Olenko normaali?

Anonyymi-ap

Olen mies, mutta en katso miesurheilua. Olipa siis kyseessä jääkiakko, potkupalli tai rygbyottelu tai yksilölaji kuten hiihto, jossa miehet kisaavat, niin ei kiinnosta minua.

Enemmän minua kiinnostaa naisurheilu. Varsinkin vapaan hiihto, jossa naiset vartalomyötäisessä asusteessa ja veeasennossa etenevät ähkien. Pulssini kiihtyy moisen ajattelemisesta. Saati suorituksen jälkeisen naisten pukukopin suihkutapahtuman ajattelemisesta.

Olenko siis homo, kun kovimpien heteromiesten tavoin en pidä miesurheilun seuraamisesta, miesten välisestä halailusta ja miesten pukuhuoneen tapahtumista?

Vai ovatko kovimmat heteroseuraajat sittenkin jotain ihan muuta?

12

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo homouteen viittaa, koska kiinnität urheilussa ihmiseen, etkä suoritukseen. Piilohomot kieltävät itseltään miesten katsomisen, ettei tulisi mitään seksuaalisuutta mieleen heitä katsoessaan.

      • Anonyymi

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromies voi olla siis sillai miehen kanssa ja olla normaali, jos kiinnittää huomion pelkästään suoritukseen. Huh! Pelkäsin jo pahinta.

        Älä yritä selutellä, homppi olet, et muuksi muutu.


      • Anonyymi

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi homoseksuaali kiinnostuisi vastakkaisen sukupuolen vartaloiden katsomisesta? Minusta tuo kuulostaa ina heteroseksuaaliselta käytökseltä.

        Homppi se on.


    • Anonyymi

      Miksi pitää tvssä näyttää
      Ku joku körmy tervatuilla
      Suksilla viuhtoo 😬

    • Anonyymi

      Olet uusi normaali. Kukaan järjellinen ei enää katso televisiota saati pullistelevia urhoilijoita.

    • Anonyymi

      Sinä olisit normaali, vaikka sinua ei kiinnostaisi sen enempää mies- kuin naisurheilukaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nykyään tuollaisesta tulisi hirveä kohu ja tyyppi pakotettaisiin pyytämään julkisesti anteeksi sekä eroamaan tehtävästään.


    • Anonyymi

      Et ole normaali, jos koet tarvetta kysellä täällä asiaa.:) Urheilu ei liity asiaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Olenko kaiken lisäksi binormaali?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe