Olen rakastunut sinuun M:llä alkava nainen

Anonyymi-ap

ja jotenkin tiedän, että tiedät sen.

68

2236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitään muita tunnisteita

      • Anonyymi

        On tunnisteita. M II


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tunnisteita. M II

        Mikset vaan kirjoita nimeä? Miia varmaankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset vaan kirjoita nimeä? Miia varmaankin

        Sinkkuna täällä odotan..


    • Anonyymi

      Tiedän ❤️ ja tiedät sinäkin. Huh mikä soppa!

      • Anonyymi

        Kuinka niin soppa?


    • Anonyymi

      Kyllä sen tiedän, ei sitä voi olla aistimatta. Tunnehan on molemminpuolinen.

    • Anonyymi

      Suomessa on aika monta M naista. Olisiko mitään muita tunnisteita? Millä kirjaimella itse alat

    • Anonyymi

      Mistä sen tietäisin..?

    • Anonyymi

      M ikävöi ja rakastaa Amiestä.

      • Anonyymi

        Missäs tämä M vaikuttaa kun saattaa vahvasti olla tunne molemminpuolinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs tämä M vaikuttaa kun saattaa vahvasti olla tunne molemminpuolinen?

        Oiskohan Pirkanmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiskohan Pirkanmaa.

        Ei ole Mnainen Pirkanmaalta. Ei suosi sisä-Suomea vaan tuulta, myrskyä ja suolaista merivettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Mnainen Pirkanmaalta. Ei suosi sisä-Suomea vaan tuulta, myrskyä ja suolaista merivettä.

        Oletko A? Tunne on molemminpuolinen. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko A? Tunne on molemminpuolinen. M

        Kyllä mitäs me ihana voistais tälle tunteelle tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mitäs me ihana voistais tälle tunteelle tehdä?

        Hypätä reunalta suoraan veteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Mnainen Pirkanmaalta. Ei suosi sisä-Suomea vaan tuulta, myrskyä ja suolaista merivettä.

        KOTKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mitäs me ihana voistais tälle tunteelle tehdä?

        Se on sun siirto nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOTKA

        Joo osu ja uppos. Tämä on se nainen.


    • Anonyymi

      Olenkö sinulle kuin raikas vesi janoiselle...💭🤍

    • Anonyymi

      Sinä taisit itse perääntyä pariksi tunniksi sadattelemaan ja ajattelit lyhytnäköisen logiikkasi perusteella, että kun vaan tulee uusiksi tänne niin kaikki langat pysyy käsissä taas. Oletko muuten koittanut nyt lähiaikoina ottaa yhteyttä keneenkään keneltä saada agendallesi tukea vai sanooko luuri suurinpiirtein tuut tuut tuut? Se selittäisi kasvavan raivon määrää. Illasta taitaa tulla kaoottinen, en taida jäädä seuraamaan, mutaatiot joku muu varmasti näin tekee. Puheenaiheiden vetäjästä saattaa helposti tulla puheenaihe.

      M nainen eli tuomon hanna

    • Anonyymi

      En tiedä, kerro lisää?

    • Anonyymi

      .. Haluaisin lähtee vaan vähäksi aikaa pois näistä molemmista kaupungeista.. Olla sun kanssa. Löhöillä sun kainalossa ja jutustella.. Kuunnella tarinoita sun elämästä. ❤️

      • Anonyymi

        ❤..


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jos jotkut taas jotakin pelleilevät, niin varmasti turha yrittää. M:llä on omakin elämä, tuttavat ja niinpäinpois.

    • Anonyymi

      Kertoisitko, milloin tutustuit häneen ja alkoiko tuo jo silloin?

      • Anonyymi

        Vapun alla


      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Sama juttu, mutta kirjain on eri.

    • Anonyymi

      Tämä nainen ikävöi M-miestä.turhaa se.

      • Anonyymi

        Miksi turhaan. Onko sinulla elämässä jotain mikä tekee siitä turhaa, esim parisuhde?


    • Anonyymi

      Mulla on ikävä T naista

    • Anonyymi

      Mulla on se Miillä alkava ihastus. Hän tietää kyllä.

      Jii

      • Anonyymi

        Miia? Miisa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miia? Miisa?

        Miiat on kyllä ihania, ainakin yksi 🥰


    • Anonyymi

      Juu kyllä

    • Anonyymi

      Kyllä tietää jos olet Pirkanmaan A. Olethan sen jo selvästi maininnut.

    • Anonyymi

      Mirva? Marketta? Marja-Liisa? Onko se Maire? Margot? Mirella? Margareetta? Mimosa?

      • Anonyymi

        Olisko Mari tai Maria, Minna?


    • Anonyymi

      Ei taida olla kovin yleinen nimi.

