Minua askarruttaa

Anonyymi-ap

Kertokaapa minulle. Olen keski-ikäinen ja hieman ylipainoinen suomalainen mies. Minulla on suorasukaiset ja duplolegolaatikosta myllätyt etuoikeutetun valkoisen kaljamahaisen heteromiehen mielipiteet, en halua kuulla feminismistä ja sanon sen myös jopa mielelläni ääneenkin sekä olen sosiaalisesti kömpelö ja ahdaskatseisten ennakkoluulojenkin riivaama.

Miksi kuitenkin suurin osa tapaamistani naisista jopa parikymppisistä kuusi-ja seitsemänkymppisiin tuntuvat suorastaan tyrkyttävän itseään minulle, jopa varatut naiset, enkä ymmärrä miksi. Ja nämä kaikki ulkonäköön tai ns. statukseen katsomatta.

Olen aina kummastellut asiaa paljonkin. Jos olisin feministinen mieslapanen, natisisiko hetekani niinkään kuin nyt? Tuskin.

24

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päätit sitten kerskua olevasi womanizer, naisettaja 😂

      • Anonyymi

        No se ei ollut tässä pääpointti. Pääpointti on se, että jynssään harva se päivä muotimalleista liikenaisten riisuttujen hameiden kautta hipillisiin kukkaisnaisiin. Jynssään. Ja paljon. Ja olen päätellyt, että se johtuu siitä että olen ihmisriekale, mestarillinen panomies sekä täyssika ja naiset alitajuisesti syttyvät sioista. Kärpäspaperin lailla vetävät itseensä kärpäsen perässä kuin veturi ja perävaunu konsanaan. Tåmän lisäksi antavat tehdä aivan mitä haluan. Toisaalta se voi johtua siitä, että penikseni on suuri, todella suuri. Ja naiset myös vaistoavat sen. Erityisesti alitajuisesti. Siksi höylään ja paljon. Myös koska olen panomies, Panomies. Isolla P:llä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ollut tässä pääpointti. Pääpointti on se, että jynssään harva se päivä muotimalleista liikenaisten riisuttujen hameiden kautta hipillisiin kukkaisnaisiin. Jynssään. Ja paljon. Ja olen päätellyt, että se johtuu siitä että olen ihmisriekale, mestarillinen panomies sekä täyssika ja naiset alitajuisesti syttyvät sioista. Kärpäspaperin lailla vetävät itseensä kärpäsen perässä kuin veturi ja perävaunu konsanaan. Tåmän lisäksi antavat tehdä aivan mitä haluan. Toisaalta se voi johtua siitä, että penikseni on suuri, todella suuri. Ja naiset myös vaistoavat sen. Erityisesti alitajuisesti. Siksi höylään ja paljon. Myös koska olen panomies, Panomies. Isolla P:llä..

        Varattuja en höylää, käy pökittämässä. Se johtuu siitä, että en ole avionrikkoja, vaan panomies, put man.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ei ollut tässä pääpointti. Pääpointti on se, että jynssään harva se päivä muotimalleista liikenaisten riisuttujen hameiden kautta hipillisiin kukkaisnaisiin. Jynssään. Ja paljon. Ja olen päätellyt, että se johtuu siitä että olen ihmisriekale, mestarillinen panomies sekä täyssika ja naiset alitajuisesti syttyvät sioista. Kärpäspaperin lailla vetävät itseensä kärpäsen perässä kuin veturi ja perävaunu konsanaan. Tåmän lisäksi antavat tehdä aivan mitä haluan. Toisaalta se voi johtua siitä, että penikseni on suuri, todella suuri. Ja naiset myös vaistoavat sen. Erityisesti alitajuisesti. Siksi höylään ja paljon. Myös koska olen panomies, Panomies. Isolla P:llä..

        Ns. "kotirouvat" myös eli niinkutsutut milffit ovat myös ns. saaneet "mailaa". Kunnolla mailaa, jonka jälkeen kävely hoituu niin, että etuvarpaat tahattomasti hakeutuvat toistensa seuraan.


    • Anonyymi

      Olen myös täysperverssi. Tapasin nuoren ja pienikokoisen naisenalun, jonka ulottuvuuksia päätin hieman koetella pumpattavalla kokoaan vaihtavalla tekopeniksellä. Halusin tutkiskella hieman nautinnon ja kivun rajoja. Vaikka sovimme jatkotapaamiset aina viikonlopuille, alkoi mankuminen uusintoihin viikonlopun ensitapaamisesta jo heti alkuviikosta. Kipu oli kuulemma aivan järjetön, mutta niin oli kuulemma orgasmitkin.

      • Anonyymi

        Tiedätkö, mikä on koukkukuolain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, mikä on koukkukuolain

        Koukkukuolaimet on se, kun täydellä tykityssyötöllä astut koiran asemaan asettelemaasi narttua ja samalla vedät tämän suunpielistä taaksepäin itseäsi kohti kämmenet sutturasti tämän poskilla ja koukussa olevat etusormet suunpielistä sisään asetettuina. Soutaa ja huopaa, Soutaa ja huopaa. Jokaisella nykäisyllä saatat jopa hönkäistä muutamat alistavan kannustavat tylytyssanatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koukkukuolaimet on se, kun täydellä tykityssyötöllä astut koiran asemaan asettelemaasi narttua ja samalla vedät tämän suunpielistä taaksepäin itseäsi kohti kämmenet sutturasti tämän poskilla ja koukussa olevat etusormet suunpielistä sisään asetettuina. Soutaa ja huopaa, Soutaa ja huopaa. Jokaisella nykäisyllä saatat jopa hönkäistä muutamat alistavan kannustavat tylytyssanatkin.

        Hyvin menee sulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koukkukuolaimet on se, kun täydellä tykityssyötöllä astut koiran asemaan asettelemaasi narttua ja samalla vedät tämän suunpielistä taaksepäin itseäsi kohti kämmenet sutturasti tämän poskilla ja koukussa olevat etusormet suunpielistä sisään asetettuina. Soutaa ja huopaa, Soutaa ja huopaa. Jokaisella nykäisyllä saatat jopa hönkäistä muutamat alistavan kannustavat tylytyssanatkin.

        Onko huulipunat myös levinneet?


      • Anonyymi

        Oletko kokeillut laittaa kortsun ja sipaista päälle pikkuisen Tabascoa? Jo lähtee tamma laukkaan.


    • Anonyymi

      En usko aloittajaa. Ei kukaan ole tuollainen panomies. Edes minä. Toisaalta dikkini mädäntyi ja putosi jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Älä valehtele


    • Anonyymi

      Sovinisti, chauvinist?

      • Anonyymi

        Miksi sinä tunnet tyhmät ukot uhaksi? Et ilmeisesti ole fiksu nainen, koska välität tuollaisesta.


      • Anonyymi

        Haluatko kunnon panot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko kunnon panot

        Hyi!

        Inhottaa koko äijä.

        Roikkuu feminismi-palstalla, kun miehisille palstoille ei edes kelpuuteta.
        Taidat muuten olla "sellainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi!

        Inhottaa koko äijä.

        Roikkuu feminismi-palstalla, kun miehisille palstoille ei edes kelpuuteta.
        Taidat muuten olla "sellainen".

        Mitä miehillä on täällä tekemistä?

        Ovat nähtävästi itse niin feminisiä, että eivät muuten selviä keskusteluissa miesten palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi!

        Inhottaa koko äijä.

        Roikkuu feminismi-palstalla, kun miehisille palstoille ei edes kelpuuteta.
        Taidat muuten olla "sellainen".

        Minkälainen?

        T. Minä, Pano-Minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miehillä on täällä tekemistä?

        Ovat nähtävästi itse niin feminisiä, että eivät muuten selviä keskusteluissa miesten palstalla?

        Tsop tsop! Äidinkieli ja oikeinkirjoitus....


      • Anonyymi

        Ylöspito vai ylläpito, siinäpä kutkuttava kyshymysh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi!

        Inhottaa koko äijä.

        Roikkuu feminismi-palstalla, kun miehisille palstoille ei edes kelpuuteta.
        Taidat muuten olla "sellainen".

        Haluat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat

        Haluan sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan sinua

        Niin haluatkin


    • Anonyymi

      Minulla on erittäin paksu ja koska olen sadisti, poikkeuksetta vedän täysillä, jotta mamsellit muistavat meetwurstini vielä kiikkutuolissa. Yhdellä jopa paikat repesivät välilihan puolelta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe