Tietoa hyvistä palveluntarjoajista?
Hammashoitopalveluita Klaukkalassa
24
1964
Vastaukset
- Anonyymi
Plusterveys on kyllä hyvä!
- Anonyymi00043
Ja sikamaisen kallis. Siellä kun menet paikkauttamaan lohjennutta hammasta, löytyy yllättäen lisää vikoja ja poistetaan pyytämättä vanhat amalgaamipaikat
Lasku sitten 1300 €.
- Anonyymi
Missä kunnallinen kyllä verorahoilla jotakin palvelua saatava.
Kokoomus purkaisi heti seteleillä jonot .- Anonyymi00044
Kun veroja maksetaan, pitää päästä hammaslääkäriin ja ylipäätänsä lääkäriin.
Keusoten toiminta on kaikkein surkeinta!
On johtaja Raija Karhu saanut täällä kaiken sekaisin. Klaukkalassa ei labraa kesällä ja muutenkin kahtena päivänä auki, ei akuuttivadtaanottoa, lääkäriin ei pääse ja mitä kummallisinta, kaikki hoidot ja diagnoosin saaminen jää kesken.
Kannattaa siirtyä Espoon kunnallisia terveydenhoitopalvelujs käyttämään, kohta ei taida päästä edes bussilla Nurmijärven terveyskeskukseen, mutta Raija Karhuhan sanoi, että kaikillahan on Klaukkalassa auto?! - Anonyymi00045
Millä seteleillä? Hesassa on ilmainen terveyskeskus ja hammaslääkäriin pääsee seteleillä, eikä käytännölle mitään tekemistä kokoomuksen kanssa. Valinnanvapausläälärikokeilu on " susi jo syntyessään"
- Anonyymi
Mites Oskarin hammashoito?
- Anonyymi
Käytiin testaamassa. Ei voi kehua
- Anonyymi
ei voi suositella
- Anonyymi
Avattu tammikuussa 2020
- Anonyymi
Soitettiin, ei vastattu puhelimeen. Huono palvelu. Yritetään 3,5v päästä uudelleen.
- Anonyymi00040
Anonyymi kirjoitti:
Soitettiin, ei vastattu puhelimeen. Huono palvelu. Yritetään 3,5v päästä uudelleen.
Ensi kesänä koitetaan soittaa uudestaan
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ensi kesänä koitetaan soittaa uudestaan
Ulkomaalaisesta numerosta
- Anonyymi
paskaa palvelua kaikkialla
- Anonyymi
hampaita putoilee
- Anonyymi
hammashoito pazkaa
- Anonyymi
Hampaat.tippuu suusta
- Anonyymi
Hammashuolto Klaukkala
- Anonyymi
Hammaslääkäriasema Hammaskeiju Oy.
- Anonyymi00036
Keiju on kevyttä
- Anonyymi
Onko niitä hyviä?
- Anonyymi
Kuka edes asuu Klaukkalassa? :D
- Anonyymi00037
Putsoskliinos
- Anonyymi00039
Dollarihymy
- Anonyymi00042
Kansanedustaja lyötiin ritariksi. Tarkistettiinko kansanedustajan hymy samalla?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450