Olenko normaali?

Anonyymi-ap

Olen mies, mutta en katso miesurheilua. Olipa siis kyseessä jääkiakko, potkupalli tai rygbyottelu tai yksilölaji kuten hiihto, jossa miehet kisaavat, niin ei kiinnosta minua.

Enemmän minua kiinnostaa naisurheilu. Varsinkin vapaan hiihto, jossa naiset vartalomyötäisessä asusteessa ja veeasennossa etenevät ähkien. Pulssini kiihtyy moisen ajattelemisesta. Saati suorituksen jälkeisen naisten pukukopin suihkutapahtuman ajattelemisesta.

Olenko siis homo, kun kovimpien heteromiesten tavoin en pidä miesurheilun seuraamisesta, miesten välisestä halailusta ja miesten pukuhuoneen tapahtumista?

Vai ovatko kovimmat heteroseuraajat sittenkin jotain ihan muuta?

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo homouteen viittaa, koska kiinnität urheilussa ihmiseen, etkä suoritukseen. Piilohomot kieltävät itseltään miesten katsomisen, ettei tulisi mitään seksuaalisuutta mieleen heitä katsoessaan.

      • Anonyymi

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.

        Älä yritä selutellä, homppi olet, et muuksi muutu.


      • Anonyymi

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.

        Homppi se on.


    • Anonyymi

      Miksi pitää tvssä näyttää
      Ku joku körmy tervatuilla
      Suksilla viuhtoo 😬

    • Anonyymi

      Olet uusi normaali. Kukaan järjellinen ei enää katso televisiota saati pullistelevia urhoilijoita.

    • Anonyymi

      Sinä olisit normaali, vaikka sinua ei kiinnostaisi sen enempää mies- kuin naisurheilukaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nykyään tuollaisesta tulisi hirveä kohu ja tyyppi pakotettaisiin pyytämään julkisesti anteeksi sekä eroamaan tehtävästään.


    • Anonyymi

      Et ole normaali, jos koet tarvetta kysellä täällä asiaa.:) Urheilu ei liity asiaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Olenko kaiken lisäksi binormaali?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe