Me olemme rasisteja mutta emme fasisteja kuten Putin!

Minä olen äärioikestolainen suomalainen mies enkä voi hyväksyä Putinin fasismia ja venäjän oksettavaa monikulttuurisuutta. Shoigukin on buddhalainen mongoloidi. Lavrov on Armenialainen makarooni ja pääministeri Mishustin on juutalainen. Ovat tehneet holokaustin kieltämisestä laitonta venäjällä koska se loukkaa venäjän sotaveteraaneja ja aliarvioi Venäjän isänmaallisuutta toisessa maailmansodassa..

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herätkää Putinin monikulttuuriselle fasismille!

    • Anonyymi

      Sekava aloitus.

      • Anonyymi

        Tai ehkä sinä olet vain tyhmä?


    • Anonyymi

      Nyt meni "kokkolalaiselta" lukijat. Jenkkiryssät boikottiin.

      • Anonyymi

        Kyllä mä olen ennekaikkea Kokkolalainen ja pohjalainen. Mikä sinä olet? Tietääkö kukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen ennekaikkea Kokkolalainen ja pohjalainen. Mikä sinä olet? Tietääkö kukaan?

        Minä olen kantasuomalainen, hämäläinen ainakin tutkitusti 12 sukupolven takaa, valkoinen, hetero, lihaasyövä suvakki. Pääsin nääs kouluun. Opettelin ottamaan asioista selvää. Mun ei tarvitse vihata ketään. Olen ihan hyvä ihminen.
        Suuresti kyllä ahdistun Putinin natsipolitiikasta ja siitä uhkasta, jonka se on aiheuttanut Euroopalle ja koko maailmalle. Puhumattakaan kansanmurhasta Ukrainassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kantasuomalainen, hämäläinen ainakin tutkitusti 12 sukupolven takaa, valkoinen, hetero, lihaasyövä suvakki. Pääsin nääs kouluun. Opettelin ottamaan asioista selvää. Mun ei tarvitse vihata ketään. Olen ihan hyvä ihminen.
        Suuresti kyllä ahdistun Putinin natsipolitiikasta ja siitä uhkasta, jonka se on aiheuttanut Euroopalle ja koko maailmalle. Puhumattakaan kansanmurhasta Ukrainassa!

        Siinä ei kyllä ole mitään natsisimia. Sun kannattais kerrata vähän yhteiskunta oppia ennekun osallistut keskusteluun noin suurpiirteisillä ja epätäsämällisillä käsitteillä


    • Anonyymi

      Tyhmähän sinä olet

      • Anonyymi

        Joo, mutta sinä oletkin täysin vajaaälyinen


    • Anonyymi

      Älä vain ajaa slaavilaisia ukrainalaisia Helsinkiin.

    • Anonyymi

      Sun kaltaisesi varalle Suomen valtiolla pitäisi olla anti-rasistinen poliittinen ohjelma.

      • Anonyymi

        Kyllähän ne yrittivät sellaista poliittista ajatuspoliisia muutama vuosi sitten, mutta se todettiin EU:n perustuslain vastaiseksi. Oli varmaan jotain CIA:n perua.


    • Anonyymi

      Rasismi alemmuudentunnosta. Kun en osaa mitään, en viitsi mitään, ei ole henkilökohtaisia onnistumisia, muut ei arvosta, huomaan, että olen syntynyt valkoihoisena! Sillä yritän sitä arvostusta sitten saada väheksymällä niitä, jotka eivät ole.
      Vaikka kuka meistä voi valita mihin syntyy tai minkävärisenä? Ei se ainakaan omaan ansioluetteloon kelpais, ei ole omaa ansiota.

      • Anonyymi

        Joo, siis meidän rotumme ei ole keksinyt mitään ja afrikkalaiset on keksineet kaikki ja siksi olemme rasisteja


      • Anonyymi

        Eurooppalaisen rodun saavutukset ovat todellakin mitättömiä verrattuna afrikkalaisten saavutuksiin


    • Anonyymi

      Pysäyttäkää venäjä

    • Anonyymi

      Sinulla on vielä paljon oppimista. Holokaustin kieltäminen on kiellettyä monissa maissa, ei pelkästään Venäjällä. Rangaistavuus on erikseen.
      Ja että Venäjä olisi monikulttuurinen? Kyllä se on myös sitä, koska Venäjään kuuluu lukematon määrä kansoja ja niiden kulttuureja. Jos johtajat ovat syntyperältään jotain, niin ei sillä tehdä mitään monikulttuurisuutta.
      Olet siinä asiassa hakoteillä.

    • Holokausti on huijausta. Katsokaa David Irvingin luentoja vaihtoehto tubeista

    • Anonyymi

      jess

    • Anonyymi

      tulkaa koittaa millon vaan

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe