Oen pettynyt perussuomalaiset- puolueeseen

Anonyymi-ap

Miksi te lähditte väärälle tielle?
Onhan siinä tietenkin kaikki median painostukset ja mediasodat ja muut vaarat ja mikäli medialla on saumat niin se käyttää ne.
Mutta virheenne oli pistää Ano pois puolueesta.
Itseasiassa se on hyväkin asia, sillä Nyt on vkk puolue, joka ajaa juuri niitä asioita joista persutkin puhuivat, mutta eivät uskaltaneet tehdä sanojensa mukaan.

VKK siellä ei sensuroida, sanavapaus toimii, kiitos siitä, olkaa te nyhveröt alistuvaisia ja kumarrelkaa vaan vihollistanne.
VKK ajaa sanavapautta, kansanvaltaa, äänestyksiä, oma raha, eu jäsenyys äänestykseen ym.
Juuri sitä mitä me kaipaamme ja josta persut vain puhuvat, mutta eivät pysy sanojensa takana.
Ano uskaltaa ja koko sali vapisee kun ano jyrisee ja laukoo totuuksia salissa.
Hienoa, että on vihdoinkin voimaa ja uskallusta siellä saleissa.
Siellä on kuulutettu nyt asioita jotka laiminlyödään tietoisesti vaikka seuraukset ovat katastrofaaliset, niin hällä väliä asenne kun kansaa piikitellään ja vapaaehtoisia piikkejä pakotetaan.
Eikö yhtään leikkaa? Vapaaehtoinen pakko? Mitä se on?
Minäkin äänestän aina "jaa ei"........tuliko selväksi mitä mieltä olen?

Persut, nyt rivit kuntoon ja seisotte sanojenne takana ja määrätietoisuutta, eikä horjuta.

10

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipahan oikein huipun pöhölö kirjoitus. Mutta sinulle kirjoittaja kuitenkin että mene ihmeessä sinne turtiaisen piireihin. Sinne sopii muitakin kepujen ryvettyneitä maineensa menettäneitä tyyppejä. Me perussuomalaiset jatkamme isänmaallista ihmisläheistä politiikkaa teikäläisiä vastaan. Kepuhan kaatuu ja hyvä kun sinulla on varasuunnitelma.

• Anonyymi

Väärin sammutettu!
      Tämä kirjoitus on täysin ja kokonaan perusuomalaisten sisäistä asiaa.

• Anonyymi

Jo kauan on tiedetty, että persut ovat Suomen venäjämielisin puolue. Esim. SKP on persuihin verrattuna porvaripuolue. Viime päivinä on tutkittu: mikä puolue vastustaa kiivaimmin talouspakotteita venäjää kohtaan? Kenellekään ei liene enää yllätys, että persujen joukosta löytyy eniten venäjäpakotteiden vastustajia.

• Anonyymi

Vasta lehdessä Esko Ahosta ja Venäjän nuoleskelusta. Persut sai rajat kiinni kun kepu tuki vihervasemmistohallituksessa rajojen auki pitmistä Venäjälle. Kyllä ne neukut löytyy kepun riveistä. Onhan Haapavedellä kepulainen hallituksen jäsen ja ihan Venäjän armeijan upseeri vielä.

• Anonyymi

Keskustelkaapa persun kanssa kokeeksi.
      Viidessä minuutissa on persu haukkunut suomen pataluhaksi.
      Hän ei näe Suomessa mitään hyvää, eikä hän aio olla suomen tukena
      hyvänä eikä huonona päivänä.
      Persun isänmaallisuus on feikki.

• Anonyymi

Olet ymmärtänyt väärin, tahallisestiko? Nyky Suomea ohjaa retuperälle hallituksen viisikko ja siitä linjasta ei pidetä. Suomi ei todellakaan tarkoita tätä viisikkoa ja sen linjaa, jossa isänmaamme etujen ja oikeuksien puolesta kiinni pitäminen on kauhistus.
        Paljon tuhoa rakkaalle kotimaallemme on tuottanut viisikon maahanmuuttopolitiikka. Ovat tuhonneet omavaraisuuttamme hävittämälläturvetuotannon. Tuhoavat edellytykset maataloudelle ja metsäteollisuudelle. Energiapolitiikka on karmeaa ja verotus tappaa teollisuuden ja yritystoiminnan. Karmea Suomen hyvinvointiyhteiskunnan alasajo on tosi asia. Viimeisin loppuhuipennus on tämä kepujen mestaroima sote uudistus joka eriarvoistaa ihmiset ja alueet lopullisesti.
        On syytäkin inhota viisikon Suomelle tekemää vahinkoa. Veroilla ja inflaatiolla ajetaan kotitaloudet konkurssiin. Kustannusten nousu kotitalouksille on kestämätönrä. Joka päivä 3 maatilaa lopettaa. Yrityksiä kaatuu kohonneiden kustannusten ja energiamaksujen vuoksi. Maaseudut kuoleutuu. Mitä enää on Suomesta jäljellä? Tätä vahingon tekoa Suomelle inhotaan. Terve reaktio kerta kaikkiaan.

• Anonyymi

Hoh hoijaa. Kaasuputkimiehet sieltä huutelee ja venäjän pankin johtajat. Eli kepu ja sdp. Eipä ole persuja näkynyt venäläisten konsultteina tai lobbareina. Maantetturuudesta Sofia Oksanen osuvasti puhui tässä asiayhteydessä.
      Eikä ole persujen nimiä veroparatiisien listoilla.
      Perus on suomalaiselle paras!

• Anonyymi

Taas kepujen epätoivoinen yritys hyökätä persuja vastaan kun oma kannatus on pohjamudan pohjalla. Onko paniikki päällä? Kepu kaatuu ja ryömii pohjamudissa.

• Anonyymi

Nuo kirjoitukset ovat persujen omalta väeltä, tuolta persupalstalta.

• Mitäs sitä pyhäjärven persuja vainoavalle trollille muuta?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      111
      5745
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3827
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3312
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      17
      2915
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      243
      1970
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1953
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1748
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1676
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      37
      1634
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      86
      1513
    Aihe