Hoosianna helluntailahko kokouksessa

Anonyymi-ap

Kokouksessa ei tunnusteta kristittyjen yhteistä uskoa Aposolisessa Uskontunnustuksessa.
Eikä Hoosiannaa ylistäen Kristusta.
Eikä myöskään tunnusteta syntejä ja tehdä parannusta lahkolaiskokouksessa.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei joka kokouksessa tarvitse jeesustella!

• Anonyymi

Ihmisiä houkutellaan "ihmeiden" ja kokemusten perässä juoksemaan...14 Sillä he ovat perkeleiden henget, jotka ihmeitä tekevät"...tässä ajassa ja helluntailaisuudessa.

• Anonyymi

Kokouksen juontaja.
      Ovatko raamatullisia virkoja?

• Anonyymi

Kyllä vauvakastetut lahkolaiset jaksavat valehdella jokaisesta asiasta!
      Keneltä he ovat saaneet tämän lahjan?

• Anonyymi

Kyllä uudestikastettu taas haluaa vauvoja
        Mistä he ovat saaneet tuon pedoilun lahjan? parhamiltako?

• Anonyymi

Mikä on "Aposolisessa Uskontunnustuksessa"?
      Apo solisee tai kolisee?
      Aposoli-sessa vähän niinkuin prin-sessa?
      Apovessa?Apos- oli -sessa?
      Apo solis sateessa?

Voisitko ottaa uusiksi? Vaikka suomenkielellä?

• Anonyymi

Matt.21:9-11 Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edelläään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen, Hoosianna korkeuksissa! Ja kun hän tuli Jerusalemiin, joutui koko kaupunki liikkeelle ja sanoi: Kuka tämä on? Niin kansa sanoi: Tämä on se profeetta, Jeesus, Galilean Nasaretista. Matt.2:23. Joh.1:46

• Anonyymi

Matt.16:28 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan. Mark.9:1 Ja hän sanoi heille: Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muuamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Jumalan valtakunnan tulevan voimassansa. Luuk.9:27 Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin väkevät Jumalan valtakunnan.

• Anonyymi

1Kun.8:12-13 Sillon Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeydessä. Minä olen ranentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siitä iäti. 2Aikak.6:1-2 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä. Mutta minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      465
      3198
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      147
      2318
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2162
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      32
      1650
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1555
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      211
      1395
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1369
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1142
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1116
    10. Saanko soittaa tai laittaa viestiä mies?

Huomenna vaikka....
      Ikävä
      71
      847
    Aihe