Kokouksessa ei tunnusteta kristittyjen yhteistä uskoa Aposolisessa Uskontunnustuksessa.
Eikä Hoosiannaa ylistäen Kristusta.
Eikä myöskään tunnusteta syntejä ja tehdä parannusta lahkolaiskokouksessa.
Hoosianna helluntailahko kokouksessa
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei joka kokouksessa tarvitse jeesustella!
- Anonyymi
Ihmisiä houkutellaan "ihmeiden" ja kokemusten perässä juoksemaan...14 Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät"...tässä ajassa ja helluntailaisuudessa.
- Anonyymi
Kokouksen juontaja.
Ovatko raamatullisia virkoja? - Anonyymi
Kyllä vauvakastetut lahkolaiset jaksavat valehdella jokaisesta asiasta!
Keneltä he ovat saaneet tämän lahjan?- Anonyymi
Kyllä uudestikastettu taas haluaa vauvoja
Mistä he ovat saaneet tuon pedoilun lahjan? parhamiltako?
- Anonyymi
Mikä on "Aposolisessa Uskontunnustuksessa"?
Apo solisee tai kolisee?
Aposoli-sessa vähän niinkuin prin-sessa?
Apovessa?Apos- oli -sessa?
Apo solis sateessa?
Voisitko ottaa uusiksi? Vaikka suomenkielellä? - Anonyymi
Matt.21:9-11 Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edelläään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen, Hoosianna korkeuksissa! Ja kun hän tuli Jerusalemiin, joutui koko kaupunki liikkeelle ja sanoi: Kuka tämä on? Niin kansa sanoi: Tämä on se profeetta, Jeesus, Galilean Nasaretista. Matt.2:23. Joh.1:46
- Anonyymi
Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muuamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin väkevät Jumalan valtakunnan.
- Anonyymi
1Kun.8:12-13 Sillon Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeydessä. Minä olen ranentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siitä iäti. 2Aikak.6:1-2 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä. Mutta minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.734976Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113369Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j222671Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571737- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346- 941332
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2201149Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711015IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889