Dacian olemassaolo on mahtava asia!

Anonyymi-ap

Minun mielestäni on erittäin hieno asia, että on automerkki vähempiosaisille ihmisille. Pitäähän sitä elämässään epäonnistuneen köyhänkin päästä paikasta A paikkaan B. Ne on myös kätevästi muotoiltu erikoisen näköisiksi niin parempiosaiset liikenteessä huomaavat, että liikenteessä on vähempiosainen ja osaavat ottaa huomioon liikenteessä.

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      BMW, Audi Volvo etenkin Mersedes on luotu henkisesti sairaille, syntyessään
      saamapuolelle jääneille ns, ihmisille joilla he koettavat saada myötätuntoa
      elämän sisältöön kun oma eku on perin puutteellinen.

    • Anonyymi

      Se on just näin. Tena dacistit liikenteessä tunnistaa siitä että ovat tien tukkona. Mielestäni daciat pitäisi lailla kieltää. Eihän noilla kehtaa ajaa päiväsaikaan, eihän.

      • Anonyymi

        Näinhän se Suomen maassa tahtoo mennä että lailla pyritään
        kieltämään kaikki missä on järkee.


    • Anonyymi

      Saksassa kolaroiduilla, loppuun ajetuilla tai mittariväärennöksillä ja Suomeen tuoduilla romuilla ei kannate leuhkia.

      • Anonyymi

        Saksassa kolaroiduilla, loppuun ajetuilla tai mittariväärennöksillä ja Suomeen tuoduilla romuilla ei kannate leuhkia...........Ja sitten kun on leuhkittu puoli elämää pilalle ja käyty avioerot sun muut niin loppujen lopuksi melko varmasti saatetaan joutua vielä kaupunkien järjestämiin ruokajakelu jonoihin vähempiosaisina . Täytyis muistaa aikanaan tuo laulu ,,Oli elkeet kuin pedolla ei muuten kanttia,auto vekselivedolla ei lantin lanttia...................... !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa kolaroiduilla, loppuun ajetuilla tai mittariväärennöksillä ja Suomeen tuoduilla romuilla ei kannate leuhkia...........Ja sitten kun on leuhkittu puoli elämää pilalle ja käyty avioerot sun muut niin loppujen lopuksi melko varmasti saatetaan joutua vielä kaupunkien järjestämiin ruokajakelu jonoihin vähempiosaisina . Täytyis muistaa aikanaan tuo laulu ,,Oli elkeet kuin pedolla ei muuten kanttia,auto vekselivedolla ei lantin lanttia...................... !

        Sulla justus taitaa noista avioeroista olla kokemusta? Minä en ole minkään tunteilla käyvän tuuliviirin kanssa alkanut vaki suhteeseen. Paljon irtosuhteita on elämän suola ja niitä naisia piisaa jonoksi asti kun mersulla ajaa.


    • Anonyymi

      En ymmärrä, miksi en tunne olevani vähäosainen, vaikka ajan Dacialla.

      • Anonyymi

        Niinpä, joillekkin kun auto on pyhälehmä..se pitää olla aina parempi, kuin naapurilla ja se nostaa heille itsetuntoa, kun parkkiksella seisoo kallis ja nopea auto...säälin heitä sinäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, joillekkin kun auto on pyhälehmä..se pitää olla aina parempi, kuin naapurilla ja se nostaa heille itsetuntoa, kun parkkiksella seisoo kallis ja nopea auto...säälin heitä sinäänsä.

        Dacisteilla puuttuu kallosta käsitys että on autoja muitakin kuin dacia, loppuun ajettu mese ja ferrarit. Jospa nyt puhuttaisiin edes joskus normaali ihmisten autoista niin kuin renault megane tai vaikka ford mondeo.


    • Anonyymi

      Ei automerkillä ole väliä. Tärkeämpää on, että osaa noudattaa liikennesääntöjä. Sitä muut arvostavat.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt jopa vilkkua käytettävän Dacian ollessa liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt jopa vilkkua käytettävän Dacian ollessa liikenteessä.

        Taisi olla poikkeustapaus, lieneekö tenat juuri vaihdettu niin kuski oli täpinöissään 😀😀😀


    • Anonyymi

      Suomalainen ostaa usein auton naapureille. Ei itselleen. Siinä sitä sopii miettiä sosioeconmista statusta suhteessa asuin ympäristöön tai omiin sukulaisiin. Usein tämä asema hankitaan velkarahalla. Jostain syystä Santanter taitaa omistaa suurimman osan ns. premiumautoista, joiden kuljettajat täällä usein avautuvat.

    • Anonyymi

      Taisi olla poikkeustapaus,......Mersun käyttäjät ovat niin sipissä ettei ole varaa käyttää edes vilkkua !!!

      • Anonyymi

        Automerkeistä kinastelu on lapsellista. Minulla kaikista huonoin auto oli eräs ns. "laatumerkki." Oli oma vikani, kun ostin huonon auton, ei sen merkin vika. Se niistä merkeistä.


    • Anonyymi

      Mun dacian hinnalla ostaa neljä linttaan ajettua Mersua,
      Eli kumpi on köyhä?

      • Anonyymi

        Sinä olla köyhä. Sinä aja Dacia. Minä aja MESE. Triden King minä olla. Ja maukas V6 mosa murisee kivasti konepellin alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olla köyhä. Sinä aja Dacia. Minä aja MESE. Triden King minä olla. Ja maukas V6 mosa murisee kivasti konepellin alla.

        Mese on paskaa, varsinkin 6 koneella.
        Kokemuksia on.
        Ennemmin kävelen kun joutuisin mannelavetilla ajamamaan.
        Dacia kuskit ajaa sentään uusilla autoilla.

        Ps. Meruissa haisee pasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mese on paskaa, varsinkin 6 koneella.
        Kokemuksia on.
        Ennemmin kävelen kun joutuisin mannelavetilla ajamamaan.
        Dacia kuskit ajaa sentään uusilla autoilla.

        Ps. Meruissa haisee pasta.

        Helpottiko?


    • Anonyymi

      On kyllä veikeän hassun näköisiä autoja. En missään tapauksessa anna ukon meidän perheeseen tuollaista hommata. Tulee mieleen joku pelleauto josta tulee 20 pelleä sisältä kun pysähtyy.

      Nainen 25v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe