Ahdistaa, en pysty /muista hengittää
Pelottavinta, traumatisoivinta, mitä on
Se että tavalliset ihmiset porukassa nauttii siitä ertä iso joukko tekee jollekin pahaa porukassa lähes päätyönään
Ja se että he eivät näe mitään outoa että he opettavat pahuuden kierouden teeskentelyn
Pelkään mitä tapahtuu maailmassa ensi vuonna, entä 10 vuoden päästä.
Ei minusta ole ihmeellistä, jos 1v,3v 7v, 15v lällättää toiselle kaikkien nähden, jos on suuttunut, tai lyö, tai muuta sellaista
Mutta selkäpiitä kylmää, en pysty hengittää, pelkään yli kaiken ihmisiä, jotka tuskin kouluiässä, missä iässä tahansa, osaavat esittää viatonta. Silti samaan henkilöön kohdistuu toistuvat loukkaavat asiat mitä muille ei, nämä vanhempiensa tapaan esittävät itse "pelkoa" viatonta jne kun esim kymmenet karjaisee kadulla saman kodin edessä jatkuvasti.
Tai kirkuu suoraa kirkuntaa esittäen leikkiä. Hän osaa leikin lomassa päätyä ainajoka välissä saman kodin rajalle autotielle ja siitä kunnan pientareelle ja tietyn kodin rajalle sattumalta joka ei ole hänen rajanaapuri. Hän osaa kertoa että naapuri on "sairas". Tätä tunnista toiseen, tunteja päivässö päivästä touseen kuukaudesta toiseen vuodesta toiseen.
Jos osaa toimia näin taaperona, kouluiässä jne, millainen on henkilö aikuisena.
En pysty hengittää, sydäntä puristaa. Pelkään aidosti näitä ihmisiä joille toisten käsittely manipulointi opetetaan varhain. "Uhrina" oleminen.
Sekin on jo tarpeeksi sairasta jos äiti näyttää lapselleen kädellä mene tuonne, tietoisena ettö paikka jonne käskee, on henkilön kotipihan rajalla, joka väittää häntä vainotun löhes 20 vuotta. Maalittaminen silmätikkuna oleminen, gs vaino yhteisövaino.
Tällaista ei kuulu koko suomessa yhteenkään toiseen ok kotiin, tai kerrostslo, tai rivari.
Pelottavaa
Anonyymi-ap
0
264
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381054Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i113704S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16611Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32561Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52519Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22506Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62485