Nämä uskovaiset venäjämieliset voivat muuttaa venäjälle

Anonyymi-ap

kun se kerran on niin hieno maa.

Täälläkin öyhöttää 1-2 tällaista uskovaista putinistia, olis nautinto saada sellainen tuohon nyrkkien ulottuville.

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä. Muka ovat nin kovin uskovia ja rakastavat Putin- nimistä saatanaa joka tapattaa naisia ja lapsia. Muuttakaa Venäjälle ja menkää taistelemaan Ukranaan diktaattorinne puolesta jota niin suuresti rakastatte.

    • Anonyymi

      Eikö olisi kiireellisempi työ aloittaa ryssäongelman lopullinen ratkaisu.

      • Anonyymi

        Lopullinen ratkaisu putinisteille olisi paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopullinen ratkaisu putinisteille olisi paikallaan.

        Sanoo siis juutalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo siis juutalainen

        Pakkomielteesi juutalaisiin on sairaus, mutta tuollaisia te MV:n lukijat olette.

        Tajuatko, että tuossa sun juutalaishöpötyksessä ei ole päätä eikä häntää?


    • Anonyymi

      Etenkin sovinistit kuuluvat Moskovaan (the Soviet Union) kaltaistensa seuraan.
      Feministit ovat suomalaisia.

    • Anonyymi

      Jokainen Neukkulassa syntynyt kuuluu synnyinmaahansa haaveilemaan vanhoista hyvistä ajoista. Kelan rahoilla eläminen on niin tylsää. Ruoan hankintakaan ei ole samanlainen haaste jonoineen. Vain kantasuomalaiset kuuluvat täällä leipäjonoon.

    • Anonyymi

      Voisihan tuota vähän opettaa lentopallomailalla.

    • Anonyymi

      Eli kommari myöntää siis vainoavansa uskovaisia! Okei. Herra on nyt kuullut sinun tunnustuksesi!

      • Anonyymi

        Tää ei liity kommareihin. Itse olen oikeistolainen ja inhoan venäjää yli kaiken.

        Neukkulan aikaan juuri vasemmistolaiset, kommarit ja muut, ihailivat sitä maata.


      • Anonyymi

        Uskovaiset fasistit ovat häpeäksi uskonnolleen.


    • Anonyymi

      Syyllistät, nimittelet muita!

      Nettikiusaamista!!!

      Häpeäisit!

      • Anonyymi

        Hellari hiljaa!


    • Anonyymi

      Suomen epäisänmaalliset Putinin trollit kiukkuaa ja trollaa palstalla Putinin suoltamaa valhepropagandaa.

    • Anonyymi

      Eivät ne uskovia ole, vaikka sellaiseksi itseään väittäisivät. Putinisteja ne kyllä ovat ja kremlin kätyreitä sekä maanpettureita, mutta ei heillä ole mitään tekemistä Jeesuksen oppien kanssa.

      • Anonyymi

        Ei niin. Siitäkään huolimatta, että huutelevat muka Jeesuksen selän takaa.


    • Anonyymi

      Eikö aloittajan kaltaiset voisi myös muuttaa ihannemaahansa, kun täällä tuntuu olevan vain putinisteja?

    • Anonyymi

      tulehan natokiimainen akka koettelee .

    • Anonyymi

      Demlalaiset perustuslakiasiantuntijat totesivat heti sotatoimien alettua helmikuussa, että Suomen perustuslaki kieltää sotaakäyvän Ukrainan auttamisen.
      Perustuslaki on edelleen sama ja sotakin sama

      Sipilän soten tyrmäsivät samat perustuslakiasiantuntijat ja Sipilän hallitus totteli ja keskeytti soten.

      Marinin hallitus toteutti oman yhteiskunnallistavan sotensa, joka oli perustuslakiasiantuntijoiden mielen mukainen.
      Miksi nyt SDP:n puh.johtaja Sanna Marinin hallitus ei tottele samaisia perustuslakiasiantuntijoita vaikka ovat aatetovereita?
      Suomi auttaa edelleen sotivaa Ukrainaa.

      Sota on sentään sotea suurempi asia, joten
      -Valehteleeko nyt perustuslakiasiantijat?
      -Vai valehteliko ne myös Sipilälle sotesta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe