Oi, ihanaa! Maajussille morsian -ohjelmassa nähtiin onnen hetkiä, kun Anna-Reetta ja Kalevi valitsivat toisensa. Nyt pariskunta on kertonut kuulumisiaan.
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussille-morsian-paata-pahkaa-rakastuneet-anna-reetta-ja-kalevi-yllattavat-perheenlisaysta?s24
Päätä pahkaa rakastuneet Anna-Reetta ja Kalevi yllättävät: "Perheenlisäystä..."

1
230
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi kiva,onnea heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022328
Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.3501656- 561408
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881228Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu431194Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.841077- 50983
Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.69976- 44846