Orpo on rasite kokoomukselle, Häkkänen tai Mykkänen johtoon tai faktantarkistajaksi Orpolle

Anonyymi-ap

Orpo on Sleep Joen tasoa kommenteissa. Orpon sairkohtaus jätti pahat jäljet
ja niistä ei enää nousta.

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elinkeinoelämän keskusliiton Jyri Häkämies ehdotti juuri hiljattain valtion tuottavien firmojen, eli valtion omaisuuden osittaista yksityistämistä. Valtion omaisuus kaverihintaan yrityksille, sitähän tavoitellaan. Ei ole mikään salaisuus, että Kokoomus on Elinkeinoelämän keskusliiton juoksupoika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taposta epäilty Mika Moring

"Taposta epäilty Mika Moring on poliisin tutkimusten perusteella ajeluttanut useita naisia ympäri Suomen eri aikoina." Onko samoja Moringeja, jotka m
      Maailman menoa
      75
      3796
    2. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      76
      1118
    3. Seiskan mukaan

Stefun raittius on muisto vain. Syyksi ratkeamiseen kerrotaan olevan se, että hän oli Stefun kaveri, joka murhattiin Puotilassa. Oma mielipiteeni on,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1111
    4. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      268
      922
    5. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      50
      883
    6. Sofia löysi taas uuden miehen käytyään Ruotsissa.

On se kivaa kun on sinkkuja, voi vaihtaa miestä kuin paitaa, suutelee tulisesti jotain miestä baarissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      810
    7. Olenhan minä syöksynyt syvälle rakkauteen

Olen umpirakastunut ja näen sinussa kaiken, mitä ikinä naiselta voi odottaa, mutta silti minun on tehtävä järkevä arvio. Ansaitset paremman miehen its
      Ikävä
      51
      803
    8. Ateisti ei kritisoinut evlut kirkkoa

Tänään radiossa haastateltiin erästä ateistia. Hän sanoi hyvin, ettei hänellä ole evlut kirkosta mitään kritisoitavaa koska se on jo niin maallistunut
      Luterilaisuus
      447
      704
    9. Sano nyt prkl pitääkö se paikansa

Että leikitkö sinä vaan koko tämän ajan?
      Ikävä
      90
      695
    10. Ihmiset aina kehuu itseään

Miten hyviä ovat ihmisinä ja suhteissaan, kuinka kurjia oli exät ja huonoa oli kohtelu. Ok. Mutta kehtaako kukaan myöntää olleensa itsekin joskus aiv
      Sinkut
      194
      611
    Aihe