Pelottavaa

Anonyymi-ap

Ahdistaa, en pysty /muista hengittää

Pelottavinta, traumatisoivinta, mitä on

Se että tavalliset ihmiset porukassa nauttii siitä ertä iso joukko tekee jollekin pahaa porukassa lähes päätyönään

Ja se että he eivät näe mitään outoa että he opettavat pahuuden kierouden teeskentelyn

Pelkään mitä tapahtuu maailmassa ensi vuonna, entä 10 vuoden päästä.

Ei minusta ole ihmeellistä, jos 1v,3v 7v, 15v lällättää toiselle kaikkien nähden, jos on suuttunut, tai lyö, tai muuta sellaista

Mutta selkäpiitä kylmää, en pysty hengittää, pelkään yli kaiken ihmisiä, jotka tuskin kouluiässä, missä iässä tahansa, osaavat esittää viatonta. Silti samaan henkilöön kohdistuu toistuvat loukkaavat asiat mitä muille ei, nämä vanhempiensa tapaan esittävät itse "pelkoa" viatonta jne kun esim kymmenet karjaisee kadulla saman kodin edessä jatkuvasti.

Tai kirkuu suoraa kirkuntaa esittäen leikkiä. Hän osaa leikin lomassa päätyä ainajoka välissä saman kodin rajalle autotielle ja siitä kunnan pientareelle ja tietyn kodin rajalle sattumalta joka ei ole hänen rajanaapuri. Hän osaa kertoa että naapuri on "sairas". Tätä tunnista toiseen, tunteja päivässö päivästä touseen kuukaudesta toiseen vuodesta toiseen.

Jos osaa toimia näin taaperona, kouluiässä jne, millainen on henkilö aikuisena.

En pysty hengittää, sydäntä puristaa. Pelkään aidosti näitä ihmisiä joille toisten käsittely manipulointi opetetaan varhain. "Uhrina" oleminen.

Sekin on jo tarpeeksi sairasta jos äiti näyttää lapselleen kädellä mene tuonne, tietoisena ettö paikka jonne käskee, on henkilön kotipihan rajalla, joka väittää häntä vainotun löhes 20 vuotta. Maalittaminen silmätikkuna oleminen, gs vaino yhteisövaino.

Tällaista ei kuulu koko suomessa yhteenkään toiseen ok kotiin, tai kerrostslo, tai rivari.

0

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Anteeksi

        että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
        Ikävä
        141
        1359
      2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

        Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
        Ikävä
        310
        987
      3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

        Lähettyvillä??
        Ikävä
        43
        865
      4. Tappio Rydmanille

        Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
        Perussuomalaiset
        145
        643
      5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

        Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
        Ikävä
        33
        641
      6. Missä tapasit kaivattusi

        ensimmäisen kerran?
        Ikävä
        38
        597
      7. 52
        551
      8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

        Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
        Suomussalmi
        28
        538
      9. Tiesitkös rakas

        Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
        Ikävä
        44
        511
      10. Aattelin nainen

        Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
        Ikävä
        107
        508
      Aihe