    • Anonyymi

      olen tiennyt jo pidempään sinun tienneen että tiedän, mutta se tieto ei aina tee pelkästään autuaaksi vaan saa päinvastoin miettimään asioita entistäkin vakavammin, että mitä kaikkea sitä tuleekaan tehneeksi tai aiheuttaneeksi omalla olemisellaan toisen elämänkulkuun

      • Anonyymi

        Voi kauheeta.


      • Anonyymi

        Olen kanssasi kaikesta samaa mieltä, mitä kirjoitit. Tiesin sinun tietävän. Ei se tieto pelkästään autuammaksi tee vaan ehkä myös viisaammaksi
        Olen itsekin joutunut pohtimaan samaa asiaa viime aikoina kuinka vaikutammekaan toisen ihmisen elämään, joskus ihan tietoisesti, joskus ihan tiedostamatta. Toisinaan, jopa alitajunnan tasolla. Tämä pitäisi aina muistaa. Jokaisesta kohtaamisesta jää jälki toiseen.
        Niin tai näin viestistäsi tuli tunne, että haluat kertoa jotain enemmänkin?







        Elämä ja elämmmmm onihmeitä täynnä ja niitä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kanssasi kaikesta samaa mieltä, mitä kirjoitit. Tiesin sinun tietävän. Ei se tieto pelkästään autuammaksi tee vaan ehkä myös viisaammaksi
        Olen itsekin joutunut pohtimaan samaa asiaa viime aikoina kuinka vaikutammekaan toisen ihmisen elämään, joskus ihan tietoisesti, joskus ihan tiedostamatta. Toisinaan, jopa alitajunnan tasolla. Tämä pitäisi aina muistaa. Jokaisesta kohtaamisesta jää jälki toiseen.
        Niin tai näin viestistäsi tuli tunne, että haluat kertoa jotain enemmänkin?







        Elämä ja elämmmmm onihmeitä täynnä ja niitä tapahtuu.

        Näinhän se on. Joskus ottaa etäisyyttä, koska haluaa suojella joko itseään, tai toista.


    • Anonyymi

      Ämmät senkun vaihtuu vai mitä A?

      • Anonyymi

        Joo ja nyt on parku päällä, kun M hiffasi, että kettu käy muissakin koloissa säännöllisesti ja laittoi A:n takaisin kiertoon. Takaisin ei ole tulemista! Vaikka rakkautta M:llä yhä on A:ta kohtaan, mutta itsesuojeluvaisto on vahvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja nyt on parku päällä, kun M hiffasi, että kettu käy muissakin koloissa säännöllisesti ja laittoi A:n takaisin kiertoon. Takaisin ei ole tulemista! Vaikka rakkautta M:llä yhä on A:ta kohtaan, mutta itsesuojeluvaisto on vahvempi.

        En olis pettänyt mutta aina ei valinnat osu kohdalle.ei M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olis pettänyt mutta aina ei valinnat osu kohdalle.ei M

        Mistä sen etukäteen tiedät? Kun penis vie miestä eikä toisinpäin, niin siinä monesti käy.


    • Anonyymi

      Kehen niistä monista?

    • Anonyymi

      En saa unta niin luen jostain miehestä, joka rakastaa jotain M naista ja M nainen vieläpä tietää sen. Enkä ole edes M.. ja sitten iltasanomia taas.

    • Anonyymi

      Olen vinkannut silmää ihanalle M naiselle

      • Anonyymi

        Se varmaan luuli et sulla on roska silmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan luuli et sulla on roska silmässä.

        Voi myös olla epilepsiakohtaus, jos silmä alkanut nykimään.


    • Anonyymi

      Odotinkin että myönnät ❤

      • Anonyymi

        Lentoisia suukkoja ihanalle


    • Anonyymi

      Miksi et ota yhteyttä suoraan tähän M naiseen vai toimiiko kaikki miehet niin että jos joku toinen on kiinnostunut jostain miehestä niin mies kaipailee tällä sivustolla entistä tai jotain toista naista. Tämä on jo kolmas mies joka toimii näin.

    • Anonyymi

      Mummoosi?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo se sopii❤

    • Anonyymi

      ... Ja nyt mietit kumpaa se tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Annan luvan siihen, että voit laittaa viestiä. T. Yksi M nainen

      • Anonyymi

        Mistä voisin tietää, että olet juuri hän ihana?
        Sinä voit myös laittaa viestiä minulle ihana!


    • Anonyymi

      Wauu M. 1##?nro

      • Anonyymi

        Sorry what you mean?


      • Anonyymi

        Khyl❤️


    • Anonyymi

      Siirry jo pois täältä kirjoittelemasta... Etkö huomaa vihjeitä jossain toisessa paikassa joita sulle jätän? Vai haluutko jossain muualla? Mutta EI täällä enää! ~M***a

      • Anonyymi

        ... Niin ja se sun lempinimi alkaa M kirjaimella joten M🤍M


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe