Verkkokauppa-tili?

Anonyymi-ap

Mitähän tietoja nuo kyyläävät kun ei tonnin luottoa irtoa "riskiarvion perusteella". On mulla toki muita velkoja 50000-60000 mutta vuositulot 65t. Ei maksuhäiriömerkintöjä. Sama vastaus Powerin luotolle. Onko näillä joku yhteinen laiton rekisteri? Vai onko se muista luotoista kiinni? Mitä siinä yks tonni enää tuntus kyllä mä sen varmaan maksasin takas.

Mistä saisin nyt 500e teeveen vuoden maksuajalla sitten?

3

3844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaisiko katsoa peiliin! Kyllä esim. Telia/Elisa ja DNA katsoo asiakastiedosta ja luottokunnasta mikä on tilanne velkojen ja tehtyjen suoritusten kanssa.

Aloittajan kaltaisia idiootteja näkyy olevan paljon. Velkaa on otettava jos sitä saa ja saahan sitä! Se on helvetin helppo vielä päälle 50v iässä pitää yli 60000k pottia kun kuvitellaan kaiken jatkuvan ikuisesti.

Mitäs minä? Palkkatulot vuodessa nolla. Saan kuitenkin Kelasta vuodessa 250pv 33,80€ - 20% viitenä päivänä viikossa. Muutama vuosi sitten sain kutsun pankkiin. Olisivat antaneet 1000€ luotto-ominaisuuden pankkikorttiiin, mutta en halunnut koska tulot on mitä on. No, korttiyhtiö robotiikaan ei antanut samasta syystä.

Joskus 10v sitten puhelinoperaattori antoi tonnin tilin puhelinostoihin. Kun maksun maksaa sopimuksen mukaan, niin tili on auki aina, ja niin on ollut monen monituista kertaa. Menee vaan ”kauppaan” ja kertoo asiansa, niin homma toimii ilman neuvottelua.

Itse ajattelen, että luotto on hyvä, mutta minkä vitun takia se maksuaika ja lainamäärä pitää vetää tappiin. Jos on kolmen vuoden sopimus, niin kuka vittu pitää kirjanpidossa jotain 50€ kuukausimaksua kolmea vuotta jos sen voi maksaa vaikka kahdessa. Sen kk erän tai osan voi myös säästää.

Mitä tulee tuohon 65000€ luottoon, niin pelkäämpä pahoin ettei ketjun aloittaja maksa sitä ilman ravistelua koskaan sillä hän ei ymmärrä elämän realiteetteja.

• Anonyymi

Osta sillä kk-palkalla se 500€ tv. Jos noilla tuloilla ei ole muutamaa satasta telkkariin, niin ei sitä sitten tarvita.

• Anonyymi

Jos on 65000€ piikissä niin se ei kestä penniäkään lisää. Kyllä jos tuo iso velka muodostuu maksimissaan kolmesta osasta, niin sen pystyy hoitamaan esim. Viidessä vuodessa niin ettei se hajoa täysin käsiin. Mutta ei se enää kestä yhtään lisää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      633
      8433
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3234
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      422
      2269
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1357
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      33
      1338
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1275
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1201
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      93
      1123
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1085
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      943
    Aihe