Huomasitko? Ensitreffit alttarilla -sinkut TTK-finaalissa - Missä oli Miikka? "Harmi ettei yks..."

13

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...

• Anonyymi

Näkyhän siellä olen Maajussille morsian ojelmastaki porukkaa,sen vähän mitä oon enää kattonu sitä sarjaa juontaja takia .ei jaksa enää häntä mutta onneksi ei ole pakko kattoa.

• Anonyymi

Miikka hoiti homman tyylikkäästi. Ei tarvinnut olla kovin kummoinen ennustaja, kun näki tuon parin ensikertaa, mikä on lopputulos.

Myös tuollainen TTK-hömppä ei Kouvolan miestä kiinnosta, vaan nyt autetaan ihmisiä putkihommissa ja lämpöpumppuasennuksissa, että selviävät talven yli.

Kun sammakot kurnuttaa alkaa löytyn hiekkatielä pöllyämään, niin moni nainen on kiinnostunut MIEHESTÄ, eikä mistään letunkääntäjästä.

• Anonyymi

Miikka ei lähde pelleilemään. Miikka on mies.

• Anonyymi

Oli kuulemma nähty stoccalla kaulahuiviostoksilla. oli ollut tyylikkäästi pukeutununut. TTK-finaali ei kiinnosta miestä, neitejä sitäkin enemmän.

• Anonyymi

Se on Stokka, lande.

• Anonyymi

Asun Järvenpäässä, tiedän että se on stocca eli Tokmanni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asun Järvenpäässä, tiedän että se on stocca eli Tokmanni.

Hupiukoksi kutsui x-rouva miestään. Jo silloin olisin näyttänyt ovea.
        Orimattilan itsevarma sai kunnolla nenilleen, kun Miikka jätti.

• Anonyymi

Stockalla ostamassa merkki kaulahuivia.
        X-rouva oli topakkana tanssiohjelman katsomossa.

• Anonyymi

Miikka ja Henni olivat eriparia. Näki kyllä alusta asti sen.

• Anonyymi

Ihan mukavan oloisia tyyppejä ja ystävinä jatkanevat hienoa

• Anonyymi

Avioliitto on sitoutumista. Rakastaa niin hyvinä kuin pahoina päivinä. Kunniottaa toista,niin,ettei mitenkään,millään tavalla häntä tahdo loukata. Nämä ensitreffijampat kuvitteli että avioliitto on jotain muuta. Seksiä 24/7 ja omien halujen täyttämistä. Ei sellaisista ole suhteeseen. Ei tuollaiset parisuhteet kanna. Törkeää leikkiä ja avoiliiton häpäisemistä koko touhu. Pinnallista kakkaa.💩

• Anonyymi

Korostan. Ettei toista tahdo loukata,eikä loukkaa. Tässä avioliiton salaisuus.Muussatapauksessa saa mitä tilaa💩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      531
      1364
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      73
      1258
    3. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1073
    4. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      971
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      66
      782
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      735
    7. Hyvää perjantaita haaveisiin

Onko omaa kaivattua löytynyt? Miehelle kysymystä. :)
      Ikävä
      92
      648
    8. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      644
    9. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      45
      628
    Aihe