Vaitiolovelvollisuus

Anonyymi-ap

Miksi Parkanos Rauhalassa pidetään töissä
eläkkeellä olevia "hoitajia". Eikös näitä "muareja" enään koske ja sido vaitiolovelvollisuus? Ei pitäis kaupan kassa jonos kuulla ketä on Rauhalassa hoidossa ja töissä? Kuka makaa sängys ja taas pasko alle ja niin dementia? Päästäkää nää muarit oikeesti eläkkeelle. Ei ne niin varmaan korvattavia ole. Niitä kai on 3 vanhusta töis/eläkeläistä?

13

2356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoremmat hoitajat vain paskoo soomessa päivät kännykällä! Valittavat

    • Anonyymi

      Liittyen kaupan kassan tapahtumiin, olisitko yhteydessä Rauhalan palvelukeskuksen palveluvastaavaan.

    • Anonyymi

      Olen taas saanut "sisäpiirin tietoa" että vanhemmat hoitajat ovat tosi veemäisiä nuorempia hoitsuja kohtaan. Ovatko kenties kateellisia nuorempien kauniimmista sääristä, siitähän vanhemmat naiset jaksavat aina porata. "Ettäs kehtaakin näytellä sääriään". Jurppii tietty kun omia ei enää kehtaa näyttää. Eivät nuoret mimmit halua kenenkään noita-akan simputettavaksi, he menevät muille aloille.

      • Anonyymi

        Kyllä sie pitkiä housuja näyttää hoitajat käyttävän ,ei ainakaan vastaan ole tullut paljaita sääriä kun olen käynyt.


      • Anonyymi

        Eikös siellä pitäisi hoitaa vanhuksia siellä Rauhalassa? Aikako siellä menee hoitajilla "kauneuskilpailuun"? Eipä se kumma ole, jos asiakas kutsuu hoitajaa "kellokutsulla", niin tullaan , jos muistetaan.


    • Anonyymi

      Pääsee yleneen johtotehtäviin jos on hupsutussu kunnossa ja sääret suorat sileät kynnet keikattu varpaista.

    • Anonyymi

      Joo ei muutaku ilmoitusta sinne pomolle. Koskee vaitiolovelvollisuus yhtälailla töissä olevia eläkeläisiä!!

    • Anonyymi

      No kyllä NY herää epäilys, miksi näitä vanhoja ees otetaan viä töihin vanhuspalveluun? Onko ne halpoja palkata? Nehän jo ite joutaa asiakkaaksi . Onko toi palveluvastaava joku 50 luvulla syntyny

      • Anonyymi

        Mahdatko tietää, että eläkkeellä olevat hoitajat ovat kullanarvoisia työntekijöitä. He ovat ammattinsa osaavia ihmisiä ja heitä saa avuksi, kun sijaisia tarvitaan. Eläkkeellä olevat saavat tehdä töitä niin paljon kun haluavat. Työnantaja osaa varmasti itse arvioida työntekijöidensä työkyvyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko tietää, että eläkkeellä olevat hoitajat ovat kullanarvoisia työntekijöitä. He ovat ammattinsa osaavia ihmisiä ja heitä saa avuksi, kun sijaisia tarvitaan. Eläkkeellä olevat saavat tehdä töitä niin paljon kun haluavat. Työnantaja osaa varmasti itse arvioida työntekijöidensä työkyvyn.

        Oikein sekoittaa käyres siellä , että onko asukas vai hoitohenkilö! Asukkaat yhtä avuliaita auttaan.


    • Anonyymi

      täällä kirjoittelee ne jotka vat kuulleet jostain jotain ja levittelee ympäri kylää soopaa. hävetkää

    • Anonyymi

      Vai saa tehdä niin paljon kun haluaa, ei vissiin vaikuta eläkkeeseen? Vai onnistuuko junailu muuten kuin että firman kautta tekee?

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017640080es

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4358
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3584
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2560
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2479
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2112
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1831
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1433
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1358
    Aihe