Ahdistaa, en pysty /muista hengittää
Pelottavinta, traumatisoivinta, mitä on
Se että tavalliset ihmiset porukassa nauttii siitä ertä iso joukko tekee jollekin pahaa porukassa lähes päätyönään
Ja se että he eivät näe mitään outoa että he opettavat pahuuden kierouden teeskentelyn
Pelkään mitä tapahtuu maailmassa ensi vuonna, entä 10 vuoden päästä.
Ei minusta ole ihmeellistä, jos 1v,3v 7v, 15v lällättää toiselle kaikkien nähden, jos on suuttunut, tai lyö, tai muuta sellaista
Mutta selkäpiitä kylmää, en pysty hengittää, pelkään yli kaiken ihmisiä, jotka tuskin kouluiässä, missä iässä tahansa, osaavat esittää viatonta. Silti samaan henkilöön kohdistuu toistuvat loukkaavat asiat mitä muille ei, nämä vanhempiensa tapaan esittävät itse "pelkoa" viatonta jne kun esim kymmenet karjaisee kadulla saman kodin edessä jatkuvasti.
Tai kirkuu suoraa kirkuntaa esittäen leikkiä. Hän osaa leikin lomassa päätyä ainajoka välissä saman kodin rajalle autotielle ja siitä kunnan pientareelle ja tietyn kodin rajalle sattumalta joka ei ole hänen rajanaapuri. Hän osaa kertoa että naapuri on "sairas". Tätä tunnista toiseen, tunteja päivässö päivästä touseen kuukaudesta toiseen vuodesta toiseen.
Jos osaa toimia näin taaperona, kouluiässä jne, millainen on henkilö aikuisena.
En pysty hengittää, sydäntä puristaa. Pelkään aidosti näitä ihmisiä joille toisten käsittely manipulointi opetetaan varhain. "Uhrina" oleminen.
Sekin on jo tarpeeksi sairasta jos äiti näyttää lapselleen kädellä mene tuonne, tietoisena ettö paikka jonne käskee, on henkilön kotipihan rajalla, joka väittää häntä vainotun löhes 20 vuotta. Maalittaminen silmätikkuna oleminen, gs vaino yhteisövaino.
Tällaista ei kuulu koko suomessa yhteenkään toiseen ok kotiin, tai kerrostslo, tai rivari.
Pelottavaa
Anonyymi-ap
0
258
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502