Miksi meillä vähätellään mamujen/matujen tekemiä rikoksia???

Anonyymi-ap

On naivia ja typerää väittää että ei liity maahanmuuttoon mitenkään.
Ei meillä ennen ollut ryösteleviä nuorisojengejä.
Tai raiskauksia tapahtunut samassa mittakaavassa kuin nyt.
Eikä ollut huumeita.
On surullista miten näin hyvä ja turvallinen maa kuin suomi , on pilattu näiden ulkomaalaisten toimesta.
Ei se vaan toimi että liian erilaisesta kulttuurista tulee ihmisiä tänne. Eivät ne sopeudu ja sitten tulee näitä ikäviä ilmoöitä. Eikä tämä suomalainen hyysäys auta asiaa yhtään.
Pitäisi olls sellainen laki että jos ulkomaalainen tekee yhdenkään rikoksen , saa ikuisen porttikiellon tänne.
Ja saman ties pois maasta.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihervasemmisto ja myös monet kokkareet sekä kepulaiset haluaa vaihtaa nykyväestön Suomessa muslimiväestöön. Tällöin on täysin loogista vähätellä maturikoksia. Vihervassarit toimivat siis täysin loogisesti oman agendansa mukaisesti.

• Anonyymi

Suomella on kova kiire saada kurottua Ruotsin etumatka kiinni, saavuttaakseen samanlaisen ihannevaltion kuin mitä länsinaapuri on. Noin puolet kaikista ruotsalaisista tytöistä ja naisista on muslimien raiskaamia, useat heistä moneen kertaan. Suurissa kaupungeissa on isoja alueita muslimien täydessä hallinnassa, minne ei Ruotsin poliisilla ja lainsäädännöllä ole mitään asiaa. Joka päivä katujengiläiset ampuvat toisiaan hengiltä ja siinä ohessa myös siviilejä. Edellä mainitut kolme asiaa ovat ihan ehdoton tavoite, mihin Suomen on päästävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1348
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1161
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1119
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1007
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      934
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      910
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      81
      765
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      729
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      54
      699
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      31
      632
    Aihe