Miten voi olla näin vaikea elämä ilman sua!?

Anonyymi-ap

Enpä ole elämässäni tämmöistä kokenut aiemmin.. Miksi en vaan voi unohtaa? Tuun oikeesti hulluksi kun en saa sua mielestä! Tämä oli kumminkin positiivinen viesti!

55

1965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan samanlaista täälläkin. Ei voi saada mielestään ja se harmittaa välillä aika paljon. Se vie oikeastaan hengen. Ei sen niin pitänyt mennä.

      • Anonyymi

        Olen lisäksi koittanut analysoida koko juttua. Hirvittää, kun ei ole omassa kontrollissa koko asia. Miksiköhän siitä on tullut maailman suurin asia? Jotain puuttuu, kun hän ei ole lähellä. Ja enimmäkseen on niin, että hän ei ole siinä lähellä. Ja sitten kun jos vaikka olisikin, niin odotus ja pelko siitä koska loppuu ja miten paljon taas sattuu. Tätä on kestänyt jo pitkään ja se vetää mieltä maahan, vaikka kuinka yrittäisi jaksaa. En tiedä miksi tätä kipua joutuu kestämään?? Kunpa olisi yksi ihminen jossain, joka osaisi tsempata vähän. Yksi riittäisi siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lisäksi koittanut analysoida koko juttua. Hirvittää, kun ei ole omassa kontrollissa koko asia. Miksiköhän siitä on tullut maailman suurin asia? Jotain puuttuu, kun hän ei ole lähellä. Ja enimmäkseen on niin, että hän ei ole siinä lähellä. Ja sitten kun jos vaikka olisikin, niin odotus ja pelko siitä koska loppuu ja miten paljon taas sattuu. Tätä on kestänyt jo pitkään ja se vetää mieltä maahan, vaikka kuinka yrittäisi jaksaa. En tiedä miksi tätä kipua joutuu kestämään?? Kunpa olisi yksi ihminen jossain, joka osaisi tsempata vähän. Yksi riittäisi siihen.

        Niin, tiedän miltä tuntuu... Omasta kokemuksesta, on todella karmeaa, kun on ikävä ja toinen mielessä joka askeleella missä ikinä itse kulkeekaan.. Olen surun murtama myös.. Ahdistus ja itku läsnä.. Juuri muuttaneena pieneen koppiin, ja tavarat purkamatta ja patja lattialla.. Olen tullut siihen tulokseen että ihmisen rakkaus on vajavaista kun toisen voi noin vaan hylätä, mutta on iankaikkinen rakkaus joka tulee Jumalalta, itse uskon Jumalaan mutta silti kärsin tätä tuskaa... Ja se sattuu todella, uskon kuitenkin että tälläkin on rajat, mihinkä asti Jumala näkee että nyt riittää... Voimia sinulle...!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tiedän miltä tuntuu... Omasta kokemuksesta, on todella karmeaa, kun on ikävä ja toinen mielessä joka askeleella missä ikinä itse kulkeekaan.. Olen surun murtama myös.. Ahdistus ja itku läsnä.. Juuri muuttaneena pieneen koppiin, ja tavarat purkamatta ja patja lattialla.. Olen tullut siihen tulokseen että ihmisen rakkaus on vajavaista kun toisen voi noin vaan hylätä, mutta on iankaikkinen rakkaus joka tulee Jumalalta, itse uskon Jumalaan mutta silti kärsin tätä tuskaa... Ja se sattuu todella, uskon kuitenkin että tälläkin on rajat, mihinkä asti Jumala näkee että nyt riittää... Voimia sinulle...!!!!!

        Kiitos sinulle! Olen rukoillut apua tähän. Tuntuu että on kestänyt jo aivan liian kauan, enkä löydä tästä ulospääsyä. Olen yrittänyt, olen taistellut masennusta vastaan ja tuntuu että voin aina vaan huonommin. Usko on koetuksella ja tuntuu ettei Jumalakaan rakasta. Jotain konkreettista pelastusta odotan, omat voimat loppu.


      • Anonyymi

        sirpa haluaa etta me erotaan ja se saa sitten sinut itsellesi sita se taas ajaa takaa eika mitaan muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tiedän miltä tuntuu... Omasta kokemuksesta, on todella karmeaa, kun on ikävä ja toinen mielessä joka askeleella missä ikinä itse kulkeekaan.. Olen surun murtama myös.. Ahdistus ja itku läsnä.. Juuri muuttaneena pieneen koppiin, ja tavarat purkamatta ja patja lattialla.. Olen tullut siihen tulokseen että ihmisen rakkaus on vajavaista kun toisen voi noin vaan hylätä, mutta on iankaikkinen rakkaus joka tulee Jumalalta, itse uskon Jumalaan mutta silti kärsin tätä tuskaa... Ja se sattuu todella, uskon kuitenkin että tälläkin on rajat, mihinkä asti Jumala näkee että nyt riittää... Voimia sinulle...!!!!!

        Itsellä sama tilanne ikävän suhteen. Se on jo aivan suhteetonta. En ikinä olisi voinut kuvitella, että minulle käy näin. En hakenut, enkä halunnut ketään uutta ihmistä elämääni. Olin siihen aivan tyytyväinen. Olin joskus, jopa onnellinen. En ole enää.
        Tämä elämä on yhtä-äkkiä pelkkää tuskaa päivästä toiseen, mikä vaan jatkuu ja jatkuu.....lopussa ikuisuus.
        Eräs asia on kuitenkin minua aina lohduttanut elämäni varrella. Kun on tuntunut, ettei jaksa enää eteenpäin, eikä minkäänlaista valoa kajasta
        horisontissa. Sanon ääneen :
        Jumala rakastaa minua ja pitää minusta huolen. Niin on pitänytkin. Kukapa muukaan.
        Niin aion tehdä nytkin. Hän näyttää minulle tien mitä pitkin kulkea. Tällä hetkellä olen aivan eksyksissä.
        Sano sinäkin nuo taikasanat.
        Uskon, että ne antavat myös voimia sinulle katsella
        tulevaisuuteen.
        Itse lähden nyt pikkuhiljaa nukkumaan, että jaksan taas huomenna lähteä etsimään valon kajastusta.
        Olen puolestasi pahoillani kun tunnet itsesi hylätyksi.
        Onko se totta tosiaan vai kuvitelmaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä sama tilanne ikävän suhteen. Se on jo aivan suhteetonta. En ikinä olisi voinut kuvitella, että minulle käy näin. En hakenut, enkä halunnut ketään uutta ihmistä elämääni. Olin siihen aivan tyytyväinen. Olin joskus, jopa onnellinen. En ole enää.
        Tämä elämä on yhtä-äkkiä pelkkää tuskaa päivästä toiseen, mikä vaan jatkuu ja jatkuu.....lopussa ikuisuus.
        Eräs asia on kuitenkin minua aina lohduttanut elämäni varrella. Kun on tuntunut, ettei jaksa enää eteenpäin, eikä minkäänlaista valoa kajasta
        horisontissa. Sanon ääneen :
        Jumala rakastaa minua ja pitää minusta huolen. Niin on pitänytkin. Kukapa muukaan.
        Niin aion tehdä nytkin. Hän näyttää minulle tien mitä pitkin kulkea. Tällä hetkellä olen aivan eksyksissä.
        Sano sinäkin nuo taikasanat.
        Uskon, että ne antavat myös voimia sinulle katsella
        tulevaisuuteen.
        Itse lähden nyt pikkuhiljaa nukkumaan, että jaksan taas huomenna lähteä etsimään valon kajastusta.
        Olen puolestasi pahoillani kun tunnet itsesi hylätyksi.
        Onko se totta tosiaan vai kuvitelmaa ?

        Tuota taidan kyllä kokeilla. "Jumala rakastaa minua ja pitää minusta huolen". Kyllä se varmasti niin on. Joskus vain ihmettelen, miten voi tulla koko ajan haasteita vastaan ja tuntuu että joutuu taistelemaan ja pitämään puoliaan jatkuvasti. Mutta tuota alan käyttämään. Toinen mitä yritän opetella on itsemyötätunto. Luulen että olen itse piiskannut joskus itseni loppuun, kun en ole muuta osannut. Armollisuus on tärkeää. Itselle ja myös muille ihmisille. Sitä voin opetella lisää joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota taidan kyllä kokeilla. "Jumala rakastaa minua ja pitää minusta huolen". Kyllä se varmasti niin on. Joskus vain ihmettelen, miten voi tulla koko ajan haasteita vastaan ja tuntuu että joutuu taistelemaan ja pitämään puoliaan jatkuvasti. Mutta tuota alan käyttämään. Toinen mitä yritän opetella on itsemyötätunto. Luulen että olen itse piiskannut joskus itseni loppuun, kun en ole muuta osannut. Armollisuus on tärkeää. Itselle ja myös muille ihmisille. Sitä voin opetella lisää joka päivä.

        Toivon, että löydät ainakin lohtua noista sanoista.
        Muistakin sanoa ne joka päivä itsellesi, mieluummin ääneen.
        Olen ihmetellyt samaa asiaa kuin sinä. Koko elämä tuntuu olevan tällä hetkellä pelkää haastetta ja taistelutannerta.
        Usko, usko itseensä ja muihin ihmisiin on ollut viime aikoina todellakin koetuksella. Käsitin, että sinullakin on näin. Kohtalo toveri kenties.
        Puhuit armollisuudesta. Olen samaa mieltä.Luulen, että se on yksi tärkeimmistä opeista, mikä meidän pitäisi oppia tämän elämämme aikana ja minkä takia meidät on tänne luotu.
        Sitä ei opi kirjoista vaan elävästä elämästä. Se täytyy sisäistää sydämen kautta.
        Jos nyt ajatellaan positiivisesti niin, nythän meillä on hyvä tilaisuus opetella tätä. Olen jo aloittanut.
        Armollisuus toisia kohtaa, oli ne nyt tehneet, mitä olivat, auttaa varmaan myös sinua olemaan myötätuntoisempi itsellesi. Ne uskoakseni kulkevat käsi kädessä. Se auttaa tajuamaan sen, että voi ihan vapaasti myöntää, ettei aina jaksa olla vahva tai pysty kaikki omia tai toisten odotuksia lunastamaan yms.
        Teemme virheitä, mutta silti Jumalan edessä me riitämme sellaisina kun olemme.
        Joten lupaa lopetaa se itsesi piiskaaminen? Elämä kantaa.
        Joko muuten ahdistus ja ikävä on yhtään hellittänyt.


    • Anonyymi

      Voi mitä pilailijoita. Ette tiedä mikä vie oikeasti elämässä hengen

      • Anonyymi

        No mikä vie hengen?


    • Anonyymi

      Puukko niskassa

      • Anonyymi

        Kyllä selkäänpuukotuskin voi tappaa. Hitaasti mutta varmasti.


    • Anonyymi

      Sydänsurukin voi viedä hengen. Toivottavasti tässä ei ole niin vakavasta tapauksesta kyse.

      • Anonyymi

        Kyllä, jännää että niinkin kaunis asia kun rakkaus, tunteet, jonkun ihmisen haluaminen voi viedä hengen. Ihan vaan särkemällä sydämen.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jännää että niinkin kaunis asia kun rakkaus, tunteet, jonkun ihmisen haluaminen voi viedä hengen. Ihan vaan särkemällä sydämen.

        Jasu

        Ja jännää on sekin, ettei toiset koe ikinä mitään rakkautta, sinne päinkään.

        Se vasta oudolle tuntuu. Kuten sekin ettei jollain ole muka ikinä särkenyt pää.

        Jasu


    • Anonyymi

      Tappo

    • Anonyymi

      Eiköhän se aikanaan helpota, jos et saa vastakaikua. Ensin tuntuu että kuolee siihen riutumiseen ja poltteeseen sisimmässä. Ettei se lopu ikinä, kärventää hengiltä. Ja uuvuttaa kirjaimellisesti.

      Tunteiden tunteminen, kuin halukin pitkään jatkuen uuvuttaa, kun ne patoutuu. Tuleekin tunne, että hekvetti mä kohta kuolen tähän.

      Mutta, jossain vaiheessa se vähitellen helpottaa. :)

      Tsemiä.

      Jasu

      • Anonyymi

        Niin ja voi tulla fyysisenä oireena ihan hengenahdistusra, sydämen seudun kipuja ja tukehtumisen tunnetta. Ikään kuin sydänkohtaus, särkynyt sydän voi oirehtia niin. Olen kokenut sen, hyvin epämukavaa.

        Mieli ikään kuin murenee tajutessaan ettei pääse maaliin ikinä. Ei pääse rakkautta tunteineen purkamaan ja ikään kuin pettymys tuo järkytyksen ja oireet sen mukaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voi tulla fyysisenä oireena ihan hengenahdistusra, sydämen seudun kipuja ja tukehtumisen tunnetta. Ikään kuin sydänkohtaus, särkynyt sydän voi oirehtia niin. Olen kokenut sen, hyvin epämukavaa.

        Mieli ikään kuin murenee tajutessaan ettei pääse maaliin ikinä. Ei pääse rakkautta tunteineen purkamaan ja ikään kuin pettymys tuo järkytyksen ja oireet sen mukaan.

        Jasu

        Onko noin käynyt sinulla tai tuttavapiirissäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin käynyt sinulla tai tuttavapiirissäsi?

        Mulla oli itselläni nuo oireet ja ensihoitajat arveli särkyneen sydämen oireiksi. Itse mietin, että se on voinut olla paniikkikohtauskin, henkinen ahdistuminen tjns.

        Joku overload tilanne kuitenkin. Mun paheeni on, että tunnen kaiken niin voimakkaasti, kun tunnen. Puuttuu joku termostaatti tai jarrutin, tunteet nousee pilviin. Myös se pettymys on sitten ikään kuin henkinen hyppy pilvenpiirtäjästä. Sattuu niin mahdottomasti.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voi tulla fyysisenä oireena ihan hengenahdistusra, sydämen seudun kipuja ja tukehtumisen tunnetta. Ikään kuin sydänkohtaus, särkynyt sydän voi oirehtia niin. Olen kokenut sen, hyvin epämukavaa.

        Mieli ikään kuin murenee tajutessaan ettei pääse maaliin ikinä. Ei pääse rakkautta tunteineen purkamaan ja ikään kuin pettymys tuo järkytyksen ja oireet sen mukaan.

        Jasu

        koita vaan jaksaa muukaan ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita vaan jaksaa muukaan ei auta

        Kyllä mä jaksan, putoan kuin kissa jaloilleni.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koita vaan jaksaa muukaan ei auta

        Huipentuu näet


    • Anonyymi

      Joku voi tehdä elämästäsi helvettiä, rakastamatta sinua kuin mielipuoli. Jonkun elämästä voi tulla helvettiä, rakastamalla sinua kuin mielipuoli.

      Jasu

    • Anonyymi

      Sellasta se on jos oikeesti rakastaa 💕

      • Anonyymi

        Täyttä p*skaa.


    • Anonyymi

      Olethan sinä mies ennenkin elänyt ilman minua ja tälläkin hetkellä elät ilman minua.

      • Anonyymi

        Totta, enkä sua kyllä mihinkään tarvitsekaan.


    • Anonyymi

      Juurikin noin.. :/

    • Anonyymi

      Kaipaaja on nainen?

      • Anonyymi

        Kyllä


      • Anonyymi

        Miestä kaipaan kovastikin taas
        Nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Kaipaatko miestä? Vai naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaatko miestä? Vai naista?

        Miestä. Henkisesti voi olla joku muu..


    • Anonyymi

      Miksi sun pitäisi unohtaa hänet? Etkö voi vaan ottaa häneen yhteyttä?

      • Anonyymi

        Siksi kun se ei pysty. Kukaan eo pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se ei pysty. Kukaan eo pysty.

        Sairas maailma. Ihmisen terveyden annetaan mennä. Kukaan nainen ei ole miehen kanssa tekemisssä joka ei välitä susta ihmisenä ilman omaa agendaa.


    • Anonyymi

      Vaikeeta on, minullakin sama tilanne täällä menossa.

    • Anonyymi

      Kaunista huomenta miehelle. Minä en häntä pure, syyttele, hauku. Olet tuki ja turva! Toivottavasti voit tukea minua tällä matkallani.. ihan vaan olemalla siinä missä nyt olet.

      ❤️

      • Anonyymi

        Sairasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta

        Enemmän toivotan kaunista kuin sairasta huomenta. Olet kaunis kaikkine ”virheineen”. Mun mielestä juurikin hyvä tuollaisena kuin oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta

        Niin onhan tuollainen käänteinen itsensä ylentäminen toki hieman erikoista. En edes oleta, että ymmärrät mitä tarkoitan, koska olet selvösti menetetty tapaus siinä mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan tuollainen käänteinen itsensä ylentäminen toki hieman erikoista. En edes oleta, että ymmärrät mitä tarkoitan, koska olet selvösti menetetty tapaus siinä mielessä.

        Eli viittaan tietenkin itseään kehuvan ja hellitään mieheen. Lycka till


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan tuollainen käänteinen itsensä ylentäminen toki hieman erikoista. En edes oleta, että ymmärrät mitä tarkoitan, koska olet selvösti menetetty tapaus siinä mielessä.

        tassa on takana myöskin se etta sirpa haluaa muuttaa kanssasi takoosi asumaan


    • Anonyymi

      Olitteko pitkäänkin yhdessä.

      • Anonyymi

        Riippuu kenestä miehestä kyse? Aloitus tekstissä olevan kanssa ei päivääkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu kenestä miehestä kyse? Aloitus tekstissä olevan kanssa ei päivääkään..

        Ei nää nimiä laita, pelkäävätte kaikki tunnistaa. 5millii ihmistä.. t-make


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nää nimiä laita, pelkäävätte kaikki tunnistaa. 5millii ihmistä.. t-make

        se oli kuule sirpa


    • Anonyymi

      voi hyvää päivää, jatkakaa elämistä.Suhteen päättymiselle on aina syy ja se siitä. Opetelkaa elämään yksin ensin, vasta sitten voi elää toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Jees ja jos narsu-ukosta olet päässyt niin et oikeasti kaipaa sitä kohtelua. Rakkautta vain.


    • Anonyymi

      Pave Maijanen - Ikävä
      Myös toinen tuntee samoin.

      • Anonyymi

        Lohdullista tietää, etten ole yksin, Joku toinenkin tuntee ikävästä ikävintä ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohdullista tietää, etten ole yksin, Joku toinenkin tuntee ikävästä ikävintä ikävää.

        Lopeta mies toi toisten nimien käyttö näissä provoissa , se on rikollista!


    • Anonyymi

      Pahenee... Varaudu.

      • Anonyymi

        Mitä tällä tarkoitat?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe