Tuusua tulee ovista ja ikkunoista

Anonyymi-ap

Jotenkin vain alkoholi vahvistaa keski-iän ylittäneen 120 kg lähes täyttä lihasta olevan kehoni miehistä vetovoimaa ja 18-24-vuotiaat kylän kauneimmat naiset jonottavat aina ovelleni ja tulevat ikkunastakin katsomaan jos näkisivät vilauksenkin minusta. He vakoilevat minua Alkon kulmilla ja Kelan toimistoissa ja lähettävät jatkuvasti ihailijakirjeitä.

Tämä on hirveä ongelma koska se on niin rikkovaa elämää. Raitistelijat eivät ymmärräkään, miten etuoikeutettuja sellaiset 50-vuotiaat raitistelevat ukot ovat saadessaan harrastaa yli 30 vuotta seksiä saman tutun ja turvallisen viisikymppisen kumppaninsa kanssa. Aina vain saman kumppanin kanssa.

Sitten on niitäkin ultraraitistelijoita, jotka ei saa kumppania, vaan korkeintaan kumpparia.

Asd

9

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole saataña onnellinen, sillä yksi toinen palstan vakio kärsii samasta kuin sinä, mutta ne ahdistelijat ovat KAIKKI MIEHIÄ! Kohta ihan oikeasti lukee keltaisessa lehdistössä, kuinka erakoitunut alkoholisti riehui retkikirveen kanssa rappukäytävässä.

• Anonyymi

Miksi miehet homostuu Kylmikseen ja ottavat sen jopa pakkomielteekseen? Keijo on kärsinyt siitä koko ikänsä sekä internetissä että oikeassa elämässään. Se on aivan käsittämätön prosentti se, kuinka paljon miehistä on homoseksuaaleja tai vähintään bi-seksuaaleja.

Kaikki ovat Kylmiksen kimpussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miehet homostuu Kylmikseen ja ottavat sen jopa pakkomielteekseen? Keijo on kärsinyt siitä koko ikänsä sekä internetissä että oikeassa elämässään. Se on aivan käsittämätön prosentti se, kuinka paljon miehistä on homoseksuaaleja tai vähintään bi-seksuaaleja.

Kaikki ovat Kylmiksen kimpussa.

Jos mun ois pakko valita joku seksuaalinen suuntautuminen, niin olisin HETERO, mutta olen aseksuaali.

k

• Anonyymi

Delirium tremens saa aikaan kaikenlaista.

• Anonyymi

Deliriumin saa pysymään kurissa diapamilla. Muuten voi tulla melkoinen liskojen yö.
        Mömmöjä deliriumiin ja retkikirvestä ovihyökkääjiin. Elämä suhteellisen tasapainossa.
        https://www.youtube.com/watch?v=lWqJTKdznaM&list=RDMM

• Anonyymi

Kun Kylmis todettiin hyödyttömäksi yhteiskunnalle terveystietojen perusteella, kyllä se melkoisesti sekosi päästään, kuten on nähty.

-Kuolema Kylmäkädelle Ry

• Anonyymi

Hitto jos sun pumppu pettää julkisella paikalla ja sut toimitetaan teho-osastolle, niin on täysin turha enää haaveilla kertausharjoituksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto jos sun pumppu pettää julkisella paikalla ja sut toimitetaan teho-osastolle, niin on täysin turha enää haaveilla kertausharjoituksista.

Kylmis olisi täysin kykenevä puolustamaan isänmaataan, kunhan huolto pelaa. Pikku hörppy kossua, silläkin pidetään deliriumi ja sydänkohtaus loitolla. Se oli muuten jännä, kun Keijo ei enää tajunnut omaa tilaansa happisaturaation ollessa jotain 70%. Hengenvaarallinen tila ja naama oli valkoinen ja huulet sinisenä.

Ihmekkö tuo ettei ihminen tajua omaa tilaansa, jos aivot eivät saa enää happea tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis olisi täysin kykenevä puolustamaan isänmaataan, kunhan huolto pelaa. Pikku hörppy kossua, silläkin pidetään deliriumi ja sydänkohtaus loitolla. Se oli muuten jännä, kun Keijo ei enää tajunnut omaa tilaansa happisaturaation ollessa jotain 70%. Hengenvaarallinen tila ja naama oli valkoinen ja huulet sinisenä.

Ihmekkö tuo ettei ihminen tajua omaa tilaansa, jos aivot eivät saa enää happea tarpeeksi.

Happisaturaation olessa noin alhainen, lihaksetkaan ei saa enää tarpeeksi tarvittavia rakennusaineita. Ne surkastuu. Ei ihme, ettei pärjää enää oviksille ilman aseita.

Ihmisellä on silti oikeus puolustaa itseään hyökkääjiä vastaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe