3v kokemus allalla Neiti 22v

Anonyymi-ap

Voin sanoa omalta osaltani 4kk ”alalla” olleena seuraavanlaisesti:

Alku on tosi jännää ja helppo raha kihemlöi kivasti

Alussa ainakin itselleni oli kiihottavaa mennä vieraan miehen luokse hotelliin.

Väitin ilmoituksessa olevani ujo, se helpottaa mielestäni tilannetta kun miehet ottavat ohjat ja ovat helliä ja kysyvät kaikkea.

Halusin laueta asiakkaan kanssa aina, tunsin että he pitivät siitä.

Nautin itse seksistä aidosti ja se kuulemma näkyi.

En koskaan buukannut kahta asiakasta samalle päivälle tai masturboinut ennen asiakasta.

Syy miksi lopetin palstoilla ilmoitukset oli ohareiden tekijät.

Huomasin nopeasti saavani vakkareita jotka tulivat 1-2krt kuukaudessa luokseni. Kun vakkareita oli tarpeeksi ja vähän ylikin että möin ei oota niin lopetin ilmoitukset.

Annan vakkareille 30min normihintaan 1-1.5h riippuen vakkarista. Muutama todella komea urheilija ja silmää miellyttävä Herra saavat pitää hauskaa kanssani puolestani pidempäänkin kun voisin jopa harkita heitä tapaavani ilmaiseksikin kun seksi on todella hyvää.

Nyt olen allalla vielä ja tapailen vain vakkareitani. Muutamia ketkä tiedän olevan aktiivisia alan foorumeilla olen pyytänyt että voivat suosittaa ja jakaa yhteystietoni privaviesteillä kivoille Herroille alan foorumilla.

Neuvona alaa harkitsevalle:

Treenaa aktiivisesti peppuasi ja käytä kuulia vapaa-ajallasi. Alalla ilmeisesti yleinen vitsi on ns. Oravanpillu, kun olet sellaisen treenannut itsellesi eivät miehet pääse eroon siitä. Ja pakarat kuntoon sen takia, koska sitähän ne haluavat katsoa ja sen on oltava kunnossa.
Kuuluu mielestäni osana työhön tällä alalla.
Älä tapaa ketään väsyneenä tai juhlimisen jälkeisenä päivänä.

Vakkareiden kanssa ei tule ohareita.
Vakkarit ovat yleensä kaikki varattuja, yksityisyys on paremmin turvassa.
Anna vakkareille extraa aina, siis aina jotain kivaa mikä yllättää heidät.

Se voi olla vaikka yhteinen suihku, kahvit ja keksit, masturboit orgasmin itsellesi seksin jälkeen ja annat heidän katsoa rauhassa sen, puet heidän kaikki vaatteensa päälle. Annat rahat joka 10-15 kerta takaisin ja kerrot että osta jotain kivaa itsellesi.

Huomaat, että ala on kiva, voit valita itse vakkarisi, tienaat hyvin ja saat harrastaa kivaa seksiä tuttujen ihmisten kanssa.

On aivan erilaista ottaa ilmoituksen kanssa uusia ihmisiä vastaan ja odottaa ohareita. On haastavaa saada toinen nauttimaan kunnolla kun et tunne häntä, etkä tiedä miten saat toisen laukeamaan todella voimakkaasti.

Toivottavasti tästä on, jollekkin jotain hyötyä!

0

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
        7
        2518
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        121
        1781
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        39
        1487
      4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
        Kittilä
        123
        1466
      5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        169
        1308
      6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        157
        1268
      7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        146
        1260
      8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1198
      9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        59
        1138
      10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        53
        1039
      Aihe