Jotenkin vain alkoholi vahvistaa keski-iän ylittäneen 120 kg lähes täyttä lihasta olevan kehoni miehistä vetovoimaa ja 18-24-vuotiaat kylän kauneimmat naiset jonottavat aina ovelleni ja tulevat ikkunastakin katsomaan jos näkisivät vilauksenkin minusta. He vakoilevat minua Alkon kulmilla ja Kelan toimistoissa ja lähettävät jatkuvasti ihailijakirjeitä.
Tämä on hirveä ongelma koska se on niin rikkovaa elämää. Raitistelijat eivät ymmärräkään, miten etuoikeutettuja sellaiset 50-vuotiaat raitistelevat ukot ovat saadessaan harrastaa yli 30 vuotta seksiä saman tutun ja turvallisen viisikymppisen kumppaninsa kanssa. Aina vain saman kumppanin kanssa.
Sitten on niitäkin ultraraitistelijoita, jotka ei saa kumppania, vaan korkeintaan kumpparia.
Asd
Tuusua tulee ovista ja ikkunoista
9
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ole saataña onnellinen, sillä yksi toinen palstan vakio kärsii samasta kuin sinä, mutta ne ahdistelijat ovat KAIKKI MIEHIÄ! Kohta ihan oikeasti lukee keltaisessa lehdistössä, kuinka erakoitunut alkoholisti riehui retkikirveen kanssa rappukäytävässä.
- Anonyymi
Miksi miehet homostuu Kylmikseen ja ottavat sen jopa pakkomielteekseen? Keijo on kärsinyt siitä koko ikänsä sekä internetissä että oikeassa elämässään. Se on aivan käsittämätön prosentti se, kuinka paljon miehistä on homoseksuaaleja tai vähintään bi-seksuaaleja.
Kaikki ovat Kylmiksen kimpussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi miehet homostuu Kylmikseen ja ottavat sen jopa pakkomielteekseen? Keijo on kärsinyt siitä koko ikänsä sekä internetissä että oikeassa elämässään. Se on aivan käsittämätön prosentti se, kuinka paljon miehistä on homoseksuaaleja tai vähintään bi-seksuaaleja.
Kaikki ovat Kylmiksen kimpussa.Jos mun ois pakko valita joku seksuaalinen suuntautuminen, niin olisin HETERO, mutta olen aseksuaali.
k
- Anonyymi
Delirium tremens saa aikaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Deliriumin saa pysymään kurissa diapamilla. Muuten voi tulla melkoinen liskojen yö.
Mömmöjä deliriumiin ja retkikirvestä ovihyökkääjiin. Elämä suhteellisen tasapainossa.
https://www.youtube.com/watch?v=lWqJTKdznaM&list=RDMM
- Anonyymi
Kun Kylmis todettiin hyödyttömäksi yhteiskunnalle terveystietojen perusteella, kyllä se melkoisesti sekosi päästään, kuten on nähty.
-Kuolema Kylmäkädelle Ry- Anonyymi
Hitto jos sun pumppu pettää julkisella paikalla ja sut toimitetaan teho-osastolle, niin on täysin turha enää haaveilla kertausharjoituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto jos sun pumppu pettää julkisella paikalla ja sut toimitetaan teho-osastolle, niin on täysin turha enää haaveilla kertausharjoituksista.
Kylmis olisi täysin kykenevä puolustamaan isänmaataan, kunhan huolto pelaa. Pikku hörppy kossua, silläkin pidetään deliriumi ja sydänkohtaus loitolla. Se oli muuten jännä, kun Keijo ei enää tajunnut omaa tilaansa happisaturaation ollessa jotain 70%. Hengenvaarallinen tila ja naama oli valkoinen ja huulet sinisenä.
Ihmekkö tuo ettei ihminen tajua omaa tilaansa, jos aivot eivät saa enää happea tarpeeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis olisi täysin kykenevä puolustamaan isänmaataan, kunhan huolto pelaa. Pikku hörppy kossua, silläkin pidetään deliriumi ja sydänkohtaus loitolla. Se oli muuten jännä, kun Keijo ei enää tajunnut omaa tilaansa happisaturaation ollessa jotain 70%. Hengenvaarallinen tila ja naama oli valkoinen ja huulet sinisenä.
Ihmekkö tuo ettei ihminen tajua omaa tilaansa, jos aivot eivät saa enää happea tarpeeksi.Happisaturaation olessa noin alhainen, lihaksetkaan ei saa enää tarpeeksi tarvittavia rakennusaineita. Ne surkastuu. Ei ihme, ettei pärjää enää oviksille ilman aseita.
Ihmisellä on silti oikeus puolustaa itseään hyökkääjiä vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423