Katsokaa mutta älkää pullaanne tukehtuko:
https://www.youtube.com/watch?v=LZp28uZnn1k
Nämä hurmaavat naiset tietävät että Maa on litteä...!
19
166
Vastaukset
- Anonyymi
Katos perjele, oikeita transvestiittejä.
- Anonyymi
Jos noita pitää hurmaavina niin kyllä taitaa olla miehiin päin kallellaan?
- Anonyymi
Niinhän nasu onkin ja o. Tämän myöntänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän nasu onkin ja o. Tämän myöntänyt.
Nimeni kirjoitetaan pienellä, ettekö jo usko!
Se on persekärpänen eikä Persekärpänen!
- Anonyymi
Ei mitään vaaraa pullaan tukehtumisesta, mutta atamooni meni hiljaiseksi. Osaako joku heimlichin otteen???
- Anonyymi
Mitä sitä turhaan luonnonvalintaan puuttua?
- Anonyymi
Tiedeuskovaiset peelot luulevat sen sijaan, että suhteellisuudessa ei ole perspektiivisyyttä tai se palautuu yksisilmäisyyteen.
- Anonyymi
Millä perustelet, että nuo henkilöt uskovat maan olevan litteä?
- Anonyymi
Muistakaa että kirjoitatte nimeni pienellä tai muuten mä suutun!
T. Persekärpänen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa että kirjoitatte nimeni pienellä tai muuten mä suutun!
T. PersekärpänenSiis olet se "persekärpänen" joka pörrää Viktorin onton pään sisällä, siis jokinlainen Viktorin Alter ego?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis olet se "persekärpänen" joka pörrää Viktorin onton pään sisällä, siis jokinlainen Viktorin Alter ego?
Kauheaa... Persekärpänen kirjoittelee täällä anonyyminä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauheaa... Persekärpänen kirjoittelee täällä anonyyminä...?
Ei mikään "persekärpänen" voi kirjoittaa anonyyminä, koska se on ainoastaan tuon Viktorin onton pään sisässä
- Anonyymi
Persekärpänen on kiva ku se aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on kiva ku se aina.
Persekärpänen on paras aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on paras aina.
Mäkin tykkään siitä ku se aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin tykkään siitä ku se aina.
Mä tykkään siitä ku sillä on aina parhaat perustelut ihan kaikesta. Persekärpänen on paras kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään siitä ku sillä on aina parhaat perustelut ihan kaikesta. Persekärpänen on paras kaikessa.
Persekärpänen on paras.
Se perustaa väitteensä tieteeseen joten Kuussa on käyty koska Persekärpänen nii sanoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on paras.
Se perustaa väitteensä tieteeseen joten Kuussa on käyty koska Persekärpänen nii sanoo.Minä en ole Persekärpänen vaan persekärpänen!
Muistakaa se tai suutun! - Anonyymi
Me ne viemme ystävieni kanssa.
Toivoo Persekärpänen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962