Uskonratkaisua ei pidä tehdä lahkossa...

Anonyymi-ap

Jenkkilahkot pyrkii ensin käännyttämään ihmisen omaan harhaoppiseen lahkouskoonsa "evankeljumi ensin" periaatteella ja kiirehtivät ja vaativat henkilöä tekemään sen uskonratkaisun lahkon kaavan mukaisesti harhaoppiseen omaan lahkouskoonsa ja niin uhri saadaan sidottua lahkoon kiinni.

2. Piet. 2:19 "He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on"

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt. 23:15 

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."

      • Anonyymi

        Ensin Jumalan kohtaamisen ilta ja sitten tunti testamentin tekemisen opetusta.

        Tervetuloa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Jumalan kohtaamisen ilta ja sitten tunti testamentin tekemisen opetusta.

        Tervetuloa!

        Teille sanotaan silloin: 'Hän on tuolla', ja: 'Hän on täällä', mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä."
        "Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Jumalan kohtaamisen ilta ja sitten tunti testamentin tekemisen opetusta.

        Tervetuloa!

        muistat taas väärin !

        ainut sivusto jossa mainitaan valmiit testamenttipohjat ovat siinä lutterin alalohkossa joka mainostaa etti ole pakkoveroja, mikä se mahtaakaan olla en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Jumalan kohtaamisen ilta ja sitten tunti testamentin tekemisen opetusta.

        Tervetuloa!

        Just niin ne kun kääntää vanhan TESTAMENTIN rahan keruuksi .


      • Anonyymi

        Matteus 23 oikein. Varkaista vielä pahempia varkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille sanotaan silloin: 'Hän on tuolla', ja: 'Hän on täällä', mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä."
        "Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan."

        On väärät profeetat Jeesukset ja noidat


      • Anonyymi

        Valkoiseksi kalkitut seinä kivet kädessä kymmenysten kanssa uhraa vielä elukoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin Jumalan kohtaamisen ilta ja sitten tunti testamentin tekemisen opetusta.

        Tervetuloa!

        Osta kirja osta levy anna raha anna sohva anna koira anna takki anna auto anna ÄLÄ HIMOITSE MITÄÄN MIKÄ ON LÄHIMMÄISESI OMAA . MOOSES.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teille sanotaan silloin: 'Hän on tuolla', ja: 'Hän on täällä', mutta älkää lähtekö minnekään, älkää juosko perässä."
        "Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan."

        Korvasyyhyyn puhujia haalii rahastamaan. Eksyttää valitutkin.


    • Anonyymi

      Onkin hyvä olla mestari eksytyksen näkemisessä ja pystyä heittelemään Raamatunlauseita millä näytetään miten eksyneitä muut ovat. Joskin on aivan muita raamatunlauseita missä puhutaan eksymisestä mm. galatalsikirje kun pyritään lain tekojen mukaan vanhurskautumaan. Yhä innoissaan pitäisi olla niiden eksytysten suhteen ja vähän saada täsmätarkkuutta Raamatulla mätkimiseen.

      • Anonyymi

        Gal.5:1,20 "lahkot" on perustettu lihan himojen tyydyttämiseksi.

        Kyse ei ole mistään alun Nasaretin lahkoista, vaan lopun ajan homppeleiden perustamista lahkoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gal.5:1,20 "lahkot" on perustettu lihan himojen tyydyttämiseksi.

        Kyse ei ole mistään alun Nasaretin lahkoista, vaan lopun ajan homppeleiden perustamista lahkoista.

        Jari Sillanpää laulaa sinun vauvakastetun kirkossa.


    • Anonyymi

      Uskonratkaisua ei pidä myöskään tehdä uskonnollisessa hurmostilassa, sillä silloin ihmisen tajunnan tila on hyvä matalalla, tuskin olematon.

      1. Kun. 18:29 

      Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

      Hes. 13:17 

      Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

      • Anonyymi

        ihan kuin vauvalla vaunuissaan, sitä varmaan tarkoititkin!

        ei myöskään rippipapin kanssa pidä tehdä mitään, edes piikojen kamareissaan.

        muistioksi


      • Anonyymi

        Naahum kirja vanha testamentti


    • Anonyymi

      >>>>"kenen voittama"<<<<

      helluntailaisuudessa ihan yleisesti opetetaan , "voittaan sieluja Herralle", ja sitten tuodaan esille esim. "xxx henkilö on niin ja niin monta sielua voittanut Herralle".

      • Anonyymi

        Aivan oikein muutoin, mutta pitäisi sanoa että kasvattaja Kristukseen kuten Paavali kirjoitti. Ihmisiä pitäisi kasvattaa Kristuksen tuntemiseen, niin siten heistä tulee jaloja astioita jaloon käyttöön, eivätkä he ole herjaavia tarkkailuluokan oppilaita, joilta puuttuvat kaikki ihmisen inhimilliset ominaisuudet ja joille kaikki uskoon liittyvät asiat ovat vieraita ja vihollisia.


      • Anonyymi

        ei tuoda esille sellaisi akun kukaan ei tiedä kenenkään voittamisista eli päivitäppäs höpöfileesi!


      • Anonyymi

        vieras kaatohenki ja vieras herra, jolle niitä sieluja lahkoissa voitetaan, kun ihmisiä houkutellaan "ihmeiden" ja kokemusten perässä juoksemaan...14 Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät"...tässä ajassa


      • Anonyymi

        Kymmenysten maksajaa tuotu elättäjäksi mistä lypsetään tavarat rahat astiat asunnot ...takki takista silmä silmästä Mooses.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein muutoin, mutta pitäisi sanoa että kasvattaja Kristukseen kuten Paavali kirjoitti. Ihmisiä pitäisi kasvattaa Kristuksen tuntemiseen, niin siten heistä tulee jaloja astioita jaloon käyttöön, eivätkä he ole herjaavia tarkkailuluokan oppilaita, joilta puuttuvat kaikki ihmisen inhimilliset ominaisuudet ja joille kaikki uskoon liittyvät asiat ovat vieraita ja vihollisia.

        Ahneus paha himo . Huumekuskit pyhiin vaelluksella.


    • Anonyymi

      Oletteko jo ottaneet hatkat lutterin kirkostanne vai vieläkö siellä osamaksua hautapaikasta makselette, miten on!?

      siit tuleekin mailman kallein ökytontti pitkän uskollisuuden seurauksena.

      • Anonyymi

        hyvin se vaan on kelvannut se sama hautausmaa helluntailaisillekin. kun aika jättää tästä elämästä.


      • Anonyymi

        ei lutterilla ole mitää kirkkoa


      • Anonyymi

        Kyllä te maksatte kymmenykset mintuista ja tilleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvin se vaan on kelvannut se sama hautausmaa helluntailaisillekin. kun aika jättää tästä elämästä.

        Hellarit ottaa kaiken mikä on löysästi kiinni. Juutalaisilla on oma hautausmaa samoin ortodokseilla on omansa.Ne on vuokratontilla useimmin.Samoin kasvimaat vuokrataanAjattelitteko ottaa jotain mukaan kun kuolette ?


    • Anonyymi

      Joh.14:1-11 Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaa, ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta asuinsiaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa? Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte. Tuomas sanoi hänelle: Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien? Jeesus sanoi hänelle: Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet. Filippus sanoi hänelle: Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme. Jeesus sanoi hänelle: Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: Näytä meille Isä? Etkö usko, että minä olen Isästä, ja että Isä on minussa? Niitä sanoja, jotka minä teille puhun, minä en puhu itsestäni; ja Isä, joka minussa asuu, tekee teot, jotka ovat hänen. Uskokaa minua, että minä olen Isässä, ja Isä on minussa; mutta jos ette, niin uskokaa itse tekojen tähden.

    • Anonyymi

      Luterilaisuus kieltää:

      -parannuksen teon
      -uskoontulon
      -kristittyjen upotuskasteen
      -Pyhän Hengen kasteen

      Vauvakaste ja jumalaton elämä riittää.

      • Anonyymi

        Ei riitä. Vielä pitää herjata lahkolaisia. Pitää vielä syyllistyä siihen syntiin. Siihen mihin Herran palveljijat eivät syyllisty.


      • Anonyymi

        Luterilaisuus ei kiellä parannusta, ei uskoontiloa, eikä upotuskastetta joka on myös Pyhän Hengen kaste. Kasteen toimitustapa ei ratkaise

        Jumlaton uudestikastettu haluaa vääristellä muiden uskoa ja raiskata uskovien lapsia


      • Anonyymi

        Helluntailaisuus taas opettaa että ilman parannustakin voi pelastua mikä on vastoin Raamattua


      • Anonyymi

        Ai no ei kiellä parannus on koko elämän ajan ja hauskaa saa pitää työn ohella ja asioiden hoitamisen. On lepo on työ. Kaikki on jo uskossa poikaan sekin kestää koko elämän ja ikuisesti ja pyhä henki on Jeesus itse. No kaste Jeesukseen on ollut ajalta 2000 vuotta sitten nykypäivään mikä tarkoittaa Pojan uskoa sen on miljardit todella saanut sen pojan uskon lahjan mikä teiltä puuttuu. Yritätte ostaa sitä rahalla kaupankäynnillä VARASTAMALLA ja huijaamalla muilta jopa vaatteita ja ette tee edes rehellistä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä. Vielä pitää herjata lahkolaisia. Pitää vielä syyllistyä siihen syntiin. Siihen mihin Herran palveljijat eivät syyllisty.

        Sinähän syyllisyys Jeesuksen omien pilkkaamiseen päivittäin täällä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuus ei kiellä parannusta, ei uskoontiloa, eikä upotuskastetta joka on myös Pyhän Hengen kaste. Kasteen toimitustapa ei ratkaise

        Jumlaton uudestikastettu haluaa vääristellä muiden uskoa ja raiskata uskovien lapsia

        Nyt on luterilaisten ääni kellossa muuttunut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on luterilaisten ääni kellossa muuttunut!

        Ei vaan sinulla on puutteeliset tiedot


    • Anonyymi

      Kirkosta eronneet lahkolaiset maksattavat valtiolla hautausmaiden ylläpidonkin itselleen.

      • Anonyymi

        Eroa kirkosta, niin saat saman edun.
        Leipäpappeja ei kannata elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eroa kirkosta, niin saat saman edun.
        Leipäpappeja ei kannata elättää.

        Erosin kirkosta ja liityin tunustukselliset lut kirkkoon
        Haittaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erosin kirkosta ja liityin tunustukselliset lut kirkkoon
        Haittaako?

        Sinä lahkolainen syytät helluntailaisia lahkolaisuudesta!

        Vauvakastetut lahkolaiset ovat pahempia murhanhimoisia kuin Luterilaisen kirkon jäsenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä lahkolainen syytät helluntailaisia lahkolaisuudesta!

        Vauvakastetut lahkolaiset ovat pahempia murhanhimoisia kuin Luterilaisen kirkon jäsenet.

        Uudestikastetut lahkolaiset tappavat ihmisiä ja raiskaava lapsia


    • Anonyymi

      Jerusalemin helluntain tapahtumat olivat ainutkertaisia kieli-ihmeineen, ei niiden ole sellaisena tarkoituskaan enää toistua missään Los Angelesin punaisten lyhtyjen kadulla, kuten ihmisiä eksytetään.

      • Anonyymi

        Nykyinen Jerusalem on Sodoman Egyptiä.


    • Anonyymi

      Jehovantodistajat, Helluntailaiset, Mormonit ovat käännyttäjiä.

      Yrittävät erilaisissa käännytystekniikoilla käännyttää kristityn omaan oppiinsa, mikä valheellinen harhaoppi eli heresia.

      Kirkot on Kirkkoja ja lahkot on lahkoja. Kyllä kansa tietää, mitä sillä tarkoitetaan.

      Raamattu varoittaa lopun ajassa syntyneisiin lahkoihin menemästä.

      Jeesus ei ole otettavissa vastaan missää Jenkkilahkoissa.

      "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko."

      • Anonyymi

        Babtistit mies huuteli kadulla portto kirkko huutoja ja kertoi että vaimo ja lapset oli hänet jättänyt mutta syytä hän ei tiedä. 🐫🐫🐫


      • Anonyymi

        Oletko luterilainen lahkolainen?


    • Anonyymi

      Synnin orjat.

      • Anonyymi

        Väärentäminen ja ahneus on syntejä kuin kateus. Parannusta tekevä kyllä palauttaa varastamassa tavarat eikö niin.


    • Anonyymi

      Hellari on se rahanvaihtajat ryövärien luola

    • Anonyymi

      Matt.24:21-31 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloikaan tule. Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään. Jos silloin joku sanoo teille: Katso, täällä on Kristus, tahi: Tuolla. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeetoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut. Sentähden, jos teille sanotaan: Katso, hän on erämaassa, niin älkää menkö sinne, tahi: Katso, hän on kammiossa, niin älkää uskoko. Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. Missä raato on, sinne kotkat kokootuvat. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkyvät. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten äärestä hamaan toiseen ääriin.

    • Anonyymi

      Eihän Parhamilaiset mitän kristittyjä ole. Parhamin perustama harhaoppinen lahko kaatohenkineen tuotiin tänne Suomeen vasta 1920-luvulla Amerikasta, jossa homppelimiehet sen laittoi liikkeelle.

      • Anonyymi

        Eihän lutherilaiset mitään kristittyjä ole.
        Lutherin perustama harhaoppi tappoi aluksi muutaman tuhat anabaptistia!
        Sama murhanhimo on täällä rienaavissa vauvakastetuissa LAHKOLAISISSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän lutherilaiset mitään kristittyjä ole.
        Lutherin perustama harhaoppi tappoi aluksi muutaman tuhat anabaptistia!
        Sama murhanhimo on täällä rienaavissa vauvakastetuissa LAHKOLAISISSA.

        Luterilaisuus on kristinuskoa

        Parhami oani lapsia eli hellarit ei ile kristittyjö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän lutherilaiset mitään kristittyjä ole.
        Lutherin perustama harhaoppi tappoi aluksi muutaman tuhat anabaptistia!
        Sama murhanhimo on täällä rienaavissa vauvakastetuissa LAHKOLAISISSA.

        Murhanhimo on uudestikastajillea kova

        Siksi he rukoilevat että Ukrainan sodassa kuolisi vauvakastettuja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaisuus on kristinuskoa

        Parhami oani lapsia eli hellarit ei ile kristittyjö

        Vauvakastettu on taas humalassa.
        Milloin hän selvin päin?
        Hänen uskontonsa ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu on taas humalassa.
        Milloin hän selvin päin?
        Hänen uskontonsa ei auta.

        Useamman kerran kylvetetty on humalassa ja nai lapsia
        Hänen uskontonsa ei auta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murhanhimo on uudestikastajillea kova

        Siksi he rukoilevat että Ukrainan sodassa kuolisi vauvakastettuja paljon

        Joo siis tuo on kaamea että ukastajat rukoilee muiden kuoleman puolesta


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7901
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      3982
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1095
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1052
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      848
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe