Olenko normaali?

Anonyymi-ap

Olen mies, mutta en katso miesurheilua. Olipa siis kyseessä jääkiakko, potkupalli tai rygbyottelu tai yksilölaji kuten hiihto, jossa miehet kisaavat, niin ei kiinnosta minua.

Enemmän minua kiinnostaa naisurheilu. Varsinkin vapaan hiihto, jossa naiset vartalomyötäisessä asusteessa ja veeasennossa etenevät ähkien. Pulssini kiihtyy moisen ajattelemisesta. Saati suorituksen jälkeisen naisten pukukopin suihkutapahtuman ajattelemisesta.

Olenko siis homo, kun kovimpien heteromiesten tavoin en pidä miesurheilun seuraamisesta, miesten välisestä halailusta ja miesten pukuhuoneen tapahtumista?

Vai ovatko kovimmat heteroseuraajat sittenkin jotain ihan muuta?

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo homouteen viittaa, koska kiinnität urheilussa ihmiseen, etkä suoritukseen. Piilohomot kieltävät itseltään miesten katsomisen, ettei tulisi mitään seksuaalisuutta mieleen heitä katsoessaan.

      • Anonyymi

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.

        Älä yritä selutellä, homppi olet, et muuksi muutu.


      • Anonyymi

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.

        Homppi se on.


    • Anonyymi

      Miksi pitää tvssä näyttää
      Ku joku körmy tervatuilla
      Suksilla viuhtoo 😬

    • Anonyymi

      Olet uusi normaali. Kukaan järjellinen ei enää katso televisiota saati pullistelevia urhoilijoita.

    • Anonyymi

      Sinä olisit normaali, vaikka sinua ei kiinnostaisi sen enempää mies- kuin naisurheilukaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nykyään tuollaisesta tulisi hirveä kohu ja tyyppi pakotettaisiin pyytämään julkisesti anteeksi sekä eroamaan tehtävästään.


    • Anonyymi

      Et ole normaali, jos koet tarvetta kysellä täällä asiaa.:) Urheilu ei liity asiaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Olenko kaiken lisäksi binormaali?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe