Viimeisenä rikollisena tekonaan Ukraina juuri tulitti ydinvoimalaa.
Ukraina on epätoivoinen ja antautuu muutaman viikon sisällä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä!! kaiken se yrittää lietsoa ennen antautumista.pitäisi zele laittaa syrjään.mitä lie vielä yrittää kujeilla
- Anonyymi
Nuo iskut ydivoimalan ympäristöön ovat uskomattoman typeriä ja kertoo jotain täydellisestä piittaamattomuudesta.
- Anonyymi
Kohta Naton täytyy laittaa ryssä ruotuun ihan pelkästään tuon ydinvoimalan pommituksen tähden alkaa Putin menee lopullisesti järjettömäksi.
- Anonyymi
Totta, Putin on aivan sekaisin kuulastaan, jopa enempi kuin taannoin.
- Anonyymi
Mitä ydinvoimalaa ja koska? Jollei ole linkkiä, niin kerro edes tiedot!
- Anonyymi
On Putleristilleb tyypillistä se, että hän esittää hökäisemällä väittämän, josta on vajavaisesti tietoa! Johtunee useimmiten siitä, että koko asias on hatusta tekaistu! Venäjä valehtelee paljon ja _Tiltu vielä enemmän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossa on. https://yle.fi/a/3-12314941
Mutta tässähän puhutaan venäläisten operaatioista! Valmistelevat ilmeisesti vetäytymistä.
- Anonyymi
Sinä ja sun linkkis.Seuraa uutisia ja pysy hereillä.
- Anonyymi
Tai ainakin miehittäjä kovasti toivoo niin. SLAVA UKRAINI !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807