jäsenyyttä.


    • Anonyymi

      Koska Marini? Sehän ajaa kokomuspolitiikkaa!

      • Anonyymi

        Nio Marin ottaa myös kokoomuksen jäsenkirjan tottakai.


    • Anonyymi

      "Kyllä"!!!

    • Anonyymi

      Kaikkonen on sotatouhuissaan onnistunut kiertämään puoluetta riivaavat ennallistamis- ja saamelaiskysymykset - hän leijuu omassa Nato-maailmassaan. Jossain vaiheessa on palattava maan pinnalle, eikä se tule olemaan helppoa.

      • Anonyymi

        Seon TODELLA helppoa,koska hän on todellisuudessa ”leijunut” vain Putinistin mielessä!


    • Anonyymi

      Kaikkonen on vankeusrangaistukseen tuomittu talousrikollinen.

    • Anonyymi

      JAAHA ETTÄ KEPULI KAIKKONEN RIKOLLINEN . SAAKOHAN RASKAAN SARJAN RIKOLLISEN KAVERIKSEEN KARALAHDEN ON KUULEMA PYRKIMÄSSÄ POLITIIKKAAN HARKIMON RIVEISSÄ, HARKIMO ITEKKIN JONKIN ASTEINEN RIKLLINEN.

    • Anonyymi

      Kepulla on mahdollisuus on kiilata oikealta ohi persuista ja kokoomuksesta. Kenraali Kaikkonen on tähän oikea mies. Nato tulee, oletko valmis?

    • Anonyymi

      Yhdysvaltain ulkoministeriö on hyväksynyt Stinger-ohjusten ja niihin liittyvien laitteiden mahdollisen myynnin Suomeen.

      • Anonyymi

        Vanhentunutta paskaa. Afganistanista olis saanu niitä halavemmalla.


    • Anonyymi

      Kaikkosella keulii pahasti. Häntä ei pitäisi päästää yksin reissuun, eikä myöskään Härkösen kanssa.

    • Anonyymi

      Kaikkonen loikkaa kokoomukseen jotta moraalihhenskeli katketa präsähtää poikki ja housunpersus halakee.

      • Anonyymi

        Naton olkain ei jousta tarpeeksi ja siksi se katkee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe