Haastan kaikki huonoilla talvirenkailla ja vasikan aivoilla varustetut kilpailemaan Juuan takakumisuti-tittelistä! Karsinnat ajetaan Koulutiellä ja Finaali Sorveuksentiellä. Pisteitä saa aurausviitoista ja postilaatikoista. Tyylipisteitä saa vaihtamalla kaistaa huononäkyvyyksisellä tieosuudella tai pientaren multakosketuksella. Virityksinä suvaitaan rikkinäinen ohjaustehostin ja/tai kusipää. Kaikki löyhäpäät mukaan; tulee kohta lisää lunta ja jäätä. Huoltopaikat: urheilukentän parkki sekä pitserian etukenttä.
TERVETULOA!
Kenestä Juuan "takakumisuti?"
11
140
Vastaukset
- Anonyymi
Voittajalle ojennetaan peltoparkissa purkillinen S-kaupan ananas pipareita.
- Anonyymi
Varikkoalueeksi on varattu kirkon parkki, siellä voi lämmitellä renkaita rauhassa päiväsaikaan.
- Anonyymi
Jotta vikkelästi sutii nii ketjujen tilalle kannattaa ujuttaa kondomi.
- Anonyymi
Vaihdan minäkin matala-alustaiseen takapotku bemariin, jotta pääsen ajoissa kaatamaan aurausviitat ennenkuin lumet tulevat. Sumuvalot on oltava kiinteästi päällä sutiajossa, ei sitä muuten näe driftailla.
- Anonyymi
Hei nyt sutii hyvin! ABC:n peltoparkista ylä-Kiepille alle kymmenen sekunttia kirkon edestä pyörätietä pitkin. Alkaa olla tyyli hiottu Tapaninpäivän takakumi- kisaan.
TT-ajoista tulee Juukalainen perinne! - Anonyymi
Nyt tuli kiire vetelemään Leopardilla kässäri käännöksiä pizzan pihaan.
- Anonyymi
Taas tuli mutkajälkee kylänraitille, toivottavasti kukaan ei tuo enempää naulaisia lautoja tiensivuun.
- Anonyymi
Valkoinen takaveto-Rutinof pimeillä takaikkunoilla ja kusi-huomiovaloilla pörötteli jo iltapäivällä lupaavia kierrosaikoja.
- Anonyymi
Starttas koulutieltä ja finaali oli ABCin peltosuoralla. Varmaan etupyöränsä oli vääntänyt ristesjakajaan kun niin tasaisesti spinnasi.
- Anonyymi
Tilaa vaatteet osoitteesta https://eskolifestyle.company.site/ ja pillun saanti on taattu
- Anonyymi
Oliskko myös rako-akka legginssejä tasa-arvon vuoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043