Donald J. Trump ilmoittaa 15.11.2022 pyrkivänsä uudelleen US presidentiksi. Trumpin edellisen kerran jättäessä presidentin tehtävät 20.01.2021, kyseiseen ilmoitukseen kului tasan 666 päivää.
Mitkä ovat ne todennäköisyydet?
Trump hakee uudelle kaudelle
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
ON SE PERKELE ITSE SAATANA.
Olin jo alunperin sitä mieltä että Donald on se Lucifer. - Anonyymi
No se on demokraattien vika tuo 666 päivää, rehellisillä vaaleilla Trumpin 2 kautta olisi nyt jo kohta taputeltu.
- Anonyymi
Toiveajattelua. Trump itse viljelee 666 merkkiä puheissaan sen minkän ehtii. Pari esimerkkiä lisää viime viikolta siitä kuinka Trumpin leiri ajoitti ilmoittautumisen kyseiseen ajankohtaan Skull & Bones-muurari rituaalilla.
18.11 oli vuoden 322 päivä eli Skull & Bones luku.
18.11 oli 22 viikkoa ja 3 päivää Trumpin syntymäpäivästä >> 223/322
18.11 Elon Musk järjesti twitterissä äänestyksen Trumpin palauttamisesta. 51.8% äänesti kyllä väitetystä n. 15 milj. vastaajasta.
Fifty-one point eight = 223/322
Äänestys päättyi 19.11 joka teki 159 päivää Trumpin syntymäpäivästä.
Donald Trump = 159
19.11 oli myös 5kk ja 6 päivää Trumpin syntymäpäivästä >> 56
Masonic ritual = 56 (er)
Freemasons = 56 (rr)
Elon Reeve Musk = 56 (er)
Trumpin twitterpotkujen ja palauttamisen välillä oli 68(0) päivää.
Donald John Trump = 68 (er)
Vox Populi, Vox Dei = 68 (rr)
Vox Populi, Vox Dei = (kansan ääni on jumalan ääni) Muskin Trumpin palauttamisen slogan.
Vox Populi, Vox Dei = 176
Donald J. Trump = 176
Mitkä on ne todennäköisyydet sattumille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveajattelua. Trump itse viljelee 666 merkkiä puheissaan sen minkän ehtii. Pari esimerkkiä lisää viime viikolta siitä kuinka Trumpin leiri ajoitti ilmoittautumisen kyseiseen ajankohtaan Skull & Bones-muurari rituaalilla.
18.11 oli vuoden 322 päivä eli Skull & Bones luku.
18.11 oli 22 viikkoa ja 3 päivää Trumpin syntymäpäivästä >> 223/322
18.11 Elon Musk järjesti twitterissä äänestyksen Trumpin palauttamisesta. 51.8% äänesti kyllä väitetystä n. 15 milj. vastaajasta.
Fifty-one point eight = 223/322
Äänestys päättyi 19.11 joka teki 159 päivää Trumpin syntymäpäivästä.
Donald Trump = 159
19.11 oli myös 5kk ja 6 päivää Trumpin syntymäpäivästä >> 56
Masonic ritual = 56 (er)
Freemasons = 56 (rr)
Elon Reeve Musk = 56 (er)
Trumpin twitterpotkujen ja palauttamisen välillä oli 68(0) päivää.
Donald John Trump = 68 (er)
Vox Populi, Vox Dei = 68 (rr)
Vox Populi, Vox Dei = (kansan ääni on jumalan ääni) Muskin Trumpin palauttamisen slogan.
Vox Populi, Vox Dei = 176
Donald J. Trump = 176
Mitkä on ne todennäköisyydet sattumille.Ei ole sattumia.
Trump on Lucifer, ja Elon on hänen minion.
Tuli tästä vielä mieleen Raamatun monipäinen peto ja portto.
Monipäinen == monta ääntä, ts. monta sosiaalimediakanavaa puhua.
Kuolinhaava == menettää yhden puhekanavan, twitterin.
Kuolinhaava parantuu == twitter palautetaan.
Ja kaikkihan tietää että Melania on portto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sattumia.
Trump on Lucifer, ja Elon on hänen minion.
Tuli tästä vielä mieleen Raamatun monipäinen peto ja portto.
Monipäinen == monta ääntä, ts. monta sosiaalimediakanavaa puhua.
Kuolinhaava == menettää yhden puhekanavan, twitterin.
Kuolinhaava parantuu == twitter palautetaan.
Ja kaikkihan tietää että Melania on portto.Niin ja ilmestyskirjassa ja raamatussa puhutaan kuinka tämä maailma on saatanan maailma ja kuinka ilm. peto nousee merestä. Myös Trumpin kartano Mar-a-lago = "sea to lake".
Sitten nämä Qanonistit laittavat toivonsa tämän maailman johtajiin ja odottavat jotain pelastusta. Oikeasti kaikki on käsikirjoitettua ja se on täysin ilmeistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ilmestyskirjassa ja raamatussa puhutaan kuinka tämä maailma on saatanan maailma ja kuinka ilm. peto nousee merestä. Myös Trumpin kartano Mar-a-lago = "sea to lake".
Sitten nämä Qanonistit laittavat toivonsa tämän maailman johtajiin ja odottavat jotain pelastusta. Oikeasti kaikki on käsikirjoitettua ja se on täysin ilmeistä.Selittyy vain Demonisilla voimilla, ja miksi itse koen pahaa oloa pelkästään Trumpin äänestä koska siellä puhuu Demoni.
Mutta vetää tehokkaasti peiton ihmisten silmille.
- Anonyymi
USA:n lain mukaan ei presidentti voi tulla valituksi vain kaksi kertaa. Kun Trump väittää että se voitti viime vaalit niin miten se voi yrittää vielä kolmatta kertaa?
- Anonyymi
Ja mitenkä selittää tilanteen se sakki joiden mielestä Trump johtaa jo tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitenkä selittää tilanteen se sakki joiden mielestä Trump johtaa jo tällä hetkellä?
Ei siis mitenkään?
- Anonyymi
Bidenin slogan
Build back better bbb - 666- Anonyymi
Tuonkin tiedättä varmaan siitä kun mä olen sen tänne joskus kertonut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379