Milloin viimeksi söit joulupuuroa ja oliko siinä manteli?
Puurogalluppi : )
14
117
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajanainen söi tänään. Ei ollut mantelia, mutta oli paljon sokeri-kaneli sekoitusta.
Viime jouluna. Puurossa oli manteli, mutta ei sattunut mun puuroon.
- Anonyymi
Viime jouluna ja oli siinä. Joulupuuro kuuluu kyllä mun jouluun, mutta ei sitä enempää syö yhdessä joulussa kuin sen pari annosta. Se on hyvää ja tykkään kyllä, mutta on niin turvottavaa ruokaa, että ei pysty ei kykene enempää. Siis se on se hiilihydraattimäärä, joka siinä on. Mä en pysty kaurapuuroakaan syömään juuri samasta syystä ja leipääkin hyvin vähän.
- Anonyymi
Viime jouluna ei ollut mantelia kun niitä ei ollut siihen laitettu👩
- Anonyymi
Torstaina söin, sekahedelmillä. Ei ollut mantelia- n
- Anonyymi
Sekahedelmä- tai mansikkakiisseli onkin parempaa riisipuuron kanssa kuin se sokeri-kaneli.
- Anonyymi
Riisipuuroa on kesät talvet keitetty usean kerran vuodessa...
- Anonyymi
Joulupuuro pitää keittää tilamaitoon tai kulutusmaitoon (täysmaito). Voinokare joukkoon ja hissukseen miedolla lämmöllä haudutellen. Rusinasoppa paras kaveri.
- Anonyymi
Nami nami vinkit!
- Anonyymi
Kuin hullu puuroa.
- Anonyymi
Siitä on aikaa parikymmentä vuotta. Enää ei ole tarvetta kaikelle jouluperinteelle. Aikuisten lasten kanssa voimme syödä jouluruokien kanssa myös jouluun kuulumattomia ruokia.
Viime jouluna tietysti edellisen kerran. Oli siinä, en saanut sitä.
- Anonyymi
Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.
- Anonyymi
Puurogallupin perimmäinen tarkoitus ei ollut itse joulupuuron vaan tällä oli tarkoitus kalastella tietoja siitä, että satuttiinko kaivatun miehen kanssa käymään samassa puuronjakotilaisuudessa./Aloittajanainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610