Papit valtasivat kirkkovaltuuston Lapualla

Anonyymi-ap

Tuomiokirkkoseurakunnan maallikkojäsenille tarkoitetun kirkkovaltuuston kaappasivat kaksi kepulaista pappia. Kepun leipäpapit eivät näe asemaansa pappina vaan röyhkeästi tunkeutuvat tuomiokirkkoseurakunnan luottamustoimiin. Tyypillistä kepulaista hegemoniaa, Mitä Jeesus sanoisi tästä, jos olisi nyi maan päällä hallitsemassa?

8

273

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysyin asiaa Jeesukselta iltarukouksessa, se sanoo, että: "Kansa on puhunut ja pulinat pois." Ei ollu Johannes Virolainen.

• Anonyymi

Äänestin teologisen koulutuksen saanutta henkilöä, koska hänellä on Raamatun tuntemusta, vaalikone oli myös hyvä apuväline vahvistamaan hänen arvomaailmansa.
      Kyseinen henkilö ei ollut pride marssilla mukana.

• Anonyymi

Ajattelin maallisia ja äänestin metsäinsinööriä. Hiilinielut tuli ensin mieleen eikä Jesse.

• Anonyymi

Moni nyt valittu ei tarjoaisi seurakunnan tilaisuuksissa liha- ja maitotuotteita. Minä olen monen muun tavoin käynyt seurakunnan tilaisuuksissa syömässä, kun emännät ovat laittaneet niin hyvää ruokaa, karjalanpaistia, lihapullia ja muita lihatuotteita. Rehuja en mene syömään. Näin saadaan väki vähenemään hengellisissä tilaisuuksissa.

• Anonyymi

Tärkeintä on että saadaan seurakunnan asiat hoidettua ja tukevia liharuokia lähetyslounaalla.

• Anonyymi

Äänestysprosentti oli surkea niin lapualla kuin muuallakin. Jo 20 äänellä pääsi kirkkovaltuustoon mikä on tosi järkyttävää. Ei voi sanoa demokratian toteutumisesta jos 80% jättää äänestämästä. Olisi todellakin aika kehittää sähköistä äänestystä. Saataisiin laiskatkin paremmin aktivoitua äänestämään.

• Anonyymi

Liian poliittista touhua vaikkei pitäisi !!!!

• Anonyymi

Politiikka on pilannut kristillisen kirkon. Amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1404
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1214
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1142
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1075
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      948
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      924
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      84
      788
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      758
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      743
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      32
      663
    Aihe