Hoosianna helluntailahko kokouksessa

Anonyymi-ap

Kokouksessa ei tunnusteta kristittyjen yhteistä uskoa Aposolisessa Uskontunnustuksessa.
Eikä Hoosiannaa ylistäen Kristusta.
Eikä myöskään tunnusteta syntejä ja tehdä parannusta lahkolaiskokouksessa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei joka kokouksessa tarvitse jeesustella!

• Anonyymi

Ihmisiä houkutellaan "ihmeiden" ja kokemusten perässä juoksemaan...14 Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät"...tässä ajassa ja helluntailaisuudessa.

• Anonyymi

Kokouksen juontaja.
      Ovatko raamatullisia virkoja?

• Anonyymi

Kyllä vauvakastetut lahkolaiset jaksavat valehdella jokaisesta asiasta!
      Keneltä he ovat saaneet tämän lahjan?

• Anonyymi

Kyllä uudestikastettu taas haluaa vauvoja
        Mistä he ovat saaneet tuon pedoilun lahjan? parhamiltako?

• Anonyymi

Mikä on "Aposolisessa Uskontunnustuksessa"?
      Apo solisee tai kolisee?
      Aposoli-sessa vähän niinkuin prin-sessa?
      Apovessa?Apos- oli -sessa?
      Apo solis sateessa?

Voisitko ottaa uusiksi? Vaikka suomenkielellä?

• Anonyymi

Matt.21:9-11 Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edelläään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen, Hoosianna korkeuksissa! Ja kun hän tuli Jerusalemiin, joutui koko kaupunki liikkeelle ja sanoi: Kuka tämä on? Niin kansa sanoi: Tämä on se profeetta, Jeesus, Galilean Nasaretista. Matt.2:23. Joh.1:46

• Anonyymi

Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muuamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin väkevät Jumalan valtakunnan.

• Anonyymi

1Kun.8:12-13 Sillon Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeydessä. Minä olen ranentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siitä iäti. 2Aikak.6:1-2 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä. Mutta minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      192
      6756
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      156
      1965
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      53
      1169
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      42
      1051
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1015
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      947
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      249
      918
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      889
    Aihe